אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל
ראשי » דו-גלגלי » לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל
ק.ט.מ 390 אנדרו R

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

ק.ט.מ מתחילה לשווק בישראל דגם נוסף במשפחת ה-390 המתחדשת, כשהפעם מגיע תורו של האנדורו R שהוא דו"ש קרבי בפרשנות מודרנית

אופיר דואק 12/10/2025 צלם: יצרן

בטרם החלה לפרוח אופנת אופנועי האדוונצ’ר, סיפקו אופנועי הדו”ש כמו ימאהה XT וסוזוקי DR את המענה עבור מי שחיפש אופנוע עם יכולת שטח אך עם יכולת התניידות יום-יומית סבירה גם על האספלט. אופנועי הדו”ש נעלמו מהזירה האירופאית כמעט לחלוטין (אם כי בארה”ב הם ממשיכים לפרוח), אך כעת כנראה מתחיל הקאמבק שלהם לזירה כשמי שדוחפת אותו היא ק.ט.מ.

לצד השליטה בשוק אופנועי האנדורו המקצועיים, הבינו בק.ט.מ שיש מי שמחפשים אופנוע עם יכולת שטח גבוהה יחסית, שימושיות יום-יומית ומחיר שפוי, או לחילופין מי שמחפשים לעשות צעדים ראשונים בעולם האנדורו, אבל לא רוצים אופנוע מקצועי יקר לרכישה ותחזוקה. התשובה שלהם היא ה-390 אנדורו R שנחשף בתחילת השנה (גם בגרסת 125 סמ”ק שטרם מוצעת בישראל) לצד יתר דגמי משפחת ה-390 העניפה הכוללת את דגמי ה-SMC-R לרוכבי הסופרמוטו (ששיווקו החלה בישראל לפני כשבוע) ודגמי האדוונצ’ר R ואדוונצ’ר X – כולם עושים שימוש במנוע הסינגל בנפח 399 סמ”ק שהגיע מה-390 דיוק החדש ובמספר רכיבי ליבה, כאשר היצור נעשה בהודו כדי לחסוך בעלויות.

ק.ט.מ 390 אנדורו R חולק בסיס עם ה-SMC-R, אך עם מספר שינויים מתבקשים ביחס לפלטפורמת הדיוק בהם שלדת זנב פריקה מאלומיניום, גאומטריית שלדה שונה עם משולשי היגוי מוגבהים ומחוזקים, נקודת עיגון שונה וגבוהה יותר לבולם האחורי, מיכל דלק צר וקומפטי בנפח 9 ליטרים והיעדר דוד מרכזי לחיסכון במשקל והגדלת מרווח הגחון, אם כי פתח הפליטה עדין ממוקם נמוך בגובה הגחון, לידיעת מי שמתכן לצלוח מעברי מים. העיצוב, כולל יחידת התאורה הקדמית, מיישר קו עם דגמי האנדורו הקרביים בכתום.

ק.ט.מ אנדורו R


כמובן מערכת המתלים שהותאמה גם היא לייעוד החדש ומשלבת מזלג קדמי הפוך 43 מ”מ עם קארטריג’ פתוח ובולם אחורי של WP, שניהם עם כיוון חלקי ומהלך של 230 מ”מ – קצר יותר מאופנועי אנדורו מקצועיים אבל ארוך יותר מהמקובל באופנועי אדוונצ’ר.החישוקים השפיציים הם בשילוב של 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור, כמו באופנוע שטח אמיתי, מה שמאפשר גם מרווח גחון של 27.2 ס”מ, ובהתאם לכך גובה מושב של 890 מ”מ שדי קרוב לזה של דגמי אנדורו המקצועיים. המשקל העצמי לעומת זאת רחוק משם ועומד על 159 ק”ג יבשים.

הצמיגים הם מצלר קארו דו-שימושים במידות 90/90 מלפנים ו-140/80 מאחור, כשמיגון גחון מאסיבי מאלומיניום ומגיני ידים פתוחים הם ציוד סטנדרטי. מערכת הבלימה היא מתוצרת ByBre ומשלבת דיסק קדמי 285 מ”מ עם קאליפר רדיאלי מלפנים ודיסק 240 מ”מ מאחור בשילוב מערכת ABS בעלת אפשרות ניתוק הפעולה בגלגל האחורי או ניתוק מלא. חבילת האלקטרוניקה כוללת גם בקרת אחיזה עם מספר מצבי פעולה ואפשרות ניתוק ואופציה לקוויקשיפטר דו-כיווני.

מחירו של ק.ט.מ 390 אנדורו R עומד בזמן ההשקה על 44 אלף שקלים כולל אגרות רישוי, וזה בערך חצי ממחירו של אופנוע אנדורו מקצועי עם רישוי צהוב.

ק.ט.מ 390 אנדרו Rק.ט.מ 390 אנדרו RPreview
KTM 390 ENDURO R 12KTM 390 ENDURO R 12Preview
ק.ט.מ אנדורו Rק.ט.מ אנדורו RPreview
KTM 390 ENDURO R 10KTM 390 ENDURO R 10Preview
KTM 390 ENDURO R 13KTM 390 ENDURO R 13Preview
KTM 390 ENDURO R 14KTM 390 ENDURO R 14Preview
KTM 390 ENDURO R 08KTM 390 ENDURO R 08Preview
KTM 390 ENDURO R 07KTM 390 ENDURO R 07Preview
KTM 390 ENDURO R 06KTM 390 ENDURO R 06Preview
KTM 390 ENDURO R 05KTM 390 ENDURO R 05Preview
KTM 390 ENDURO R 04KTM 390 ENDURO R 04Preview
KTM 390 ENDURO R 03KTM 390 ENDURO R 03Preview
KTM 390 ENDURO R 01KTM 390 ENDURO R 01Preview
KTM 390 ENDURO R 02KTM 390 ENDURO R 02Preview

390 אנדורו R אופנוע דו"ש ק.ט.מ ק.ט.מ 390 אנדורו R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

החשמלית כאן, הפלאג-אין בדרך: BYD אטו 2 בישראל

החשמלית כאן, הפלאג-אין בדרך: BYD אטו 2 בישראל

סיבוב פרסה: מרצדס C63 AMG נפרדת ממנוע ה-4 צילינדרים ההיברידי

סיבוב פרסה: מרצדס C63 AMG נפרדת ממנוע ה-4 צילינדרים ההיברידי

בלי היברידי: בנטלי חוזרת למקורות עם ה-GT סופרספורט

בלי היברידי: בנטלי חוזרת למקורות עם ה-GT סופרספורט

עדכונים מהשטח: פורד ברונקו בגרסאות חדשות ל-2026

עדכונים מהשטח: פורד ברונקו בגרסאות חדשות ל-2026

BYD דולפין סרף (מבחן דרכים): שליחות עירונית

BYD דולפין סרף (מבחן דרכים): שליחות עירונית

סוזוקי GSX-8R ברכיבה ראשונה: נפלאות הפלטפורמה

סוזוקי GSX-8R ברכיבה ראשונה: נפלאות הפלטפורמה

אחרי הבנזין והחשמל, ג’אקו 5 נוחת גם בגרסה היברידית

אחרי הבנזין והחשמל, ג’אקו 5 נוחת גם בגרסה היברידית

ב.מ.וו 220 גראן קופה (מבחן דרכים): כרטיס כניסה לבוואריה

ב.מ.וו 220 גראן קופה (מבחן דרכים): כרטיס כניסה לבוואריה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד