אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2
ראשי » גריד » מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2
דוקאטי היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

דוקאטי מחדשת גם את משפחת ההיפרמוטארד עם דור עדכני ,קרבי וקליל מאי פעם העושה שימוש במנוע ה-V2 בנפח 890 סמ"ק החדש של החברה

אופיר דואק 06/11/2025 צלם: יצרן

רצף החשיפות המוקדם של דגמי דוקאטי לשנת 2026 מגיע לשיאו בתערוכת מילאנו. אחרי המונסטר החדש, המולטיסטראדה ראלי וגרסת ה-R של פאניגאלה V4 מתפנים בדוקאטי לחדש את סדרת ההיפרמוטארד כשהם חושפים את היפרמוטארד V2. מדובר במחליף של היפרמוטארד 950 הוותיק ואח גדול, אם כי קרוב בעיקר בשם, להיפרמוטארד 698 מונו הפסיכי.

למרות העיצוב שנראה כמו אבולוציה אגרסיבית יותר של ה-950 היפרמוטארד, מדובר באופנוע חדש לחלוטין. המנוע הוא כמתבקש מנוע ה-V2 בנפח 890 סמ”ק שהגיע השנה האחרונה גם לפאניגאלה V2, סטריטפייטר V2, מולטיסטראדה V2 וממש לפני שבועיים גם למונסטר החדש. המנוע מותקן כאן בגרסתו החזקה כשהוא מספק 120 כ”ס ב-10,750 סל”ד ומומנט של 9.6 קג”מ ב-8,250 סל”ד.

המנוע מותקן בשלדת מונוקוק מאלומיניום העוטפת את תיבת האוויר ואת מיכל הדלק שהוא בנפח של 12.5 ליטרים. אל מסגרת המונוקוק מחוברת שלדת זנב מצינורות פלדה ומחוברת זרוע אחורית כפולה מאלומיניום, במקום הזרוע החד-צידית של ההיפרמוטארד 950. כמו כל הדגמים העושים שימוש במנוע ה-V2 החדש, גם דוקאטי היפרמוטארד V2 קל באופן משמעותי מקודמו, כשבמקרה שלו מדובר בדיאטה של 13 ק”ג המעמידה את משקלו היבש על 180 ק”ג, כשלדיאטה תרמו כמובן גם השימוש באלומיניום ברכיבי השלדה.


מערך המתלים בדור החדש הוא מתוצרת קאייבה, עם שילוב של מזלג קדמי הפוך 46 מ”מ בעל כיוונונים מלאים ובולם אחורי עם אפשרות כיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה. מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו כולל קאליפרים ראדיאליים בעלי 4 בוכנות מלפנים בשילוב מערכת ABS הפועלת גם תחת הטיה, זאת כחלק מחבילת אלקטרוניקה כוללת לצד מספר מצבי רכיבה גם מערכת בקרת משיכה בעלת מספר מצבי פעולה, בקרת ווילי ומערכת בקרת בלימת מנוע.

לצד ההיפרמוטארד V2 הרגיל תוצע גם גרסת SP קיצונית וקרבית יותר. גרסה זו מתהדרת במתלי אוהלינס המשלבים מזלג NIX30 מלפנים ובולם STX46 מאחור עם כוונונים מלאים כמובן, משכך היגוי, חישוקי אלומיניום מחושלים, כנף קדמית מסיבי פחמן ומצבר ליתיום העוזרים להוריד את המשקל העצמי ל-177 ק”ג יבשים. בנוסף מגיעה גרסת ה-SP גם עם קוויקשיפטר מלא כסטנדרט, יחידת IMU בשישה ממדים, ארבעה מצבי פעולה למערכת ה-ABS, בקרת זינוק וגם מגביל מהירות לנסיעה בפיטס אם תזדמנו ליום מסלול מתישהו. עבור חובבי המסלול מוצעת גם מערכת פליטה ייעודית מטיטניום שלא חוקית לכביש הציבורי, אבל תתרום עוד 3.6 כ”ס ותשיל עוד 4 ק”ג ממשקלו של האופנוע.

דוקאטי היפרמוטארד V2 החדש יגיע לאולמות התצוגה של דוקאטי רק באביב 2026, והוא צפוי להגיע גם לישראל מעט מאוחר יותר.

Hypermotard V2 2026 17Hypermotard V2 2026 17Preview
Hypermotard V2 2026 18Hypermotard V2 2026 18Preview
Hypermotard V2 2026 15Hypermotard V2 2026 15Preview
Hypermotard V2 2026 19Hypermotard V2 2026 19Preview
Hypermotard V2 2026 14Hypermotard V2 2026 14Preview
Hypermotard V2 2026 20Hypermotard V2 2026 20Preview
Hypermotard V2 2026 07Hypermotard V2 2026 07Preview
Hypermotard V2 2026 08Hypermotard V2 2026 08Preview
Hypermotard V2 2026 16Hypermotard V2 2026 16Preview
Hypermotard V2 2026 13Hypermotard V2 2026 13Preview
Hypermotard V2 2026 21Hypermotard V2 2026 21Preview
Hypermotard V2 2026 22Hypermotard V2 2026 22Preview
Hypermotard V2 2026 04Hypermotard V2 2026 04Preview
דוקאטי היפרמוטארד V2דוקאטי היפרמוטארד V2Preview
Hypermotard V2 2026 06Hypermotard V2 2026 06Preview
Hypermotard V2 2026 09Hypermotard V2 2026 09Preview
Hypermotard V2 2026 10Hypermotard V2 2026 10Preview
Hypermotard V2 2026 11Hypermotard V2 2026 11Preview
Hypermotard V2 2026 12Hypermotard V2 2026 12Preview
Hypermotard V2 2026 01Hypermotard V2 2026 01Preview
Hypermotard V2 2026 02Hypermotard V2 2026 02Preview
Hypermotard V2 2026 03Hypermotard V2 2026 03Preview

דוקאטי דוקאטי היפרמוטארד דוקאטי היפרמוטארד V2 היפרמוטארד V2 SP המיפרמוטארד V2 תערוכת מילאנו תערוכת מילאנו 2025
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד