אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
AMG למתקדמים: מרצדס מציגה גרסת Pro ממוקדת מסלול ל-AMG GT
ראשי » חדשות » AMG למתקדמים: מרצדס מציגה גרסת Pro ממוקדת מסלול ל-AMG GT
מרצדס AMG GT

AMG למתקדמים: מרצדס מציגה גרסת Pro ממוקדת מסלול ל-AMG GT

מרצדס חושפת בגודווד גרסת פרו ל-AMG GT קופה ששמה דגש פחות על כוחות סוס ויותר על ביצועי מסלול ואווירודינמיקה

אופיר דואק 15/07/2024 צלם: יצרן

במרצדס ניצלו גם הם את פסטיבל גודווד כדי להפגין שרירים, כאשר חשפו בפסטיבל גרסת Pro חדשה המצטרפת להיצע של AMG GT. זו לא הגרסה החזקה ביותר של ה-AMG GT, התואר הזה שמור לגרסת ה-SE ההיברידית נטענת בעלת 816 כוחות הסוס שנחשפה לפני מספר חודשים, ולמרות גרסת הפרו אמורה להיות החזקה ביותר במשפחה ללא סיוע חשמלי כלשהו זה לא הקטע העיקרי שלה.

גרסת הפרו אמורה להיות ממוקדת מסלול, מושחזת וקיצונית יותר מצד אחד, אבל שפויה וראויה לשימוש יום יומי בניגוד לגרסת ה-GT2 העתידית. חבילת השדרוגים שהיא כוללת נועדה לשרת אתה מטרה הזו וכולל בראש ובראשונה מגוון שדרוגים לשיפור האווירודינמיקה. מלפנים נוסף סינר אווירודינמי מסיבי פחמן יחד עם כנפונים נוספים, בשילוב עם מדפים אקטיביים מתחת לחרטום לתיעול זרימת האוויר המפחיתים דווקא ב-30 ק”ג את כוח הצמדה במהירויות גבוהות כדי לשבר את יכולת התמרון וההיגוי.

החבילה האווירודינמית כוללת גם ספויילר אחורי קבוע מסיבי פחמן, וצנוע יחסית, דיפיוזר שונה ומסיטי רוח נוספים, גם הם עשויים מסיבי פחמן כמתבקש, המגבירים את כוח ההצמדה על הסרן האחורי ב-30 ק”ג. לא נשמע הרבה, אבל על המסלול במהירויות גבוהות אמורה להיות לכך משמעות. לצד שיפורים האווירודינמיקה מערכת הקירור חוזקה כדי לעמוד בעומס המוגבר על המסלול עם משאבות מים חשמליות, כשנוספו צמד רדיאטורים נוספים על הדיפרנציאלים כדי לאפשר פעולה חלקה ותקינה של מערכת ההנעה הכפולה בתנאי קיצון.


עוד שינוי אווירודינמי נעשה כדי לשפר את זרימת האוויר לקירור הבלמים, שבגרסת הפרו הם בלמים קרמיים שחלקם האחורי עשוי טיטניום להפחתת משקל, כאשר אלו הקדמיים בקוטר 420 מ”מ הם הגדולים ביותר שמציעה מרצדס בדגמיה ונלפתים על ידי קאליפרים רדיאליים בעלי 6 בוכנות. עוד תמצאו בפרו חישוקי 21 אינץ’ מחושלים וקלים עם צמיגי מישלין פילוט ספורט 5 במידות 295/30 מלפנים ו-305/30 מאחור, כאשר כאופציה ניתן לקבל צמיגי סמי סליקס פיילוט קאפ 2R.

לצד ההשקעה באווירודינמיקה ובמכלולים לעבודת המסלול קיבלה גרסת הפרו גם חיזוק קל למערכת ההנעה. מנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.0 ליטר קיבל ניהול מנוע שונה והספקו עומד מעתה על 612 כ”ס ו-86.7 קג”מ, תוספת של 27 כ”ס ו-5 קג”מ ביחס ל-AMG GT63 ולמעשה נתונים זהים למנוע שביחידת של גרסת ה-SE ההיברידית ללא עזרת המנוע החשמלי. למרות תוספת הכוח בנתון התאוצה ל-100 קמ”ש לא מפגינה גרסת הפרו שיפור והוא נותר על 3.2 שניות, אך התאוצה ל-200 התקצרה בחצי שניה ואורכת בגרסה החדשה 10.9 שניות בלבד, בדרך למהירות מרבית של 317 קמ”ש.

גם גרסת הפרו מגיעה עם כל טכנולוגיית המתלים המתקדמת של מרצדס המשלבת בין מתלים אדפטיביים, מוטות מייצבים אקטיביים והיגוי אחורי, כשמן הסתם ישנו כיול משופר ומותאם למסלול להשלמת החבילה הכוללת. כיוון שמדובר במכונית המיועדת גם לשימוש יום יומי תא הנוסעים נשאר מהודר ומאובזר היטב, כך שלא תצטרכו להתפשר על הנוחות בשביל לחסוך כמה קילוגרמים של משקל. המחיר הרשמי לכל הטוב הזה לא ידוע, אבל הוא אמור לעמוד על יותר מ-200 אלף יורו לפני מיסים.

Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrack
[
Preview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
מרצדס AMG GTמרצדס AMG GTPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die Rennstrecke

The new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die Rennstrecke

The new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview

AMG GT AMG GT 64 PRO AMG GT63 מרצדס מרצדס AMG מרצדס AMG GT
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד