אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
AMG למתקדמים: מרצדס מציגה גרסת Pro ממוקדת מסלול ל-AMG GT
ראשי » חדשות » AMG למתקדמים: מרצדס מציגה גרסת Pro ממוקדת מסלול ל-AMG GT
מרצדס AMG GT

AMG למתקדמים: מרצדס מציגה גרסת Pro ממוקדת מסלול ל-AMG GT

מרצדס חושפת בגודווד גרסת פרו ל-AMG GT קופה ששמה דגש פחות על כוחות סוס ויותר על ביצועי מסלול ואווירודינמיקה

אופיר דואק 15/07/2024 צלם: יצרן

במרצדס ניצלו גם הם את פסטיבל גודווד כדי להפגין שרירים, כאשר חשפו בפסטיבל גרסת Pro חדשה המצטרפת להיצע של AMG GT. זו לא הגרסה החזקה ביותר של ה-AMG GT, התואר הזה שמור לגרסת ה-SE ההיברידית נטענת בעלת 816 כוחות הסוס שנחשפה לפני מספר חודשים, ולמרות גרסת הפרו אמורה להיות החזקה ביותר במשפחה ללא סיוע חשמלי כלשהו זה לא הקטע העיקרי שלה.

גרסת הפרו אמורה להיות ממוקדת מסלול, מושחזת וקיצונית יותר מצד אחד, אבל שפויה וראויה לשימוש יום יומי בניגוד לגרסת ה-GT2 העתידית. חבילת השדרוגים שהיא כוללת נועדה לשרת אתה מטרה הזו וכולל בראש ובראשונה מגוון שדרוגים לשיפור האווירודינמיקה. מלפנים נוסף סינר אווירודינמי מסיבי פחמן יחד עם כנפונים נוספים, בשילוב עם מדפים אקטיביים מתחת לחרטום לתיעול זרימת האוויר המפחיתים דווקא ב-30 ק”ג את כוח הצמדה במהירויות גבוהות כדי לשבר את יכולת התמרון וההיגוי.

החבילה האווירודינמית כוללת גם ספויילר אחורי קבוע מסיבי פחמן, וצנוע יחסית, דיפיוזר שונה ומסיטי רוח נוספים, גם הם עשויים מסיבי פחמן כמתבקש, המגבירים את כוח ההצמדה על הסרן האחורי ב-30 ק”ג. לא נשמע הרבה, אבל על המסלול במהירויות גבוהות אמורה להיות לכך משמעות. לצד שיפורים האווירודינמיקה מערכת הקירור חוזקה כדי לעמוד בעומס המוגבר על המסלול עם משאבות מים חשמליות, כשנוספו צמד רדיאטורים נוספים על הדיפרנציאלים כדי לאפשר פעולה חלקה ותקינה של מערכת ההנעה הכפולה בתנאי קיצון.


עוד שינוי אווירודינמי נעשה כדי לשפר את זרימת האוויר לקירור הבלמים, שבגרסת הפרו הם בלמים קרמיים שחלקם האחורי עשוי טיטניום להפחתת משקל, כאשר אלו הקדמיים בקוטר 420 מ”מ הם הגדולים ביותר שמציעה מרצדס בדגמיה ונלפתים על ידי קאליפרים רדיאליים בעלי 6 בוכנות. עוד תמצאו בפרו חישוקי 21 אינץ’ מחושלים וקלים עם צמיגי מישלין פילוט ספורט 5 במידות 295/30 מלפנים ו-305/30 מאחור, כאשר כאופציה ניתן לקבל צמיגי סמי סליקס פיילוט קאפ 2R.

לצד ההשקעה באווירודינמיקה ובמכלולים לעבודת המסלול קיבלה גרסת הפרו גם חיזוק קל למערכת ההנעה. מנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.0 ליטר קיבל ניהול מנוע שונה והספקו עומד מעתה על 612 כ”ס ו-86.7 קג”מ, תוספת של 27 כ”ס ו-5 קג”מ ביחס ל-AMG GT63 ולמעשה נתונים זהים למנוע שביחידת של גרסת ה-SE ההיברידית ללא עזרת המנוע החשמלי. למרות תוספת הכוח בנתון התאוצה ל-100 קמ”ש לא מפגינה גרסת הפרו שיפור והוא נותר על 3.2 שניות, אך התאוצה ל-200 התקצרה בחצי שניה ואורכת בגרסה החדשה 10.9 שניות בלבד, בדרך למהירות מרבית של 317 קמ”ש.

גם גרסת הפרו מגיעה עם כל טכנולוגיית המתלים המתקדמת של מרצדס המשלבת בין מתלים אדפטיביים, מוטות מייצבים אקטיביים והיגוי אחורי, כשמן הסתם ישנו כיול משופר ומותאם למסלול להשלמת החבילה הכוללת. כיוון שמדובר במכונית המיועדת גם לשימוש יום יומי תא הנוסעים נשאר מהודר ומאובזר היטב, כך שלא תצטרכו להתפשר על הנוחות בשביל לחסוך כמה קילוגרמים של משקל. המחיר הרשמי לכל הטוב הזה לא ידוע, אבל הוא אמור לעמוד על יותר מ-200 אלף יורו לפני מיסים.

Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrack
[
Preview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
מרצדס AMG GTמרצדס AMG GTPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die Rennstrecke

The new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die Rennstrecke

The new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview

AMG GT AMG GT 64 PRO AMG GT63 מרצדס מרצדס AMG מרצדס AMG GT
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד