אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
GTC4 במקום FF
ראשי » חדשות » GTC4 במקום FF

GTC4 במקום FF

פרארי מעדכנת את המכונית הכי שימושית שלה ונותנת לה שם חדש

אריאל אלסיבוני 10/02/2016

לפני כמה שבועות שאל עיתונאי את סרג’יו מרקיונה (הבוס הכל יכול של פיאט) האם לפרארי יהיה SUV – “על גופתי המתה” היתה התשובה של מרקיונה. אפשר לבוא בטענות בפני מרקיונה על הרבה עוולות שהוא עושה (ומספיק להסתכל על הליין-אפ של לנצ’יה) אבל לפחות בפרארי הוא שם את הקו האדום. ה-FF היתה ה’פרארי ההגיונית’, עם מקום מספק לארבעה נוסעים והנעה כפולה שמגבירה את השימושיות בתנאי אחיזה ירודים (שלא ממש נדירים באירופה). ה-GTC4 לוסו אמורה להמשיך את הקו הזה. עד כמה שמכונית עם 690 כ”ס יכולה להיות הגיונית.

פרארי GTC4 לוסו-4
ארבעה אנשים מחוברים ל-690 כ”ס – הגיוני

 

מהירות: יש, תודה. ה-V12 האטמוספרי הנפלא של פרארי מספק כאן 690 כ”ס ב-8,000 סל”ד ו-70.9 קג”מ ב-5,750 סל”ד. אם המספרים האלה גורמים לך לחשוב שהמנוע הזה ריק מתוכן בסל”ד נמוך, פרארי טורחים להודיע ש-56.7 קג”מ זמינים כבר מ-1,750 סל”ד. המנוע הזה מזיז את 1790 הק”ג של ה-FF, סליחה GTC4, למאה ב-3.4 שניות ולא מפסיק עד 335 קמ”ש.

פרארי מספרים על מולטימדיה חדשה ומסך 10.25 אינץ'
פרארי מספרים על מולטימדיה חדשה ומסך 10.25 אינץ’

 


דינאמיות: הבשורה עיקרית של פרארי כאן מתייחסת לגלגלים האחוריים, או אם לדייק לעובדה שהם משתתפים בהיגוי. כן ה-GTC4 מציעה מעבר להנעה הכפולה גם היגוי לגלגלים האחוריים ולטענת פרארי השילוב הזה מעניק תחושת שליטה משופרת גם בתנאי אחיזה נמוכים (שלג לדוגמא).

הנעה כפולה והיגוי אחורי? זו פורשה או פרארי?
הנעה כפולה והיגוי אחורי? זו פורשה או פרארי?

 

מה עוד חדש? העיצוב החיצוני קיבל התייחסות מחודשת, עזרים אווירודינמיים שונים ובעיקר ירידה במקדם הגרר לעומת ה-FF. מבפנים ממשיכה ה’לוסו’ את קונספט הקוקפיט הכפול של פרארי. החבר’ה ממראנלו מתגאים במערכת המולטימדיה החדשה שלהם עם מסך 10.25 אינץ’. באמת. המחיר בישראל צפוי לדגדג את ה-3 מליון שקלים, מלמטה.

פרארי GTC4 לוסופרארי GTC4 לוסוPreview
פרארי GTC4 לוסו-2פרארי GTC4 לוסו-2Preview
פרארי GTC4 לוסו-3פרארי GTC4 לוסו-3Preview
פרארי GTC4 לוסו-4פרארי GTC4 לוסו-4Preview
פרארי GTC4 לוסו-5פרארי GTC4 לוסו-5
הנעה כפולה והיגוי אחורי? זו פורשה או פרארי?
Preview
פרארי GTC4 לוסו-6פרארי GTC4 לוסו-6Preview
פרארי GTC4 לוסו-7פרארי GTC4 לוסו-7
פרארי מספרים על מולטימדיה חדשה ומסך 10.25 אינץ'
Preview
פרארי GTC4 לוסו-8פרארי GTC4 לוסו-8Preview
פרארי GTC4 לוסו-9פרארי GTC4 לוסו-9Preview

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד