אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל
ראשי » גריד » פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל
ג'אקו 8

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הדגם הבכיר בהיצע של ג'אקו נוחת בישראל ומציע מערכת היברידית מתקדמת, טווח חשמלי של יותר מ-130 ק"מ והמון אבזור במחיר של מתחרים אירופאים ויפנים עם מנועי בנזין

אופיר דואק 03/11/2025 צלם: אופיר דואק, יצרן

בתוך כשנה בלבד הצליחה מותג ג’אקו להפוך ממותג רכב סיני אנונימי לאחד מהמותגים הנמכרים ביותר בישראל ב-2025, בעיקר אבל לא רק בזכות הנהירה אל עבר רכבי פלאג-אין היבריד. כעת אל ג’אקו 7 איתו החל המותג לפעול בישראל ואל ג’אקו 5 ששיווקו הוחל לפני מספר שבועות, מצטרף גם הדגם הגדול והיקר ביותר נכון לעתה בקו המוצרים של המותג.

מדובר בג’אקו 8, שהוא מקבילו של צ’רי טיגו 9, וכמותו מדובר ברכב פנאי גדול בעל שורת מושבים שלישית ומקום לשבעה נוסעים כולל נהג, המצויד במערכת הנעה היברידית-נטענת. אורכו של הג’אקו 8 הוא 482 ס”מ ולו בסיס גלגלים של 282 ס”מ. העיצוב שונה משני אחיו הקטנים, כשבמקום קווים ישרים ומראה דמוי דגמי ריינג’ רובר ל-8 קווים ובתי גלגלים מעוגלים יותר יחד עם שבכה קדמית עצומה ומעוגלת עם דוגמת הפסים האנכיים המזוהה של המותג.

מערכת ההנעה היברידית של ג’אקו 8 מתבססת על מנוע 1.5 ליטר מוגדש המספק 143 כ”ס ומשמש רוב הזמן כגנרטור המספק חשמל עבור צמד מנועים חשמליים מלפנים (בהספקים של 102 ו-122 כ”ס) כשהכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שלושה יחסי העברה. אליהם מצטרף גם מנוע חשמלי נוסף המניע את הגלגלים האחוריים (בהספק של 238 כ”ס) ויוצר מערכת הנעה כפולה עם חלוקת כוח משתנה, כאשר בג’אקו מתגאים גם במערכת נעילת דיפרנציאל אחורית בזכות צמד מצמדים המותקן ביציאה מהמנוע החשמלי האחורי. עם זאת עם מרווח גחון של 17.5 ס”מ ופגושי פלסטיק ענקיים לא היינו ממהרים לנסות לאתגר את המערכת בשטחי טרשים.


בג’אקו לא נוקבים בנתון הספק משולב של כל המערכת, אך בכל מקרה ישנו מספיק כוח כדי להאיץ את רכב הפנאי המגודל ל-100 קמ”ש ב-5.8 שניות. לסוללת המכונית ישנה קיבולת של 34.5 קוט”ש האמורים לספק טווח נסיעה חשמלי של 134 ק”מ, כשבעת הצורך ניתן להטעין את הסוללה גם בטעינת DC מהירה בקצב של 70 קילוואט. המורכבות המכאנית מגיעה גם לסעיף המתלים, שם מגיע ג’אקו 8 גם עם בולמי זעזועים אדפטיביים כסטנדרט.

כמובן שגם בג’אקו 8 ישנה סוללה מקיפה של מערכות בטיחות ועזר אקטיביות לנהג עם 9 כריות אוויר כסטנדרט (כולל כרית בין הנוסעים מלפנים וצמד כריות למושב האחורי), כשברמת הגימור הבכירה מתווספת כרית להגנה על ברכי הנהג. רשימת האבזור בג’אקו 8 חריגה גם ביחס למה שהתרגלנו לקבל בשנים האחרונות מהיצרניות הסיניות. בנוסף לפיצ’רים כמו מושבים מתכווננים חשמלית עם חימום ואוורור, תאורת אווירה, משטח טעינה אלחוטית לטלפון ומצלמות היקפיות מגיע ג’אקו 8 גם עם חימום ואוורור בשורת המושבים השניה, חישוקי 20 אינץ’ וגג שמש חשמלי כסטנדרט. ברמת הגימור הבכירה מתווספים גם ריפוד עור נאפה, עיסוי במושבים הקדמיים, גלגל הגה מחומם ומתכוונן חשמלית ופתיחת דלתות אלקטרונית.

בגזרת המחיר יש לג’אקו 8 בשורה מסויימת עבור שוק הקרוסאוברים בעלי 7 מושבים. מחירו ההתחלתי עומד על 230 אלף שקלים, 19 אלף שקלים פחות מגרסת ה-4X4 המאובזרת של מיצובישי אאוטלנדר ו-15 אלף שקלים פחות מצ’רי טיגו 9. מחירו של ג’אקו 8 ברמת גימור “לימטד” הבכירה עומד על 255 אלף שקלים.

ג'אקו ג'אקו 8 ג'אקו 8 PHEV ג'אקו 8 פלאג אין קרוסאובר היברידי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד