אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה
ראשי » דו-גלגלי » למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה
דוקאטי מולטיסטראדה V4

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

לקראת תערוכת מילאנו, אופנוע האדוונצ'ר כביש הפופולארי של דוקאטי זוכה לגרסה עם קצת יותר יכולת שטח ורכיבים משודרגים לטובת הרוכבים למרחקים

אופיר דואק 08/10/2025 צלם: יצרן

דוקאטי ממשיכה לחשוף בהדרגה את החידושים שלה לשנת 2026 עוד בטרם תערוכת מילאנו. לפני כשבועיים היה זה הפאניגאלה V4 R לפתוח את רצף החשיפות ועתה מגיע תורו של דגם נוסף, הפעם במשפחת המולטיסטראדה הפופולארית. באופן מסורתי דוקאטי מולטיסטראדה הוא אדוונצ’ר ששם דגש על יכולות הכביש, כאשר עבור עכברי השטח דוקאטי מציעה את הדזרט X.

עם זאת יש גם לקוחות מולטיסטראדה שרוצים קצת לגוון גם ברכיבת שבילים ספורטיבית, ובדיוק עבורם מגיע דוקאטי מולטיסטארדה V4 ראלי. גרסת הראלי מתבססת על המולטיסטראדה V4 S, אבל כוללת כמה שדרוגים ועדכונים לטובת הרכיבה מעבר לאספלט.

חיצונית ניתן להבחין בכמה שינויים מהותיים לעומת הדגמים הרגילים במשפחת דוקאטי מולטיסטראדה V4. מיכל הדלק גדול ומאסיבי יותר הודות לעובדה שנפחו צמח מ-22 ל-30 ליטרים, מה שאמור לספק טווח רכיבה גדול בכ-30%. המשקף הקדמי גבוה ב-2 ס”מ ורחב ב-4 ס”מ ויחד עם חפויי צד בעצוב שונה אמור להתקבל מיגון רוח אפקטיבי יותר. החישוקים בגרסת הראלי הם חישוקי שפיצים כאשר זה הקדמי צמח לקוטר 19 אינץ’, כשהם עוטים צמיגי פירלי סקורפיון טרייל, ולקינוח ישנו מיגון גחון מאסיבי מאלומיניום.


המנוע של דוקאטי מולטיסטראדה V4 ראלי נותר ללא שינוי, כשהוא מספק 170 כ”ס ו-12.3 קג”מ. מערכתה מתלים לעומת זאת שודרגה. כמו בדגם ה-S גם כאן ישנם מתלים חצי אקטיביים מתוצרת מרזוקי עם שליטה אלקטרונית על מאפייני הכיול ואפשרות הנמכה אוטומטית של האופנוע, אך מהלך המתלים הוגדל ל-200 מ”מ כדי להתמודד על מהמורות עמוקות יותר בתנאי שטח. מערכת הבלימה שודרגה אף היא עם דיסק אחורי גדול יותר של 280 מ”מ ומערכת ABS מתוצרת בוש וברמבו עם יכולת פעולה משופרת גם תחת הטיה.

עוד שינויים שכלולים בגרסת הראלי הם מצב רכיבה נוסף (חמישה בסך הכל) לכביש רטוב, קוויקשיפטר דו-כיווני כסטנדרט, תוספת של מערכת בקרת ווילי ותוספת של מערכת התרעת התנגשות שמצטרפת למערך מערכות הבטיחות האקטיביות הכולל מערכת התרעה על תנועה בשטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית. גרסת הראלי מגיעה גם עם חבילת האדוונצ’ר של המולטיסטראדה  הכוללת בין היתר דוד פליטה מתוצרת אקרפוביק, חימום למושב ומגן בוץ קדמי מסיבי פחמן כמובן שכמו ביתר דגמי המולטיסטראדה גם גרסת הראלי תציע שפע של אפשריות אבזור וזיווד מקורי. גרסת הראלי תוצע בשתי צביעות: אדומה-כסופה קלאסית או ירוקה-כוספה בשילוב חישוקים מוזהבים, שילוב שהוא ייחודי לראלי. באירופה ניתן לבצע מוקדמת כבר כעת במחיר של כ-29 אלף יורו, כ-3,500 יורו יותר ממחיר גרסת ה-S, כשהמסירות יחלו בתחילת 2026.

Multistrada V4 Rally 12Multistrada V4 Rally 12Preview
Multistrada V4 Rally 15Multistrada V4 Rally 15Preview
Multistrada V4 Rally 14Multistrada V4 Rally 14Preview
Multistrada V4 Rally 13Multistrada V4 Rally 13Preview
Multistrada V4 Rally 16Multistrada V4 Rally 16Preview
Multistrada V4 Rally 11Multistrada V4 Rally 11Preview
Multistrada V4 Rally 10Multistrada V4 Rally 10Preview
Multistrada V4 Rally 09Multistrada V4 Rally 09Preview
Multistrada V4 Rally 08Multistrada V4 Rally 08Preview
Multistrada V4 Rally 07Multistrada V4 Rally 07Preview
דוקאטי מולטיסטראדה V4דוקאטי מולטיסטראדה V4Preview
Multistrada V4 Rally 05Multistrada V4 Rally 05Preview
Multistrada V4 Rally 04Multistrada V4 Rally 04Preview
Multistrada V4 Rally 03Multistrada V4 Rally 03Preview
Multistrada V4 Rally 02Multistrada V4 Rally 02Preview
Multistrada V4 Rally 01Multistrada V4 Rally 01Preview

דוקאטי דוקאטי מולטיסטראדה דוקאטי מולטיסטראדה V4 דוקאטי מולטיסטראדה V4 ראלי מולטיסטראדה V4 ראלי מולטיסטראדה ראלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

החשמלית כאן, הפלאג-אין בדרך: BYD אטו 2 בישראל

החשמלית כאן, הפלאג-אין בדרך: BYD אטו 2 בישראל

סיבוב פרסה: מרצדס C63 AMG נפרדת ממנוע ה-4 צילינדרים ההיברידי

סיבוב פרסה: מרצדס C63 AMG נפרדת ממנוע ה-4 צילינדרים ההיברידי

בלי היברידי: בנטלי חוזרת למקורות עם ה-GT סופרספורט

בלי היברידי: בנטלי חוזרת למקורות עם ה-GT סופרספורט

עדכונים מהשטח: פורד ברונקו בגרסאות חדשות ל-2026

עדכונים מהשטח: פורד ברונקו בגרסאות חדשות ל-2026

BYD דולפין סרף (מבחן דרכים): שליחות עירונית

BYD דולפין סרף (מבחן דרכים): שליחות עירונית

סוזוקי GSX-8R ברכיבה ראשונה: נפלאות הפלטפורמה

סוזוקי GSX-8R ברכיבה ראשונה: נפלאות הפלטפורמה

אחרי הבנזין והחשמל, ג’אקו 5 נוחת גם בגרסה היברידית

אחרי הבנזין והחשמל, ג’אקו 5 נוחת גם בגרסה היברידית

ב.מ.וו 220 גראן קופה (מבחן דרכים): כרטיס כניסה לבוואריה

ב.מ.וו 220 גראן קופה (מבחן דרכים): כרטיס כניסה לבוואריה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד