אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות
ראשי » דו-גלגלי » מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות
יאמהה R7

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

אחרי אחיו בעלי מנוע ה-CP2 שעודכנו בשנה שעברה, מגיע תורו של ימאהה R7 להתעדכן לקראת 2026 ולקבל מראה ומכלולים משופרים

אופיר דואק 06/11/2025 צלם: יצרן

ימאהה ביצע בשנה שעברה עדכון הדרגתי ומקיף לסדרת דגמי ה-700 סמ”ק שלה בעלי מנוע הטווין המקבילי. כך זכינו לפגוש תוך זמן קצר דורות חדשים ומעודכנים של ה-MT07 והטרייסר 7 (שגם זכו לתיבת ההילוכים הרובוטית-אוטומטית החדשה של החברה) וכמובן גם טנרה 700 הפופולארי. בימאהה לא שכחו גם את האח הספורטיבי במשפחה, ה-R7, שתורו הגיע כעת והוא מוצג בימים אלו במהדורתו העדכנית לשנת 2026 בתערוכת מילאנו.

כמו ביתר האחים למשפחה, מדובר כאן ביותר ממתיחת פנים קלה, אם כי לא בדור חדש לחלוטין. המראה העדכני של ימאהה R7 לשנת 2026 בא לידי ביטוי ביחידת תאורה חדשה עם מעטה פלטי שקוף במקום חידת התאורה המוסוות כונס האוויר הקדמי, עיצוב מחודש לפרינג עם כונסי אוויר דמויי זימים בחלקו המרכזי, מיכל דלק בעיצוב חדש וחדשים. מבחר הצביעות עודכן גם הוא וניתן יהיה לקבל את ה-R7 בצביעה כחולה או שחורה מלאה, או בצבעית אדום-לבן סטייל ימאהה R7 הקלאסי מסוף שנות ה-90′.

מנוע ה-CP2 בנפח 689 סמ”ק לא עבר שינויים מהותיים, למעט התאמתו להתקינת יורו 5+ המחמירה והתקנת מצערות חשמליות, מה שמאפשר לו להציע מעתה לרוכב שלושה מצבי רכיבה שונים לבחירה. ההספק נותר ללא שינוי ועומד בדומה ל-MT07 על 74 כ”ס ומומנט של 6.8 קג”מ.


שינוי משמעותי יותר בוצע בשלדה שעברה בניה מחדש עם צינורות מוקשחים ולוחות פלדה במרכז השלדה להשגת קישחות מבנית גבוה מבעבר, ללא תוספת משקל, יחד עם זרוע אחורית חדשה בעלת חיבור מחוזק לשלדה. ימאהה הוסיפה גם משולשים חדשים ומשופרים אליהם מחובר מזלג הפוך 41 מ”מ העושה עתה שימוש בצינורות אלומיניום מה שעוזר להפחית 350 גרם ממשקלו. המזלג עצמו כולל אפשרות כיוונון מלאה. הבולם אחורי לעומת זאת נותר ללא שינוי.

בתחום האלקטרוניקה ישנה קפיצת מדרגה משמעותית עם התקנת יחידת IMU 6D שהגיעה מימאהה R1, אליה מצטרפות בקרת משיכה, בקרת החלקה ובקרת בלימה הניתנות לכיול והתאמה אישית. המפרט ממשיך עם בקרת שיגור, בקרת שיוט הפועל מעל מהירות של 40 ק”מ ומערכת ABS הפועלת בהטיה עם אפשרות ניתוק פעולה לגלגל האחורי. בכל ההגדרות ניתן לשלוט דרך ממשק מתגים חדש על גבי הכידון עם תצוגה על גבי מסך TFT 5 אינץ’, כשיש גם קישורית לאפליקציית הרכיבה הייעודית של ימאהה באמצעות בלוטות’.

כל אלו אמורים להעניק לימאהה R7 יכולות ספורטיביות גבוהות וממוקדות יותר, כשהוא צפוי לשמור על מחיר נגיש כמו קודמו. המחיר העדכני יפורסם לקראת הגעתו של ה-R7 המחודש לאולמות התצוגה באירופה באפריל 2026

Yamaha R7 2026 17Yamaha R7 2026 17Preview
Yamaha R7 2026 11Yamaha R7 2026 11Preview
Yamaha R7 2026 12Yamaha R7 2026 12Preview
Yamaha R7 2026 04Yamaha R7 2026 04Preview
Yamaha R7 2026 05Yamaha R7 2026 05Preview
Yamaha R7 2026 06Yamaha R7 2026 06Preview
Yamaha R7 2026 07Yamaha R7 2026 07Preview
Yamaha R7 2026 03Yamaha R7 2026 03Preview
Yamaha R7 2026 02Yamaha R7 2026 02Preview
Yamaha R7 2026 08Yamaha R7 2026 08Preview
Yamaha R7 2026 01Yamaha R7 2026 01Preview
Yamaha R7 2026 09Yamaha R7 2026 09Preview
Yamaha R7 2026 10Yamaha R7 2026 10Preview
יאמהה R7יאמהה R7Preview
Yamaha R7 2026 18Yamaha R7 2026 18Preview
Yamaha R7 2026 13Yamaha R7 2026 13Preview
Yamaha R7 2026 14Yamaha R7 2026 14Preview
Yamaha R7 2026 15Yamaha R7 2026 15Preview
Yamaha R7 2026 16Yamaha R7 2026 16Preview

R7 אופנוע ספורט יאמהה ימאהה R7 תערוכת מילאנו תערוכת מילאנו 2025
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עכשיו זה מדעי: מסכי מגע מסוכנים בנהיגה

עכשיו זה מדעי: מסכי מגע מסוכנים בנהיגה

סאן יאנג סופר דיוק 125 חוזר בדור חדש

סאן יאנג סופר דיוק 125 חוזר בדור חדש

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח שני): שגרה משפחתית

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח שני): שגרה משפחתית

מרצדס חוגגת 80 ליונימוג עם גרסה מפלצתית וחד-פעמית

מרצדס חוגגת 80 ליונימוג עם גרסה מפלצתית וחד-פעמית

ג’ילי סטאריי פלאג-אין (מבחן דרכים): כוכב חוזר

ג’ילי סטאריי פלאג-אין (מבחן דרכים): כוכב חוזר

אגדת הדקאר של מיצובישי חוזרת לחיים

אגדת הדקאר של מיצובישי חוזרת לחיים

ימאהה MT09 Y-AMT (רכיבה ראשונה): כן זה אוטומט

ימאהה MT09 Y-AMT (רכיבה ראשונה): כן זה אוטומט

אנקור Series 1: התחיה של לוטוס אספרי

אנקור Series 1: התחיה של לוטוס אספרי

הכי גדול של סמארט: סמארט #5 בישראל

הכי גדול של סמארט: סמארט #5 בישראל

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח ראשון): קביעת רף

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח ראשון): קביעת רף

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד