אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל
ראשי » דו-גלגלי » עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל
רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

רויאל אנפילד מוסיפה למבחר המקומי את גרסת ה-Goan במהדורה מיוחדת על בסיס ה-350 קלאסיק, המביאה איתה סגנון רטרו מושקע ושונה מהרגיל

אופיר דואק 19/10/2025 צלם: יצרן

בשנים האחרונות נוהגת רואיל אנפילד להוסיף שלל גרסאות מעוצבות וייחודיות על בסיס הדגמים הקיימים, שרובם מלכתחילה מתהדרים במראה רטרו מסוגנן. בימים אלו מצטרפת גרסה חדשה בשם Goan להיצע הגרסאות של ה-350 קלאסיק, שהוא בעצמו הדגם בעל מראה הרטרו המעודן במשפחת דגמי ה-350 של היצרנית ההודית.

גרסת ה-Goan המוצעת כמהדורה מיוחדת לוקחת את המראה הבסיסי של הקלאסיק ומעניקה לו מראה של אופנוע בובר, הודות לכידון מוגבה, מושב יחיד מעוצב שהונמך לגובה של 750 מ”מ וצמיגים בעלי דופן לבנה. לצד זאת שומר ה-Goan על חישוקי שפיצים בשילוב של 19 אינץ’ מלפנים חו-16 אינץ’ מאחור. חלקי גוף מצופים כרום כמו יחידת הפנס הקדמי, צינור הפליטה והדוד האחורי, כשהמהדורה המיוחדת מתאפיינת בצביעה ייחודית בגווני טורקיז-אדום קלאסיים.

מעבר לכך זהה ה-Goan ל-350 קלאסיק המוכר כשהוא מונע על ידי מנוע סינגל מקורר אוויר/שמן המספק 20.2 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים בעלת חמישה יחסי העברה. מלפנים ישנו מזלג טלסקופי בקוטר 41 מ”מ ומאחור בולם כפול עם אפשרות לכיוון עומס הקפיץ. בניגוד למראה הרטרו, מערכת הבלימה מודרנית ומשלבת דיסק בקוטר 300 מ”מ מלפנים ו-דיסק בקוטר 270 מ”מ מאחור עם מערכת ABS.


רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan מגיע כשהוא מצויד בתאורת לד ראשית ולוח מחוונים המשלב מסך TFT עגול לצד מד מהירות אנלוגי. מחירו בישראל עומד על 32 אלף שקלים ללא אגרות רישוי, כ-1,000 שקלים יותר מגרסת הקלאסיק הסטנדרטית.

350 קלאסיק 350 קלאסיק Goan Goan רויאל אנפילד רויאל אנפילד קלאסיק 350
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

תיור עם שיפור: ימאהה טרייסר 7 החדש בישראל

תיור עם שיפור: ימאהה טרייסר 7 החדש בישראל

באווירה נוסטלגית: ב.מ.וו M2 מקבלת מהדורת turbo

באווירה נוסטלגית: ב.מ.וו M2 מקבלת מהדורת turbo

בחזרה למסלול: ק.ט.מ 990 RC R נחשף

בחזרה למסלול: ק.ט.מ 990 RC R נחשף

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד