אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ דיוק 200 (ארוך טווח): ברוך הבא…
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ דיוק 200 (ארוך טווח): ברוך הבא…
ק.ט.מ דיוק 200

ק.ט.מ דיוק 200 (ארוך טווח): ברוך הבא…

הדיוק הקטן הגיע לאוברדרייב למבחן ארוך טווח, הוא לא יודע מה מחכה לו

אריאל אלסיבוני 10/09/2016

לפני שנתחיל לדבר על ק.ט.מ דיוק 200 – אני רוצה להגיד לך משהו. מבחנים ארוכי טווח מטבעם הם שיעמום אחד גדול. לאורך 12 שנות עיתונאות רכב ארבע ושני גלגלית יצא לי לערוך כמה כאלו. ובוא אני אגיד לך משהו. אף פעם לא קורה שם כלום.

זה הולך בערך ככה – הדיווח הראשון אומר קבלנו את הכלי. השני אומר – סיימנו הרצה. השלישי- אומר נסענו בו ככה וככה. וכך גם כל הדיווחים האחרים שמתובלים מדי פעם בהחלפת צמיג פה או בטיפול שם. ואז אחרי כמה חודשים מסכמים וזהו. מבחן ארוך טווח הדבר הכי משעמם בתחום עיתונות הרכב – גם לכותב וגם לקורא.

ק.ט.מ דיוק 200
ברוך הבא… חיכינו לך…

 

מה עושים?


אז אני לגמרי הולך לנסות לשבור את השטאנץ הזה. וכן שלא תבין אותי לא נכון הק.ט.מ הגיע אלינו בשביל שנדווח איך החיים עליו. אני רוצה לדעת איך הוא מרגיש ביום יום. מעניין אותי לראות איך הוא מחזיק מעמד עם מישהו שחי עליו עם מצערת נעולה מתחילת הנסיעה ועד סופה. אני רוצה לדעת איך הוא בהשוואה לקטנוע באותו המחיר ואיך הוא בשטח כי כתוב עליו ק.ט.מ. יש הרבה דברים שאני הולך לבדוק איתו בחודשים הקרובים – מינימום שימוש נורמטיבי.

ק.ט.מ דיוק 200 הוא האופנוע עד 250 סמ”ק הכי נמכר בישראל בחצי הראשון של 2016 (אחיו הגדול ה-390 הוא האופנוע הנמכר ביותר בתקופה הזו). הורדת המחיר שהוא חווה מאז שהגיע לארץ הופך אותו לנגיש מאוד (23,900 שקלים) ככל הנראה לשני סוגי רוכבים – צעירים שעולים עכשיו למדרגת הרישיון הבאה וכאלו שהפקקים החזירו אותם לדו-גלגלי ולא רוצים לרכוב על קטנוע.

ק.ט.מ דיוק 200
הרצה – תקופת חסד…

 

אבל יותר מהכול אני לא רוצה לשעמם אותי, אותך ואותו. אז אנחנו נדאג לאתגר את הדיוק הקטן בכל אופן שיש. אם יש לך רעיון – מה היית רוצה לראות, מה היית רוצה שנבדוק – פשוט תרשום בתגובות.

כרגע הדיוק הקטן חי אצלנו חיים שלווים למדי. ק.ט.מ נתנו לנו אותו וביקשו רק דבר אחד – להקפיד על הרצה כהלכתה. אחד החבר’ה בסוכנות שלא נחשוף כאן את שמו (אתה רואה זיו יש לי מילה) אמר לי את המשפט הבא: “תעשה לו מה שאתה רוצה, אנחנו יודעים שאתה לא נורמלי בגלל זה הרכבנו גם מגינים – רק עשה טובה – תעשה לו הרצה”.

ק.ט.מ דיוק 200
אל תדאג…

 

מחכים…

אז הדיוק הקטן, קיבל רגע של חסד, מתגלגל ברוגע, לא חוצה את קו ה-7,000 סל”ד ולא חווה שום עומסים גם בדרך לשם. חלק הארי מ-25 כוחות הסוס שלו נשארים מובטלים רוב הזמן ושני הגלגלים שלו נשארים צמודים לקרקע. שימוש נורמטיבי שמביא אותו בהילוך הגבוה בסל”ד האמור לכ-95 קמ”ש. מתגלגלים. נשארו עוד 196 ק”מ להרצה הזו.

אבל אני חייב להודות שהמימדים הקטנים ומשקל הזבוב שלו – יחד עם תנוחת הישיבה הטיבעית והנוחה – גורמים לי לחכות לסוף ההרצה. לראות מה אפשר להוציא ממנו. אז בינתיים אני מחכה ורק רציתי לספר לך שהוא אצלנו – דיווח הבא יגיע עוד שבוע פחות או יותר לאחר טיפול ההרצה ונסיעה נורמלית ראשונה עליו – עד אז, ברוך הבא דיוק קטן, אתה לא יודע מה מחכה לך.

ק.ט.מ דיוק 200
הכול יהיה בסדר…

 

כמה ק”מ עברנו החודש: 804 ק”מ (שבוע הרצה)
צריכת דלק חודשית ממוצעת: 36 ק”מ/ל’
הפתעות: מה הרצה מה…
כמה הוא עלה החודש: 0 שקלים.

תודה לגילי עוז ואופיר לוזון מ-מוסך ושדי בהרצליה על העזרה בצילומים

ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד