אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל
ראשי » דו-גלגלי » עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל
רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

רויאל אנפילד מוסיפה למבחר המקומי את גרסת ה-Goan במהדורה מיוחדת על בסיס ה-350 קלאסיק, המביאה איתה סגנון רטרו מושקע ושונה מהרגיל

אופיר דואק 19/10/2025 צלם: יצרן

בשנים האחרונות נוהגת רואיל אנפילד להוסיף שלל גרסאות מעוצבות וייחודיות על בסיס הדגמים הקיימים, שרובם מלכתחילה מתהדרים במראה רטרו מסוגנן. בימים אלו מצטרפת גרסה חדשה בשם Goan להיצע הגרסאות של ה-350 קלאסיק, שהוא בעצמו הדגם בעל מראה הרטרו המעודן במשפחת דגמי ה-350 של היצרנית ההודית.

גרסת ה-Goan המוצעת כמהדורה מיוחדת לוקחת את המראה הבסיסי של הקלאסיק ומעניקה לו מראה של אופנוע בובר, הודות לכידון מוגבה, מושב יחיד מעוצב שהונמך לגובה של 750 מ”מ וצמיגים בעלי דופן לבנה. לצד זאת שומר ה-Goan על חישוקי שפיצים בשילוב של 19 אינץ’ מלפנים חו-16 אינץ’ מאחור. חלקי גוף מצופים כרום כמו יחידת הפנס הקדמי, צינור הפליטה והדוד האחורי, כשהמהדורה המיוחדת מתאפיינת בצביעה ייחודית בגווני טורקיז-אדום קלאסיים.

מעבר לכך זהה ה-Goan ל-350 קלאסיק המוכר כשהוא מונע על ידי מנוע סינגל מקורר אוויר/שמן המספק 20.2 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים בעלת חמישה יחסי העברה. מלפנים ישנו מזלג טלסקופי בקוטר 41 מ”מ ומאחור בולם כפול עם אפשרות לכיוון עומס הקפיץ. בניגוד למראה הרטרו, מערכת הבלימה מודרנית ומשלבת דיסק בקוטר 300 מ”מ מלפנים ו-דיסק בקוטר 270 מ”מ מאחור עם מערכת ABS.


רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan מגיע כשהוא מצויד בתאורת לד ראשית ולוח מחוונים המשלב מסך TFT עגול לצד מד מהירות אנלוגי. מחירו בישראל עומד על 32 אלף שקלים ללא אגרות רישוי, כ-1,000 שקלים יותר מגרסת הקלאסיק הסטנדרטית.

350 קלאסיק 350 קלאסיק Goan Goan רויאל אנפילד רויאל אנפילד קלאסיק 350
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד