ב.מ.וו R nineT סקרמבלר נחת בישראל והוא ממשיך את הגל הנוסטלגי שהחל ב-R nineT הראשון.
הסקרמבלר זורק אותנו לתקופות אחרות בהן אופנועי שטח היו אופנועי כביש בסיסיים שעברו הסבה. ב.מ.וו R nineT סקרמבלר בהחלט מהווה הומאז’, לפחות ויזואלי לתקופה ההיא.

הסקרמבלר מבוסס מן הסתם על ה-R nineT הקיים, כך שגם כאן אפשר למצוא את מנוע הבוקסר מקורר האוויר-שמן (110 כ”ס), ואת אותו עיצוב רטרו בסיסי. מה שהשתנה נאמן לרוח להסקרמבלר המקורית. האגזוז (בעלי שני הדודים) יושב כעת גבוה יותר, צמוד לשלדת הזנב, המזלג ההפוך המאסיבי פינה את מקומו לאחד עם “גרמושקות” (מהלך של 115 מ”מ מלפנים ו-140 מ”מ מאחור) ויש גלגל קדמי בקוטר 19 אינץ’ מלפנים (יצוק דווקא בהשוואה ל-‘שפיצים’ בדגם הרגיל, חישוקי ‘שפיצים’ קיימים כתוספת).

עוד שינויים שקיבל ב.מ.וו R nineT סקרמבלר הם כידון גבוה יותר ומושב מעט נמוך יותר (ורגליות קצת יותר נמוכות שזזו מעט לאחור) בכדי לקבל תנוחת ישיבה זקופה. מעבר לזה יש כאן את אותה הקפדה על הפרטים, על כל מחבר וכל אביזר, שמאוד מזכירה את ה-R nineT הרגיל שמודגש על ידי צבע שעל המיכל ועבודת הגימור הנאה שעל הכיסא. לא מתתי על הסקרמבלר הזה בתמונות אבל פנים אל פנים באירוע ההשקה הוא הרשים מאוד. במצב סטאטי בכל אופן.

הסקרמבלר זול בצורה די משמעותית מה-R nineT ומחירו נקבע על 119,000 אלף שקלים (זול יחסית כן?!) והוא שני מתוך אופנועים נוספים שיתבססו על ה-R nineT כשב.מ.וו עתידה להציג עוד דגם מוזל, קפה-רייסר ועוד.