אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר
ראשי » גריד » מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר
סוזוקי SV7 GX

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

סוזוקי לקחה את ה-SV650 הוותיק והפופולארי והפכה אותו לאופנוע קרוסאובר מודרני, עם תנוחת רכיבה זקופה ופוטנציאל להפוך ללהיט מכירות

אופיר דואק 06/11/2025 צלם: יצרן

בעולם שרץ אחרי חידושים יש מעט מאד אופנועים שמיוצרים במשך שני עשורים ונותרו רלוונטיים גם כיום. אחד מהאופנועים הבודדים הללו הוא סוזוקי SV650 שנמצא איתנו משלהי שנות ה-90′ כשהוא משמר את המתכון המוצלח והמוכח של מראה קלאסי ולא מתחכם, מנוע V טווין אמין ובעל אופי ומכלולים פשוטים ואיכותיים.

סוזוקי עדכנה ושיפרה את ה-SV650 במהלך השנים והוא ככלה נראה ישאר איתנו עוד לא מעט שנים, אבל בחברה החליטו לקחת את הפלטפורמה הוותיקה ומוצלחת ולהעניק לה חיים חדשים. לתוצאה קוראים SV7 GX והיא מוצגת בימים אלו בתערוכת מילאנו. מדובר למעשה בניתוח דומה למה שעשתה סוזוקי עם ה-GSX-S1000 GX שהוצג לפני כשנתיים. אם כי ה-SV7 GX אמור להיות עממי יותר וידידותי לרוכבים מתחילים כפי שהיה ה-SV650 מאז ומעולם.

כדי ליצור את סוזוקי SV7 GX היפנים לקחו את ה-SV650 שינוי את המושב, הכידון והארגונומיה כדי להעניק לו תנוחת רכיבה גבוה וזקופה יותר שקרוב לאופנועי אדוונצ’ר. בהתאם לכך, בסיס הגלגלים נותר על 144.5 ס”מ אך גובה המושב צמח ל-795 מ”מ. לצד זאת ה-GX שומר על שילוב של חישוקי 17 אינץ’ מלפנים ומאחור וקיבל גם מסיכת חזית מודרנית, חצי פרינג ומשקף גבוה ומתכונן לטובת יכולת תיורית. סוזוקי תציע את האופנוע גם עם מנשאים ומזוודות ייעודיות למי שרוצה להרחיב יותר את מעטפת השימושיות. לטובת טווח הרכיבה הוגדל מיכל הדלק לנפח של 17.4 ליטרים.


מנוע ה-V טווין בנפח 645 סמ”ק נותר ללא שינוי מהותי. הוא כמובן הותאם לתקינת יורו 5+ והוא מספק את אותם 72.5 כ”ס ידידותיים המתקבלים ב-8,500 סל”ד עם מומנט של 6.5 קג”מ ב-6,800 סל”ד. עם זאת, מעבר לשימוש במצערות אלקטרוניות מאפשר לסוזוקי להציע לרוכב שלושה מצבי כיול שונים לתגובת המנוע והמצערת. בנוסף לעזרת הרוכב ישנו גם קוויקשיפטר וגם מערכת הסיוע בתחילת נסיעה של סוזוקי.

השלדה נותר שלדת צינורות פלדה דומה לזו של ה-SV650, אך היא זכתה למספר חיזוקים ושינוי באומטריה לטובת ההתאמה ליעוד החדש. תפריט המתלים בסיסי יחסית ומשלב מזלג קדמי טלסקופי 41 מ”מ מתוצרת קאייבה ללא אפשרות כיוון עם מהלך של 125 מ”מ, כשמאחור ישנו בולם בעל אפשרות כיוון לעומס הקפיץ בעל מהלך של 129 מ”מ. מערכת הבלימה כוללת שני דיסקים בקוטר 290 מ”מ בחזית עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות מתוצרת טוקיקו וכמובן מערכת ABS.

מצד שני בתחום האלקטרוניקה יש כאן יישור קו עם המקובל כיום. כבר הזכרנו את האפשרות לבחור מצבי הרכיבה, אליהם מצטרפת גם בקרת משיכה עם שלושה מצבי פעולה לבחירה, מסך TFT 4.2 אינץ’ צבעוני עם קישורית BT לטלפון הסלולרי.
הנעלם הגדול כרגע הוא המחיר של סוזוקי SV7 GX, אך ההתבססות על פלטפורמה ותיקה אמורה לאפשר לסוזוקי להציע אותו במחיר אטרקטיבי, שאותו נדע כאשר יגיע האופנוע לאולמות התצוגה בקיץ 2026.

SUZUKI SV7 GX 02SUZUKI SV7 GX 02Preview
SUZUKI SV7 GX 09SUZUKI SV7 GX 09Preview
SUZUKI SV7 GX 10SUZUKI SV7 GX 10Preview
SUZUKI SV7 GX 11SUZUKI SV7 GX 11Preview
SUZUKI SV7 GX 04SUZUKI SV7 GX 04Preview
SUZUKI SV7 GX 05SUZUKI SV7 GX 05Preview
SUZUKI SV7 GX 06SUZUKI SV7 GX 06Preview
SUZUKI SV7 GX 03SUZUKI SV7 GX 03Preview
SUZUKI SV7 GX 13SUZUKI SV7 GX 13Preview
SUZUKI SV7 GX 12SUZUKI SV7 GX 12Preview
SUZUKI SV7 GX 14SUZUKI SV7 GX 14Preview
SUZUKI SV7 GX 21SUZUKI SV7 GX 21Preview
SUZUKI SV7 GX 22SUZUKI SV7 GX 22Preview
SUZUKI SV7 GX 18SUZUKI SV7 GX 18Preview
SUZUKI SV7 GX 19SUZUKI SV7 GX 19Preview
SUZUKI SV7 GX 20SUZUKI SV7 GX 20Preview
SUZUKI SV7 GX 16SUZUKI SV7 GX 16Preview
סוזוקי SV7 GXסוזוקי SV7 GXPreview
SUZUKI SV7 GX 15SUZUKI SV7 GX 15Preview
SUZUKI SV7 GX 08SUZUKI SV7 GX 08Preview
SUZUKI SV7 GX 07SUZUKI SV7 GX 07Preview
SUZUKI SV7 GX 01SUZUKI SV7 GX 01Preview

SV7 GX סוזוקי סוזוקי SV7 GX קרוסאובר תערוכת מילאנו תערוכת מילאנו 2025
« פוסט קודם

תגובות

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד