אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו
ראשי » דו-גלגלי » מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו
ב.מ.וו F450 GS

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

אחרי שהוצג כקונספט ב-2024, ב.מ.וו F450 GS הסדרתי נחשף רשמית כאלטרנטיבה באווארית מהודו בקטגוריית האדוונצ'רים הקטנים

אופיר דואק 05/11/2025 צלם: יצרן

אחד הדגמים שמשך את תשומת הלב בתצוגה של ב.מ.וו בתערוכת מילאנו בשנה שעברה היה הקונספט F450 GS, שהיווה למעשה רמז לאח קטן, עממי ועדין קרבי יחסית במשפחת ה-GS של היצרנית הבאווארית. חלפה שנה, ואחד מהחידושים הבולטים אותם מציגה ב.מ.וו במילאנו הוא הגרסה הסדרתית של אותו F450 GS, עליו מוטלת המשימה למשוך קהל צעיר למשפחת דגמי האדוונצ’ר של החברה בתקווה שביום מן הימים הם יטפסו במדרגות עד לספינת הדגל R1300 GS.

את הקהל הצעיר אמור למשוך בדגם החדש, מעבר לעיצוב ולפיצ’רים המזכירים את הדגמים הבכירים בסדרת ה-GS, גם תמחור נגיש יחסית. זאת אחת הסיבות שהייצור של הבייבי GS לא יתבצע  באירופה על ידי ב.מ.וו אלא בהודו על ידי TVS, שלה שיתוף פעולה ארוך עם ב.מ.וו וגם יצרה עבורה בעבר את דגמי סדרת ה-310 בעלי מנוע הסינגל, ובהם גם את ה-G310 GS.

הגרסה הסדרתית של ב.מ.וו F450 GS דומה עד כדי זהות מוחלטת לקונספט מהשנה שעברה, עם אותו שילוב בין כנף קדמית גבוהה המשתלבת עם יחידת התאורה הראשית עם סידור בצורת X היותר את הקשר ל-R1300 GS, משטחי צד זוויתיים ואפשרות לקבל מושב שטוח או מדורג בהתאם לצרכים ולרמת הגימור. את המראה האדוונצ’רי הקרבי משלימים מגיני ידיים, מיגון גחון וחישוקי שפיצים בסידור של 19 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור.


יחידת ההנעה היא בתצורת טווין מקבילי, כמקובל בסדרת ה-F, בנפח של 420 סמ”ק ובסידור של 135 מעלות בין פיני הטלטלים. ההספק עומד על 48 כ”ס המרביים המותרים בקטגוריית הרישוי האמצעית, כשהם מתקבלים ב-8,750 סל”ד. נתון המומנט עומד על 4.4 קג”מ המתקבלים ב-6,750 סל”ד, כשלרשות הרוכב עומדת אפשרות בחירה בין מספר מצבי רכיבה.

חידוש מעניין אותו מציגה ב.מ.וו באופנוע, אותו בטח יעריכו הרוכבים המתחילים אליהם הוא מכוון, היא מערכת המכונה ERC (Easy Rider Clutch). מדובר במערכת שבה המצמד פועל באופן צנטריפוגלי, מה שמאפשר לו להשתלב אוטומטית עם העליה בסל”ד ולמעשה לפתור את הרוכב מהצורך להשתמש בידית המצד בעת העברת הילוך, כאשר בסל”ד סרק מתנתק המצמד כדי למנוע את דימום המנוע בעמידה. לצד פעולת המערכת, עדין יכול הרוכב להשתמש בידית המצמד בעלת עת. ב.מ.וו תציע את המערכת כסטנדרט בגרסת GS Trophy המאובזרת, וכאופציה בתוספת תשלום ביתר רמות הגימור. כמו כן כל רמות הגימור למעט זו הבסיסית מגיעות עם מערכת קוויקשיפטר.

מערך המתלים של ב.מ.וו F450 GS כולל מזלג קדמי הפוך ובולם אחורי מתוצרת קאייבה בשילוב זרוע אחורית מאלומיניום עם מהלך מתלים זהה של 180 מ”מ מלפנים ומאחור. ברמות הגימור הבכירות Sport ו-GS Trophy הם מקבלים כיול ספורטיבי יותר וגם אפשרות כיוונון. מערכת הבלימה משלבת דיסק קדמי בודד 310 מ”מ עם קאליפר מונובלוק 4 בוכנות של ברמבו, ודיסק 240 מ”מ עם קאליפר בעל בוכנה אחת של ByBre מאחור. יש כמון גם מערכת ABS הפועל גם בהטיה ולה גם מצב ראלי המאפשר את ניתוק הפעולה על הגלגל האחורי, אליה מצרפות גם מערכות בקרת משיכה ובקרת בלימת מנוע.

ב.מ.חו תציע את הבייבי GS בשלוש רמות גימור נוספות לגרסה הבסיסית: Exclusive שמקבלת מגינים ידים וגחון, משקף קדמי וקוויקשיפטר, Sport המוסיפה את המתלים המשודרגים ומצבי רכיבה מורחבים ואת ה- GS Trophy שכוללת גם את מערכת ה-ERC, מיגון גחון מאלומיניום וצביעה ייחודית. לכל הדגמים ישנה אפשרות בחירה בין מספר מושבים בגבהים ועיצוב שונה, וכמובן שמוצע גם קטלוג אבזור מקורי נרחב כמו בכל GS.
לישראל אמור להגיע ב.מ.וו F450 GS במחצית השניה של 2026, ויהיה מעניין לראות כיצד הוא יהיה מתומחר בקטגוריה החמה של האדוונצ’רים הקטנים.

F450 GS ב.מ.וו ב.מ.וו F450 GS תערוכת מילאנו תערוכת מילאנו 2025
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עכשיו זה מדעי: מסכי מגע מסוכנים בנהיגה

עכשיו זה מדעי: מסכי מגע מסוכנים בנהיגה

סאן יאנג סופר דיוק 125 חוזר בדור חדש

סאן יאנג סופר דיוק 125 חוזר בדור חדש

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח שני): שגרה משפחתית

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח שני): שגרה משפחתית

מרצדס חוגגת 80 ליונימוג עם גרסה מפלצתית וחד-פעמית

מרצדס חוגגת 80 ליונימוג עם גרסה מפלצתית וחד-פעמית

ג’ילי סטאריי פלאג-אין (מבחן דרכים): כוכב חוזר

ג’ילי סטאריי פלאג-אין (מבחן דרכים): כוכב חוזר

אגדת הדקאר של מיצובישי חוזרת לחיים

אגדת הדקאר של מיצובישי חוזרת לחיים

ימאהה MT09 Y-AMT (רכיבה ראשונה): כן זה אוטומט

ימאהה MT09 Y-AMT (רכיבה ראשונה): כן זה אוטומט

אנקור Series 1: התחיה של לוטוס אספרי

אנקור Series 1: התחיה של לוטוס אספרי

הכי גדול של סמארט: סמארט #5 בישראל

הכי גדול של סמארט: סמארט #5 בישראל

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח ראשון): קביעת רף

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח ראשון): קביעת רף

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד