אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ דיוק 200 (ארוך טווח): ברוך הבא…
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ דיוק 200 (ארוך טווח): ברוך הבא…
ק.ט.מ דיוק 200

ק.ט.מ דיוק 200 (ארוך טווח): ברוך הבא…

הדיוק הקטן הגיע לאוברדרייב למבחן ארוך טווח, הוא לא יודע מה מחכה לו

אריאל אלסיבוני 10/09/2016

לפני שנתחיל לדבר על ק.ט.מ דיוק 200 – אני רוצה להגיד לך משהו. מבחנים ארוכי טווח מטבעם הם שיעמום אחד גדול. לאורך 12 שנות עיתונאות רכב ארבע ושני גלגלית יצא לי לערוך כמה כאלו. ובוא אני אגיד לך משהו. אף פעם לא קורה שם כלום.

זה הולך בערך ככה – הדיווח הראשון אומר קבלנו את הכלי. השני אומר – סיימנו הרצה. השלישי- אומר נסענו בו ככה וככה. וכך גם כל הדיווחים האחרים שמתובלים מדי פעם בהחלפת צמיג פה או בטיפול שם. ואז אחרי כמה חודשים מסכמים וזהו. מבחן ארוך טווח הדבר הכי משעמם בתחום עיתונות הרכב – גם לכותב וגם לקורא.

ק.ט.מ דיוק 200
ברוך הבא… חיכינו לך…

 

מה עושים?


אז אני לגמרי הולך לנסות לשבור את השטאנץ הזה. וכן שלא תבין אותי לא נכון הק.ט.מ הגיע אלינו בשביל שנדווח איך החיים עליו. אני רוצה לדעת איך הוא מרגיש ביום יום. מעניין אותי לראות איך הוא מחזיק מעמד עם מישהו שחי עליו עם מצערת נעולה מתחילת הנסיעה ועד סופה. אני רוצה לדעת איך הוא בהשוואה לקטנוע באותו המחיר ואיך הוא בשטח כי כתוב עליו ק.ט.מ. יש הרבה דברים שאני הולך לבדוק איתו בחודשים הקרובים – מינימום שימוש נורמטיבי.

ק.ט.מ דיוק 200 הוא האופנוע עד 250 סמ”ק הכי נמכר בישראל בחצי הראשון של 2016 (אחיו הגדול ה-390 הוא האופנוע הנמכר ביותר בתקופה הזו). הורדת המחיר שהוא חווה מאז שהגיע לארץ הופך אותו לנגיש מאוד (23,900 שקלים) ככל הנראה לשני סוגי רוכבים – צעירים שעולים עכשיו למדרגת הרישיון הבאה וכאלו שהפקקים החזירו אותם לדו-גלגלי ולא רוצים לרכוב על קטנוע.

ק.ט.מ דיוק 200
הרצה – תקופת חסד…

 

אבל יותר מהכול אני לא רוצה לשעמם אותי, אותך ואותו. אז אנחנו נדאג לאתגר את הדיוק הקטן בכל אופן שיש. אם יש לך רעיון – מה היית רוצה לראות, מה היית רוצה שנבדוק – פשוט תרשום בתגובות.

כרגע הדיוק הקטן חי אצלנו חיים שלווים למדי. ק.ט.מ נתנו לנו אותו וביקשו רק דבר אחד – להקפיד על הרצה כהלכתה. אחד החבר’ה בסוכנות שלא נחשוף כאן את שמו (אתה רואה זיו יש לי מילה) אמר לי את המשפט הבא: “תעשה לו מה שאתה רוצה, אנחנו יודעים שאתה לא נורמלי בגלל זה הרכבנו גם מגינים – רק עשה טובה – תעשה לו הרצה”.

ק.ט.מ דיוק 200
אל תדאג…

 

מחכים…

אז הדיוק הקטן, קיבל רגע של חסד, מתגלגל ברוגע, לא חוצה את קו ה-7,000 סל”ד ולא חווה שום עומסים גם בדרך לשם. חלק הארי מ-25 כוחות הסוס שלו נשארים מובטלים רוב הזמן ושני הגלגלים שלו נשארים צמודים לקרקע. שימוש נורמטיבי שמביא אותו בהילוך הגבוה בסל”ד האמור לכ-95 קמ”ש. מתגלגלים. נשארו עוד 196 ק”מ להרצה הזו.

אבל אני חייב להודות שהמימדים הקטנים ומשקל הזבוב שלו – יחד עם תנוחת הישיבה הטיבעית והנוחה – גורמים לי לחכות לסוף ההרצה. לראות מה אפשר להוציא ממנו. אז בינתיים אני מחכה ורק רציתי לספר לך שהוא אצלנו – דיווח הבא יגיע עוד שבוע פחות או יותר לאחר טיפול ההרצה ונסיעה נורמלית ראשונה עליו – עד אז, ברוך הבא דיוק קטן, אתה לא יודע מה מחכה לך.

ק.ט.מ דיוק 200
הכול יהיה בסדר…

 

כמה ק”מ עברנו החודש: 804 ק”מ (שבוע הרצה)
צריכת דלק חודשית ממוצעת: 36 ק”מ/ל’
הפתעות: מה הרצה מה…
כמה הוא עלה החודש: 0 שקלים.

תודה לגילי עוז ואופיר לוזון מ-מוסך ושדי בהרצליה על העזרה בצילומים

ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד