בשנים האחרונות CF מוטו מרחיבה את היצע הדגמים שלה בקצב מסחרר, כשהיא עושה זאת תוך שהיא מפתח משפחות דגמים שלמות על בסיס מנועים חדשים בתצורות שונות. אחד הכיוונים המעניינים אליהם פנתה החברה היא הצגת משפחת דגמים על בסיס מנוע טריפל בנפח 675 סמ”ק – וזה ממש לא מקרי בהתחשב שזהו בדיוק הנפח המרבי המותר בקטגוריית הסופרספורט עבור מנועים תלת צילינדריים.
אחרי שהציגה את ה-675SR-R הספורטיבי חשפה CF מוטו בדיוק לפני שנה בתערוכת מילאנו את ה-675NK, שכפי שמובן משמו משתייך לסדרת הדגמים העירומים של החברה. כעת נוחת בישראל CF מוטו 675NK, שהוא שם לעצמו מטרה לחולל מהפך בקטגוריית דגמי העירום בנפח בינוני כפי שעשה ה-450MT בקטגוריית הראלי אדוונצ’רים הקטנים.
העיצוב של CF מוטו 675NK מודרני, עם חתימת לד ייחודית בפנס הקדמי, גוף שופע פיסולים וחיתוכים חדים, יחידת זנב מינימליסטית ומפלט הממוקם בגחון ומתמזג עם עיצוב החרב התחתונה. בנוסף CF מוטו גם החליטה לחדש עם כיסוי לדיסק הבלימה הקדמי שנועד לתעל אוויר בצורה יעילה לקירור – פיצ’ר שנפוץ לאחרונה באופנועי מסלול וגם אם לא ממש הכרחי לבטח מוסיף למקדם המגניבות שרצו המעצבים להשיג.
גולת הכותרת היא כאמור המנוע הבולט בין שלדת הצינורות. הוא מספק 90 כ”ס ב-11 אלף סל”ד ומומנט של 6.9 קג”מ ב-8,250 סל”ד ומחובר לתיבת הילוכים בעלת שישה יחסי העברה, מצמד מחליק וקוויקשיפטר להעלאת הילוכים. למרות שמודבר באופנוע עממי נעשתה השקעה גם בכל הקשור למכלולים. ל-675NK ישנה מערכת מתלים מתוצרת קאייבה, הכוללת מזלג קדמי הפוך ומתכוונן בקוטר 41 מ”מ ובולם אחורי עם כיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה המחובר לזרוע מאלומיניום. מערכת הבלימה כולל קאליפרים מתוצרת J.Juan כאשר אלו הקדמיים הם רדיאלים בעלי 4 בוכנות.
לצד מערכת ABS ישנה מערכת בקרת משיכה עם שני מצבי פעולה ואפשרות ניתוק מלא. מסך TFT בגודל 5 אינץ’ מספק את המידע הנחוץ לרוכב ומצויד בקישורית BT המאפשרת גם חיבור ייעודי לאפליקציה של CF מוטו, כשאת חבילת ההייטק משלימה יכולת OTA לעדכון תוכנה מרחוק.
את כל אלו מציעה CF מווטו בתמחור אגרסיבי במיוחד שטורף את הקלפים בקטגורית הנייקדים, כאשר מחיר האופנוע עומד על 46 אלף שקלים. לשם השוואה זה אומר שה-675NK יקר רק ב-1,000 שקלים מקאוואסאקי Z500 ואילו מצד שני, זול ב-12 אלף שקלים מימאהה MT07 שהוא מלך קטגוריית אופנועי העירום בנפח בינוני.















