אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו
ראשי » גריד » 1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו
ב.מ.וו M2

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

חטיבת M חושפת מכונית הדריפטים חדשה מיועדת לאליפות המאסטרס דריפט העולמית, בסרטון דריפטים עתיר עשן במפעל הייצור ההיסטורי של ב.מ.וו

אופיר דואק 27/10/2025 צלם: יצרן

סרטוני דריפטים עושים טוב על הלב, בטח כשמדובר בסרטונים בהפקה משוקעת כפי שהורגלנו לקבל בעשור האחרון בהפקות שונות של רדבול וקן בלוק. בימים אלו, באופן לא שגרתי, משחררת חטיבת M של ב.מ.וו סרטון דריפטים חדש בו מצוגת מכונת דריפטים ייעודית שנבנתה על בסיס ב.מ.וו M2 על ידי הסדנה של אליאס וגו’האנס האונטונג’י.

למי שלא בקיא בסצינת הדריפטים האירופאית נספר שהאחים האונטונג’י מתחרים באליפויות הטריפים ומחזיקים סדנה לבניית מכוניות דריפט ייעודיות. את הפרסום הגדול שלהם קיבלו האחים כאשר כיכבו בתכנית Red Buul Driftborthers  לפני מספר שנים. התכנית, שהופקה ושודרה על ידי חברת ההפקות של רד בול שהיא גם הספונסרית של האחים, ליוותה את מעלליהם בתחרויות הדריפטים העולמיות עם המכונית אותה בנו על בסיס ב.מ.וו M4.

כעת לקראת העונה החדשה של אליפות הדריפט מאסטרס מציגים האחים מכונית דריפטים חדשה שנבנתה על בסיס ב.מ.וו M2 בשיתוף חטיבת M שהיא גם אחת מהספונסריות העיקריות שלהם. המכונית שהופשטה ונבנתה מחדש עברה הסבה להנעה אחורית, קיבלה כלוב בטיחותף חיזוקי מרכב וכמובן גם בלם יד הידראולי. עם זאת גולת הכותרת היא  מנוע ששת הצילינדרים המוגדש בנפח 3.0 ליטר, שעבר בניה מחדש ומספק 1,085 כ”ס יחד עם כ-130 קג”מ – פי 2 מאשר מספק המנוע של ב.מ.וו M2 CS.


האחים האונטנג’י אומרים שהמכונית עדין לא השלימה את תהליכי הפיתוח והכוונון הסופיים, אבל זה לא הפריע כדי לצלם את סרטון הדריפטים המדובר במפעל ההיסטורי של ב.מ.וו במינכן שבו כביכול יורדת ה-M2 המופרעת הזו מפס הייצור – אם כי בפועל ה-M2 מיוצרת בכלל במקסיקו. לא שהדקויות הללו מפריעות להתרשם וליהנות מהביצועים, הצילומים וההפקה המושקעת.

ב.מ.וו ב.מ.וו M2 ג'ימקנה רד-בול
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

תיור עם שיפור: ימאהה טרייסר 7 החדש בישראל

תיור עם שיפור: ימאהה טרייסר 7 החדש בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד