אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
השקה מקומית: 7 נקודות על סוזוקי סלריו – המכונית האוטומטית הזולה בישראל
ראשי » חדשות » השקה מקומית: 7 נקודות על סוזוקי סלריו – המכונית האוטומטית הזולה בישראל

השקה מקומית: 7 נקודות על סוזוקי סלריו – המכונית האוטומטית הזולה בישראל

סוזוקי חושפת את מחליפת האלטו והספלאש

אריאל אלסיבוני 11/04/2016

1. הסלריו מחליפה למעשה שני דגמים (אלטו וספלאש) והיא הנציגה החדשה של סוזוקי בתחום המיני.

suziki celerio

 

2. במיני כמו במיני המימדים קטנים אבל בסיס הגלגלים ארוך יותר מזה של האלטו והספלאש ותא המטען מרווח יחסית (254 ליטרים).


suziki celerio-7

 

3. סוזוקי מספרים כי ניתן בסלריו דגש על שימושיות, נוחות תפעול ועלויות תחזוקה נמוכות.

 

4. יחידת ההנעה צנועה ומוכרת (3 צילנרים בנפח ליטר עם 68 כוחות סוס), משודכת גם לגיר ידני וגם לתיבה רובוטית. נתוני צריכת הדלק הרישמיים מרשימים: 27 ק”מ לליטר לפי נתוני יצרן. לתיבה הרובוטית נוסף “מצב זחילה” לשימוש נעים יותר בתנועה פקוקה.

suziki celerio-11

 

5. הגרסה האוטומטית תמכר כאן במחיר של 65,990 שקלים והידנית תמסר כנגד 58,990 שקלים.

suziki celerio-9

 

7. הסלריו משווקת כאן עם חישוקי סגסוגת, שש כריות אוויר ומובילאיי ללא תוספת תשלום. שתי התוספות היחידות הן חבילת איבזור חיצונית (מגינים, ספוילרים וכו’) ומערכת מולטימדיה. בזמן ההשקה (בחודש הקרוב בערך) יוכל כל רוכש לבחור באחת משתי התוספות הללו, ללא תשלום נוסף.

סוזוקי סלריוסוזוקי סלריוPreview
סוזוקי סלריוסוזוקי סלריוPreview
סוזוקי סלריוסוזוקי סלריוPreview
סוזוקי סלריוסוזוקי סלריוPreview
סוזוקי סלריוסוזוקי סלריוPreview
סוזוקי סלריוסוזוקי סלריוPreview
סוזוקי סלריוסוזוקי סלריוPreview
סוזוקי סלריוסוזוקי סלריוPreview
סוזוקי סלריוסוזוקי סלריוPreview
סוזוקי סלריוסוזוקי סלריוPreview
סוזוקי סלריוסוזוקי סלריוPreview
סוזוקי סלריוסוזוקי סלריוPreview

סוזוקי סוזוקי סלריו סלריו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד