אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
10 דברים שצריך לדעת על הפולקסוואגן גולף GTI קלאב-ספורט S – ההנעה הקדמית הכי מהירה סביב הנורדשלייפה
ראשי » מגזין » 10 דברים שצריך לדעת על הפולקסוואגן גולף GTI קלאב-ספורט S – ההנעה הקדמית הכי מהירה סביב הנורדשלייפה

10 דברים שצריך לדעת על הפולקסוואגן גולף GTI קלאב-ספורט S – ההנעה הקדמית הכי מהירה סביב הנורדשלייפה

פולקסוואגן שברה את שיא ההקפה למכוניות הנעה קדמית ברינג עם הגולף GTI קלאב-ספורט S, הנה כמה דברים שצריך לדעת עליה

אריאל אלסיבוני 05/05/2016

1. זו הגולף GTI החזקה ביותר שיוצרה אי פעם – קבעה זמן שיא של 7:49:21 דקות מסביב למסלול המפורסם.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

2. לקלאב-ספורט S יש 310 כ”ס, היא מאיצה ל-100 תוך 5.8 שניות והיא תיוצר בסדרת ייצור מוגבלת של 400 יחידות.


Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

3. לקלאב-ספורט S יש מצב ‘נורבורגרינג’ מיוחד, בו ניתן לבחור דרך תפריט מצבי הנהיגה.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

4. מצב ‘נורבורגרינג’ מתאים את המיתלים, המנוע וההגה למסלול המפורסם.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

5. השילדה של הקלאב-ספורט עברה מסכת ניסויים מפרכת על מסלולי מירוצים שונים והיא מכוילת באופן שונה משמעותית מזו של גולף GTI רגילה.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

6. אם תשלב את נתון המשקל (1,285 ק”ג) עם נתון ההספק (310 כ”ס) תקבל יחס הספק\משקל של 4.15 ק”ג לכל כוח סוס. וזה לא רע.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

7. ה-S מקבלת גם מערכת פליטה חדשה ורועשת יותר.

 

8. פולקוואגן הסירו מהקלאב-ספורט S חומרי בידוד רבים ואת המושב האחורי בשלמותו. זו מכונית עם שני כיסאות קדמיים בלבד.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

9. אם-כל-ה-GTI’ים הזו מגיע עם חישוקי 19 אינץ’ עטויים בצמיגי סמי-סליקס.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

10. בכל אחת מ-400 המכוניות שייוצרו יונח לוח מתכתי ובו ייצוין מספר המכונית מתוך אותן 400 יחידות.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

GTI גולף פולקסוואגן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד