אחרי מספר שנים בהן נדמה היה שגם עולם האופנועים צועד בצעדי ענק אל עבר ההנעה החשמלית, נדמה שהמרוץ לייצור אופנועים חשמליים מעט התמתן, או לפחות התכנס לנישות ספציפיות ומסוימות בהן הנעה חשמלית יכולה להיות פתרון לטווח קצר, תרתי משמע. עם זאת, יצרניות האופנועים הגדולות לא באמת זנחו את הרעיון החשמלי ועדין משקיעות לא מעט בתחום. אחת מהיצרניות הללו היא כמובן הונדה שלא רוצה ויכולה להרשות לעצמה להישאר מאחור בשום סגמנט בעולם הדו-גלגלי.
הונדה כבר חשפה לפני מספר שנים את כוונתה להציג ליין שלם ומחושמל של דגמים דו-גלגליים (כולל אפילו CR חשמלי), ובדיוק לפני שנה בתערוכת מילאנו הציגה שני דגמי אבטיפוס: אופנוע ספורט נייקד בשם EV Fun וקטנוע עירוני בשם EV Urban. שניהם עם מראה עתידני ייחודי ועם הבטחה להגיע לייצור סדרתי תוך שנה.
כעת ההבטחה מתממש לפחות לגבי ה-EV Fun שמוצג בימים אלו בתערוכת מילאנו כדגם סדרתי בשם WN7. זהו אופנוע נייקד עם תנוחת רכיבה זקופה יחסית, אותו הונדה משווה מבחינת מימדים מיצוב כמקביל להורנט. לאופנוע כידון גבוה ומראות צד עגולות המותקנות בקצות ידיות הכידון ומשלבות בתוכן תאורת לד עגולה במשמשת גם לאיתות. העיצוב נאמן למראה הקונספט מלפני שנה, כולל מסכת החזית שבה שתי יחידות תאורה רבועות הממוקמות זו מעל זו עם פס לד המפריד בינהן המשמש כתאורת יום קבועה. עם זאת, יחידת הזנב שונה במעט, כשהמושב בדגם הסדרתי הוא מושב מדורג ומותאם יותר להרכבה, אך היא עדין קצרה מאד מה שמצריך התקנת הארכה בולטת מעל הגלגל כדי לחבר את המחרשה האחורית של לוחית הרישוי.
כדי לנסות לשוות לאופנוע מראה תעשייתי שרירי, וגם להסוות את יחידת הסוללה המגושמת והגדולה במרכז האופנוע, ישנה מעין חרב תחתונה דמוית מגן גחון מאלומיניום העוטפת את מכלול הסוללה משני צדדיו ומתחברת לקורות השלדה הממוקמת מתחת למושב הרוכב. הונדה לא חסכו וכמו בדגם הקונספט גם כאן ניתן למצוא זרוע אחורית חד-צידית.
המנוע החשמלי של הונדה WN7 מותקן מאחורי מכלול הסוללה ומתחת למושב הרוכב, כשהוא מניע את הגלגל האחורי באופן ישיר על ידי רצועה. המנוע הוא בעל הספק של 67 כ”ס (50 קילוואט) עם מומנט של 10.2 קג”מ. הונדה תציע גם גרסה מוגבלת הספק עם 15 כ”ס (11.2 קילוואט) לבעלי רישיון מוגבל. בכל מקרה, כדי לשמור על טווח הנסיעה וחיי הסוללה המהירות המרבית של הונדה WN7 עומדת על 129 קמ”ש בלבד (או 120 בגרסה מוגבלת ההספק). המשקל העצמי אגב, עומד על 217 ק”ג. הונדה WN7 מציע ארבעה מצבי רכיבה שונים השולטים בתגובת המצערת, ובהתאם מציעים רמה קבועה בעוצמה שונה מתוך שלוש רמות של בלימה רגנטיבית בהן יכול לשלוט הרוכב גם באופן אישי. ישנה גם מערכת ABS הפועלת גם תחת הטיה הודות למודול IMU ומערכת בקרת משיכה.
סוללת הליתיום-יון קבועה במרכז האופנוע והיא בעלת קיבולת של 9.3 קילוואט, מה שאמור לספק טווח רכיבה של 140 ק”מ בגרסה הרגילה או 153 ק”מ בגרסה מוגבלת ההספק. טעינת הסוללה מתבצעת באמצעות שקע הממוקם מעל הסוללה במקום בו נמצא מיכל הדלק באופנוע רגיל. טעינה משקע ביתי אמורה לארוך כשעתיים וחצי, אך טעינה מהירה עם כבל CCS2 בעמתה מתאימה תארך כחצי שעה בלבד.
למרות שמדובר באופנוע חשמלי שהוא לא ברף הביצועים הגבוה, הונדה WN7 מגיע עם רשימת מכלולים איכותיים. הזרוע אחורית חד-צידית והיא עשויה אלומיניום ומחוברת לבולם אחורי עם כיוון עומס קפיץ, כשמלפנים ישנו מזלג הפוך 43 מ”מ מתוצרת Showa ללא אפשרויות כיוון. מערכת הבלימה מורכבת מצמד דיסקים קדמיים עם קאליפרים בעלי שתי בוכנות מתוצרת ניסין.
האופנוע יגיע לאולמות התצוגה במהלך 2026 אך כבר כעת הונדה פתחה את ספר ההזמנות, כשהמחיר ההתחלתי עומד על 13 אלף פאונד בבריטניה, כשלשם השוואה מחירות ההתחלתי של הורנט 750 עומד על 7,500 פאונד. במחיר כזה ניתן להניח שההמונים לא ממש יסתערו על הסוכנויות.


