אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת
ראשי » חדשות » קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת
קיה ספורטאז'

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

רכב הפנאי הפופולארי של קיה נוחת בישראל לאחר מתיחת פנים, ובשלב זה הגרסה המתוחה מגיעה רק עם יחידת הנעה היברידית ובמרכב ארוך

אופיר דואק 01/12/2025 צלם: יצרן

הביקוש הגובה למכוניות היברידיות בשנה החולפת הביא את קיה לחדש באביב האחרון את יבוא הספורטאז’ הפופולארי בגרסת הנעה זו. בדומה לטוסון ההיברידי שגם הגיע בסמוך, קיה ספורטאז’ ההיברידי הגיע ארצה גם בתצורת המרכב הארוכה שלו ובמפרט אמריקאי, כשהוא מציע בסיס גלגלים ארוך יותר עם מרחב עדיף לטוב היושבים מאחור. במקביל לתחילת שיווקו של הספורטאז’ ההיביריד בישראל, עבר הדגם מתיחת פנים משמעותית של אמצע מחזור החיים, וכעת נוחת הספורטאז’ המחודש עם יחידת ההנעה ההיברידית בישראל.

במסגרת מתיחת הפנים קיבל קיה ספורטאז’ חזית עדכנית ואגרסיבית יותר, עם עיצוב מחודש לשבכה הקדמית וליחידות התאורה, כאשרת חתימת הלד הזוויתית לוקחת השראה מדגמי ה-EV החשמליים של החברה, ובראשן ה-EV3 וה-EV9.

תא הנוסעים עבר שינוי משמעותי יותר ולמעשה הספורטאז’ קיבל קוקפיט חדש עם סידור מוכר של צמד מסכי 12.3 אינץ’ רוחביים המחוברים זה לזה ומשמשים את לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, סידור שהיה קיים בעבר עם מסכים קטנים יותר, כשכעת המסכים בנוים במעטפת צרה וחדה, עם ממשק מולטימדיה וגרפיקה חדשים. לצד סידור המסכים החדש עוצבה סביבת הנהג בהתאם עם ממשק תפעול חדש ופתחים מיזוג רוחביים לבקרת האקלים, קונסולה מרכזית עם סידור מתגים חדש וגלגל הגה חדש. בקיה מבטיחים גם שיפור באיכות החומרים ובידוד הרעשים.


יחידת ההנעה ההיברידית לא עברה שינוי משמעותי וממשיכה לשלב בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 180 כ”ס ומנוע חשמלי היוצרים יחד הספק משולב של 230 כ”ס, העוברים לכביש דרך תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שישה יחסי העברה. אלו מספיקים כדי להאיץ ל-100 קמ”ש ב-8.2 שניות בדרך למהירות מרבית של 188 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן עומדת על 17.8 ק”מ לליטר.

הספורטאז ההיברידי המחודש יגיע ארצה בשלב זה רק בתצורת המרכב הארוכה, שלה בסיס גלגלים האורך ב-7.5 ס”מ מהגרסה הקצרה (275.5 ס”מ), אורך כולל של 466 ס”מ ותא מטען בנפח נדיב של 633 ליטרים. בניגוד לעבר קיה ספורטאז’ ההיברידי ישווק כרגע רק ברמת גימור אחת (“פרימיום”), הכוללת 8 כריות אוויר ומפרט מלא של מערכות בטיחות אקטיביות, לצד ריפודי עור סינטטי, מושבים מחוממים ומתכווננים חשמלית, דלת תא מטען חשמלית, מפתח חכם, גג שמש פנורמי חשמלי וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ’.
מחירו של קיה ספורטאז’ הייבריד לונג עומד על 210 אלף שקלים כמה אלפי שקלים יותר מאשר במהדורה יוצאת, וכ-25 אלף שקלים יותר מהטוסון בנזין ברמת הגימור הבסיסית במרכב הסטנדרטי.

קיה קיה ספורטאז' קיה ספורטאז' ארוך קיה ספורטאז' היבריד קיה ספורטאז' לונג
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

החשמלית כאן, הפלאג-אין בדרך: BYD אטו 2 בישראל

החשמלית כאן, הפלאג-אין בדרך: BYD אטו 2 בישראל

סיבוב פרסה: מרצדס C63 AMG נפרדת ממנוע ה-4 צילינדרים ההיברידי

סיבוב פרסה: מרצדס C63 AMG נפרדת ממנוע ה-4 צילינדרים ההיברידי

בלי היברידי: בנטלי חוזרת למקורות עם ה-GT סופרספורט

בלי היברידי: בנטלי חוזרת למקורות עם ה-GT סופרספורט

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד