אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הנה 9 דברים שצריך לדעת על מוטו-גוצי V9
ראשי » דו-גלגלי » הנה 9 דברים שצריך לדעת על מוטו-גוצי V9
מוטו-גוצי V9

הנה 9 דברים שצריך לדעת על מוטו-גוצי V9

ה-V9 נחת בישראל - הנה מה שצריך לדעת עליו

אריאל אלסיבוני 07/09/2016

1. מה זה מוטו-גוצי V9

מוטו-גוצי מגדירים את ה-V9 כקאסטום והוא נמכר בשתי גרסאות החולקות את אותו הבסיס המכאני: רואמר ובובר. זה אופנוע בינוני שממוקם מעל ה-V7 ומתחת לדגמי גוצי בעלי מנוע גדול יותר.

 


2. מנוע

שני ה-V9 חולקים כאמור את אותו הבסיס המכאני ובמרכז העניינים יש כאן, כמובן טווין אורכי, עם זווית של 90 מעלות בין בוכנות בנפח של 850 סמ”ק. זה מנוע חדש עם ארכיטקטורה מוכרת שמכוון יותר לגמישות מאשר לכוח ונתון המומנט (6.3 קג”מ ב-3,000 סל”ד) מחזק את הנקודה הזו. ההספק עומד על 55 כ”ס ב-6,250 סל”ד.

מוטו-גוצי V9
ארכיטקטורה מוכרת

 

3. שלדה

מתכון בסיסי מאוד – אל שלדת הפלדה מחובר מזלג עם מהלך של 130 מ”מ מלפנים ושני בולמי זעזועים מאחור המציעים כיוון עומס קפיץ בלבד. מערכת הבלימה של ברמבו כוללת דיסק בקוטר 320 מ”מ מלפנים (עם קליפר בעל ארבע בוכנות) ודיסק בקוטר 260 מ”מ מאחור (עם קליפר דו בוכנתי). שני הדגמים שוקלים 199 ק”ג.

4. בובר

הדבר הבולט ביותר בבובר במבט ראשון הם הצמיגים – שני אקזמלפרים שמנמנים במידות 90\130 מלפנים ו-80\150 מאחור (על חישוקי 16 אינץ’) שגורמים לו להיראות שונה מאוד בנוף. מבט מעמיק יותר מגלה שכל החלקים באופנוע הזה מושחרים חלקם בצבע מט וחלקם בגימור לכה. תנוחת הישיבה בבובר גבוהה יותר, הכידון נמוך יותר והכנף האחורית קצוצה.

מוטו-גוצי V9
בובר…

 

5. רואמר

את הרואמר מגדירים מוטו-גוצי כקאסטום אורבאני וככזה הכיסא כאן מעט נמוך יותר והכידון מעט גבוה יותר. יש כאן יותר חלקי ניקל נוצצים ומידות גלגלים שונות (19 אינץ’ מלפנים ו-16 אינץ’ מאחור) – אלו מייצרים את עיקר ההבדל מול הבובר.

מוטו-גוצי V9
רואמר

 

6. אלקטרוניקה

מול המכלולים הבסיסיים והמראה הקלאסי יש כאן מערכת בקרת משיכה בעלת שני מצבים ואפשרות ניתוק. יש גם מערכת ABS. וקריצה לקהל הצעיר וצמא הטכנולוגיה בדמות חיבור USB ואפליקציה ייעודית של מוטו-גוצי המאפשרת לרוכב לקבל מידע מידע ונתונים ממחשב האופנוע.

מוטו-גוצי V9

 

7. קאסטומיזציה

מוטו-גוצי מתייחסים לשני אלו כאופנועי בסיס לקאסטומיזציה – מזהים היטב את אופנת ההתאמה האישית. בקטלוג של החברה יש אין-ספור פריטים שמיועדים להכניס עוד כמה שקלים מההצהרה הזו – לרבות מושבים, מגני רוח, מכסים, מנופים, סבלים, תיקים, אגזוזים וכו’.

מוטו-גוצי V9

 

8. מחיר

שתי גרסאות מוטו-גוצי V9 נמכרות באותו המחיר, 69,950 שקלים.

מוטו-גוצי V9
ארכיטקטורה מוכרת

 

9. השקה

שני האופנועים יוצגו מחר (יום ה’) לקהל הרחב בשעה 16:00 באולם התצוגה של עופר אבניר בדרך בגין.

 

מוטו-גוצי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד