אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
Ajp: דגמי 2021
ראשי » דו-גלגלי » Ajp: דגמי 2021

Ajp: דגמי 2021

שנת 2021 מתקרבת ואיתה גדל היצע דגמי האופנועים בישראל. HM מוטורס יבואנית המותג הפורטוגלי AJP מבשרת על חזרת שיווק דגמי PR3 וה-PR4 המיועדים לרוכבי שטח מתחילים ומתמחרת אותם באופן מפתה.

דור אבן כץ 15/06/2020

משפחת ה-PR3 וה-PR4 כוללת אופנועי שטח בנפחי מנוע של 125-240 סמ”ק המאופיינים בפשטות מכאנית ומימדים ידידותיים המאפשרים לרוכב המתחיל אופנוע כניסה נוח לעולם השטח. לצד היות המנועים מקוררי אוויר ומוזני קרבורטור לכלל הדגמים מתנע חשמלי(סטרטר), בולמי זעזועים מתכווננים באופן מלא וגיר בעל 5 יחסי ההעברה. האופנועים מותאמי תקנות זיהום אוויר יורו 4.

זוג דגמי ה-PR3 הם אופנועי “גלגלים קטנים”. כלומר, גלגל אחורי בקוטר 17 אינץ וקדמי בקוטר 19 אינץ. ה-PR3-125 ENDURO בעל מנוע 125 הסמ”ק מרובע הפעימות קיבל בולם קדמי מתוצרת עצמית של AJP ובולם אחורי של OLLE. גובה המושב רק 840 מ”מ והמשקל הרטוב(כולל מיכל דלק מלא) 104 ק”ג. המחיר- 19,900 ₪ .

דגם ה-PR3-240 ENDURO PRO בעל מנוע מרובע פעימות בנפח 233 סמ”ק מצויד גם הוא בבולם קדמי מבית AJP אבל בולם אחורי של ZF Sachs . גובה המושב זהה לאחיו הקטן עם 840 מ”מ והמשקל הרטוב 108 ק”ג. המחיר- 27,900 ₪ .

זוג דגמי ה-PR4 ENDURO PRO הם אופנועים בגודל מלא ומידות הגלגלים תואמים לנהוג באופנועי האנדורו המקצועיים כשהאחורי בקוטר 18 אינץ’ והקדמי 21 אינץ’. דגם ה-125 וה-240 סמ”ק חולקים בסיס מכאני עם משפחת ה-PR3 אבל כאן בשני הדגמים הבולם הקדמי מתוצרת עצמית של AJP והאחורי של ZF sachs. גובה המושב 920 מ”מ והמשקל הרטוב 112 ו-115 ק”ג בהתאמה. מחיר ה-125 ENDURO PRO הוא 22,900 ₪ וה-240 ENDURO PRO הוא 29,900 ₪.


למרות שמות האופנועים דגמים אלו של AJP הם לא אופנועי אנדורו מקצועיים אלא אופנועים דו-שימושיים ידידותיים וקלי משקל בעלי אפשרויות כיוון והתאמה בשונה מחלק מהמתחרים. אנחנו כבר מצפים להתרשם מהם מחדש ברכיבת מבחן.

Ajp
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד