אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
GTC4 במקום FF
ראשי » חדשות » GTC4 במקום FF

GTC4 במקום FF

פרארי מעדכנת את המכונית הכי שימושית שלה ונותנת לה שם חדש

אריאל אלסיבוני 10/02/2016

לפני כמה שבועות שאל עיתונאי את סרג’יו מרקיונה (הבוס הכל יכול של פיאט) האם לפרארי יהיה SUV – “על גופתי המתה” היתה התשובה של מרקיונה. אפשר לבוא בטענות בפני מרקיונה על הרבה עוולות שהוא עושה (ומספיק להסתכל על הליין-אפ של לנצ’יה) אבל לפחות בפרארי הוא שם את הקו האדום. ה-FF היתה ה’פרארי ההגיונית’, עם מקום מספק לארבעה נוסעים והנעה כפולה שמגבירה את השימושיות בתנאי אחיזה ירודים (שלא ממש נדירים באירופה). ה-GTC4 לוסו אמורה להמשיך את הקו הזה. עד כמה שמכונית עם 690 כ”ס יכולה להיות הגיונית.

פרארי GTC4 לוסו-4
ארבעה אנשים מחוברים ל-690 כ”ס – הגיוני

 

מהירות: יש, תודה. ה-V12 האטמוספרי הנפלא של פרארי מספק כאן 690 כ”ס ב-8,000 סל”ד ו-70.9 קג”מ ב-5,750 סל”ד. אם המספרים האלה גורמים לך לחשוב שהמנוע הזה ריק מתוכן בסל”ד נמוך, פרארי טורחים להודיע ש-56.7 קג”מ זמינים כבר מ-1,750 סל”ד. המנוע הזה מזיז את 1790 הק”ג של ה-FF, סליחה GTC4, למאה ב-3.4 שניות ולא מפסיק עד 335 קמ”ש.

פרארי מספרים על מולטימדיה חדשה ומסך 10.25 אינץ'
פרארי מספרים על מולטימדיה חדשה ומסך 10.25 אינץ’

 


דינאמיות: הבשורה עיקרית של פרארי כאן מתייחסת לגלגלים האחוריים, או אם לדייק לעובדה שהם משתתפים בהיגוי. כן ה-GTC4 מציעה מעבר להנעה הכפולה גם היגוי לגלגלים האחוריים ולטענת פרארי השילוב הזה מעניק תחושת שליטה משופרת גם בתנאי אחיזה נמוכים (שלג לדוגמא).

הנעה כפולה והיגוי אחורי? זו פורשה או פרארי?
הנעה כפולה והיגוי אחורי? זו פורשה או פרארי?

 

מה עוד חדש? העיצוב החיצוני קיבל התייחסות מחודשת, עזרים אווירודינמיים שונים ובעיקר ירידה במקדם הגרר לעומת ה-FF. מבפנים ממשיכה ה’לוסו’ את קונספט הקוקפיט הכפול של פרארי. החבר’ה ממראנלו מתגאים במערכת המולטימדיה החדשה שלהם עם מסך 10.25 אינץ’. באמת. המחיר בישראל צפוי לדגדג את ה-3 מליון שקלים, מלמטה.

פרארי GTC4 לוסופרארי GTC4 לוסוPreview
פרארי GTC4 לוסו-2פרארי GTC4 לוסו-2Preview
פרארי GTC4 לוסו-3פרארי GTC4 לוסו-3Preview
פרארי GTC4 לוסו-4פרארי GTC4 לוסו-4Preview
פרארי GTC4 לוסו-5פרארי GTC4 לוסו-5
הנעה כפולה והיגוי אחורי? זו פורשה או פרארי?
Preview
פרארי GTC4 לוסו-6פרארי GTC4 לוסו-6Preview
פרארי GTC4 לוסו-7פרארי GTC4 לוסו-7
פרארי מספרים על מולטימדיה חדשה ומסך 10.25 אינץ'
Preview
פרארי GTC4 לוסו-8פרארי GTC4 לוסו-8Preview
פרארי GTC4 לוסו-9פרארי GTC4 לוסו-9Preview

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד