ישנם המון חידושים המוצגים בימים אלו בתערוכת מילאנו. אבל עם כל הכבוד לאופנועי סופרבייק מלהיבים ואקזוטיים, אדוונצ’רים קשוחים (יותר או פחות) ואופנועי נייקד שריריים ישנו דגם אחד שהוא חשוב ומשמעותי יותר מכולם יחד עבור השוק הישראל. מדובר בדור חדש של קימקו מובי, הקטנוע הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות ואחת מהכלים הדו-גלגליים הפופולאריים ביותר בישראל.
המובי הוא חביב השליחים (אבל לא רק) שקנה את הצלחתו ומעמדו בזכות פשטות, אמינות מופלגת ומחיר עממי. את העדכון המשמעותי האחרון שלו קיבל המובי בסוף העשור הקודם, ולמרות שהנוסחה הזו עדין עובדת מצוין הגיע הזמן גם להתעדכן. וכך הציגה קימקו על הבמה במילאנו את מובי R 125i.
המידות הקומפקטיות נשמרו, אך עיצוב הפך להיות מודרני בהרבה כשהוא מישר קו עם דגמי הדור החדש של קימקו ומשלב קווים זוויתיים, חזית מחודדת ואלמנטים נדרשים כמו תאורת לד קדמית בצמד יחידות תאורה נפרדות ומאותתים הממוקמים על גבי יחידת הכידון הנפרדת. הרצפה נותרה שטוחה והמושב עוצב מחדש כשהוא כעת בגובה של 780 מ”מ ומציע תחתיו תא אכסון המתאים לקסדה שלמה וקצת מעבר לכך. ישנו גם לוח מחוונים חדש עם תצוגה דיגיטלית ותאורת לד אחורית.
המנוע נותר בעל קירור אוויר, אך עבר התאמות לתקינת יורו 5 פלוס המחמירה והוא מספק כעת 10.5 כ”ס ב-8,500 סל”ד ומומנט של 1.05 קג”מ ב-7,000 סל”ד. המשקל נותר על 129 ק”ג. הבשורה החשובה של המובי החדש מגיע בתחום הבטיחות, כשסוף סוף הוא מקבל מערכת ABS במקום מערכת הבלימה המשולבת (CBS) בדור היוצא, לצד מערכת בקרת משיכה אותה יעריך כל שליח שמתמודד עם הכבישים החלקלקים של תל אביב.
מחברת עופר אבניר נמסר כי קימקו מובי R 125i החדש אמור להגיע ארצה במהלך הרבעון הראשון של 2026.

