לקסוס הודיעה על התחלת שיווק ה-RC, מכונית הקופה שלה שמכוונת למתחרות כמו אודי A5, ב.מ.וו סדרה 4 ומרצדס C קלאס קופה. והתמחור ייתן להן סיבה טובה לנוע בכיסא.
זה לא סוד שמותג היוקרה היפני צומח בקצב מהיר, בעולם וגם בארץ, ובכל קטגוריה אליה הוא מחליט להיכנס הוא תופס נתח שוק משמעותי. ואין סיבה שלא, המכוניות טובות, המחירים תחרותיים ומוניטין האמינות גבוה. אבל אותנו יותר מעניינת הפסקה הבאה.

אבל ללקסוס תמיד היה חסר משהו – אותו גורם שמביא אותך לרצות את המכונית, לא כי אתה צריך, רוצה. את זה מנסה לשנות היצרנית בשנים האחרונות עם עיצובים נועזים יותר ומכוניות בעלות אופי ספורטיבי יותר.
הסנונית האחרונה היא משפחת ה-RC, גרסת קופה ל-IS המוכרת. העיצוב עז רושם ובולט למדי. גרסת ה-RC-F הבכירה נחתה כאן כבר בשנה שעברה ועשתה עלינו רושם חיובי מאוד. כעת מגיע תורה של הגרסה השפויה יותר, גם במחיר.

ה-RC מגיעה אלינו כעת בגרסת ה-200t, שעושה שימוש במנוע ה-2.0 ל’ טורבו המוכר של היצרנית (245 כ”ס, 35.7 קג”מ) ותיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה יחסי העברה (7.5 ש’ ל-100 קמ”ש). היא שלכם תמורת 325,000 שקלים עבור גרסת הבסיס (המאובזרת למדי) או 370,000 שקלים גרסת ה-F ספורט שנהנית ממערך בולמים אקטיבי ועוד כמה תוספות. בשני המקרים מדובר במחיר נמוך משמעותית מכל מתחרה גרמנית בעלת הספק דומה.
אנחנו כבר מאוד סקרנים לגבי ביצועי ה-RC בכבישי ישראל. מה אתכם, הייתם רוצים לראות את הלקסוס הזו על הצד (למרות הדיפרנציאל הפתוח) במבחן דרכים? ספרו לנו בתגובות מול מי הייתם מעמידים אותה למבחן.