אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
GTC4 במקום FF
ראשי » חדשות » GTC4 במקום FF

GTC4 במקום FF

פרארי מעדכנת את המכונית הכי שימושית שלה ונותנת לה שם חדש

אריאל אלסיבוני 10/02/2016

לפני כמה שבועות שאל עיתונאי את סרג’יו מרקיונה (הבוס הכל יכול של פיאט) האם לפרארי יהיה SUV – “על גופתי המתה” היתה התשובה של מרקיונה. אפשר לבוא בטענות בפני מרקיונה על הרבה עוולות שהוא עושה (ומספיק להסתכל על הליין-אפ של לנצ’יה) אבל לפחות בפרארי הוא שם את הקו האדום. ה-FF היתה ה’פרארי ההגיונית’, עם מקום מספק לארבעה נוסעים והנעה כפולה שמגבירה את השימושיות בתנאי אחיזה ירודים (שלא ממש נדירים באירופה). ה-GTC4 לוסו אמורה להמשיך את הקו הזה. עד כמה שמכונית עם 690 כ”ס יכולה להיות הגיונית.

פרארי GTC4 לוסו-4
ארבעה אנשים מחוברים ל-690 כ”ס – הגיוני

 

מהירות: יש, תודה. ה-V12 האטמוספרי הנפלא של פרארי מספק כאן 690 כ”ס ב-8,000 סל”ד ו-70.9 קג”מ ב-5,750 סל”ד. אם המספרים האלה גורמים לך לחשוב שהמנוע הזה ריק מתוכן בסל”ד נמוך, פרארי טורחים להודיע ש-56.7 קג”מ זמינים כבר מ-1,750 סל”ד. המנוע הזה מזיז את 1790 הק”ג של ה-FF, סליחה GTC4, למאה ב-3.4 שניות ולא מפסיק עד 335 קמ”ש.

פרארי מספרים על מולטימדיה חדשה ומסך 10.25 אינץ'
פרארי מספרים על מולטימדיה חדשה ומסך 10.25 אינץ’

 


דינאמיות: הבשורה עיקרית של פרארי כאן מתייחסת לגלגלים האחוריים, או אם לדייק לעובדה שהם משתתפים בהיגוי. כן ה-GTC4 מציעה מעבר להנעה הכפולה גם היגוי לגלגלים האחוריים ולטענת פרארי השילוב הזה מעניק תחושת שליטה משופרת גם בתנאי אחיזה נמוכים (שלג לדוגמא).

הנעה כפולה והיגוי אחורי? זו פורשה או פרארי?
הנעה כפולה והיגוי אחורי? זו פורשה או פרארי?

 

מה עוד חדש? העיצוב החיצוני קיבל התייחסות מחודשת, עזרים אווירודינמיים שונים ובעיקר ירידה במקדם הגרר לעומת ה-FF. מבפנים ממשיכה ה’לוסו’ את קונספט הקוקפיט הכפול של פרארי. החבר’ה ממראנלו מתגאים במערכת המולטימדיה החדשה שלהם עם מסך 10.25 אינץ’. באמת. המחיר בישראל צפוי לדגדג את ה-3 מליון שקלים, מלמטה.

פרארי GTC4 לוסופרארי GTC4 לוסוPreview
פרארי GTC4 לוסו-2פרארי GTC4 לוסו-2Preview
פרארי GTC4 לוסו-3פרארי GTC4 לוסו-3Preview
פרארי GTC4 לוסו-4פרארי GTC4 לוסו-4Preview
פרארי GTC4 לוסו-5פרארי GTC4 לוסו-5
הנעה כפולה והיגוי אחורי? זו פורשה או פרארי?
Preview
פרארי GTC4 לוסו-6פרארי GTC4 לוסו-6Preview
פרארי GTC4 לוסו-7פרארי GTC4 לוסו-7
פרארי מספרים על מולטימדיה חדשה ומסך 10.25 אינץ'
Preview
פרארי GTC4 לוסו-8פרארי GTC4 לוסו-8Preview
פרארי GTC4 לוסו-9פרארי GTC4 לוסו-9Preview

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד