אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 718 קאימן: פורשה בת השגה
ראשי » חדשות מקומיות » פורשה 718 קאימן: פורשה בת השגה

פורשה 718 קאימן: פורשה בת השגה

פורשה 718 קאימן מתחילה שיווק בעולם ויש כבר מחיר לשוק המקומי

אריאל אלסיבוני 26/04/2016

אחרי שהציגה את ה-718 מחליפת הבוקסטר, מודיעה אתמול פורשה על תחילת השיווק של ה-718 קאימן. הקאימן מהווה מרגע הצגתה ב-2006, את כרטיס הכניסה לעולם הספורט-קופה של פורשה. הדור החדש עובר מהפכה, כמו הבוקסטר, כשעיקר הבשורה היא המעבר למנועי בוקסר בעלי ארבע בוכנות ומגדש טורבו (למגינת ליבם של חובבי השישיה האטומוספרית הישנה). הנה שלוש נקודות מפתח על פורשה 718 קאימן:

1. מחיר נמוך מהבוקסטר
זו הפעם הראשונה בה הקאימן זולה מאחותה הבוקסטר. כך שה-718 מייצרת תקדים מבחינת פורשה וכעת, כמו ב-911 הגרסאות הפתוחות הן היקרות יותר. למרות שרק אתמול יצאה הודעה רישמית לעיתונות על תחילת ייצור ה-718 קאימן, היבואן המקומי כבר ערוך לקבל הזמנות עבורה ואף פרסם מחיר רישמי. גרסת הבסיס של הקאימן תעלה 442,00 שקלים וגרסת ה-S תעלה 549,000 שקלים. תוספת עבור תיבת PDK עומדת על 26,000 שקלים ומכוניות ראשונות צפויות להגיע אל כבישי ישראל באוגוסט.

 


2. ביצועים
הקאימן משתמשת בדיוק באותם המנועים של הבוקסטר. זה אומר ארבע צילנדרים מוגדשי טורבו בשני נפחים – הגרסה הבסיסית מצוידת במנוע 2.0 ליטרים (300 כ”ס) וגרסת ה-S מצוידת במנוע 2.5 ליטרים ומפיקה 350 כ”ס. הביצועים טובים למדי – עם חבילת ספורט כרונו ותיבת PDK יכולות צמד ה-718 קאימן להאיץ ל-100 קמ”ש תוך 4.2/4.7 שניות בהתאמה. המהירות המירבית עומדת על 275 קמ”ש בקאימן הבסיסית ועל 285 קמ”ש בקאימן S.

718 Cayman S

 

3. שלדה
פורשה טוענים שהקאימן החדשה חדה יותר ובעלת יכולת גבוהה יותר מזו הקודמת. הם מספרים על שלדה קשיחה יותר, על עבודת כיול מאסיבית על שיפור יחידות המיתלה עם שינויי קפיצים ובולמים. גם הבלמים שודרגו (גם בגרסת הבסיס וגם ב-S). פורשה טוענים שזו מכונית נהיגה טהורה, שממשיכה את המסורת של ה-718 המקורית, וטורחים לציין את המנוע המרכזי ואת היכולות הגבוהים הטבעיים של השלדה הזו.

718 Cayman S

718 פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד