לייצר רעב
בגורוס חלם על אופנועים מגיל צעיר אבל עלה על האופנוע הראשון שלו בגיל 17. הוא הגיע ממשפחה מעוטת יכולת ורק כשהיה בן 17, התחיל לעבוד אחרי בית הספר בשביל לממן את האופנוע הראשון. חלוקת עיתונים, טיפול בקשישים, שטיפת כלים – הכול בשביל לקנות את הכלי הראשון. זה היה ימאהה ארוקס, קטנוע חסר יומרות בנפח 50 סמ”ק. אבל כבר שם בגורוס חלם על מקום אחד ברור – פסגת רוכבי הסטאנטס העולמית. זה לקח לו 10 שנים, אבל הוא הגיע לזה. רוכב סטאנטס רישמי של ק.ט.מ.

לבנות כושר
אחרי שראיתי אותו מרביץ שלוש הופעות לא קצרות בחום נוראי, ממרחק אפס, אני יכול להגיד לך שכושר זה מרכיב מפתח בסיפור הזה. כמו בכל ספורט מוטורי, בלי כושר, בלי יכולת פיזית מאוד גבוהה, לא תוכל להגיע רחוק. אני זוכר עד עכשיו את העיניים שלו דרך הקסדה בביצוע התרגילים – מזיע, אדום, מתאמץ. זה לא לדפוק ווילי ארוך על ליטר. זה ספורט.
בגורוס לא יכל לרכוב על אופנועים עד גיל 17 אז הוא עסק בספורט (כדורגל, כדורסל, טניס) ובנה לעצמו כושר על הדרך. וזו נקודת פתיחה מצוינת לכל מי שרוצה לעסוק בספורט הזה – או בכל ספורט מוטורי. הוא מבלה בכל יום כמעט 4 שעות בחדר הכושר בשביל לפתח את היכולת שלו.

להתאים אופנוע
ק.ט.מ דיוק 200. על זה הוא רוכב. זה הכול – שום דבר גרנדיוזי. במה שונה האופנוע של בגורוס ממה שאתה קונה בחנות? גלגל שיניים ענקי מאחור בשביל לייצר יחס העברה סופר קצר. מערכת פליטה של אקרפוביץ’. קליפר נוסף על הדיסק האחורי בשביל לשלוט בו גם מהכידון. חיזוקי שלדה (החל מהשלדה עצמה, דרך נקודות עיגון המנוע ועד לתגבור תושבות הרגליות). מתלה קדמי עם שמן צמיגי יותר וקפיץ קשיח יותר. בולם אחורי שנבנה לפי הזמנה אישית של רוק. יש כאן גם המון מיגון.
נפילות הן חלק מהסיפור כאן והאופנוע שלו בנוי לספוג כל נפילה, בלי להתרגש יותר מדי. כשבאתי לקחת את האופנוע לסיבוב הוא אמר לי “אין לך מה לדאוג, תעשה מה שאתה רוצה, האופנוע הזה לא ניתן להשמדה”.

וזה היה מוזר מאוד, אופנוע סטאנטס שבנוי לאתלט זעיר מימדים לא ממש הרגיש לי נוח. ההילוכים סופר קצרים. אני שם אותו בשני ונותן דאבל בשביל להרים אותו – אבל אני כבר במנתק. צריך לכוון את המוח. רוק מרים את האופנוע מהמקום, בראשון, ומשם ממשיך מעביר הילוכים אם צריך. זו רכיבה שונה מאוד מזו המוכרת לי ולך. הווילי מתרחש במהירויות אחרות בקצב אחר, ראש אחר. להטוטנות. הבלמים אדירים – ובאמת שכחתי לספר על הדיסק הענק מלפנים. אין בעיה לשתול את האופנוע הזה על האף כמו שאין שום בעיה להחליק בשליטה מלאה את האחורי.

רוק אומר שכל אופנוע זול הוא אופנוע מתאים לסטאנטים. אופנועים יקרים וחזקים קשה יותר למגן ויגרמו לעצמם ולרוכב הרבה נזק במקרה של נפילה לטענתו.
לפתח מקצוענות
זה מרתק לראות את מר בגורוס מתכונן להופעה. הוא סורק את המגרש. מעיף אבנים קטנות או כל דבר אחר שעשוי לפגום באחיזה. ההתייחסות שלו לאספלט, לאופנוע, לציוד, למוזיקה, לקהל. הוא לא מפספס שום פרט בדרך לייצר את ההופעה המלהיבה שהוא נותן. מיגון, הוא לא מפסיק להדגיש את נושא המיגון. ולא משנה כמה חם היה לו – הוא לא הוריד שום פריט לבוש/מיגון במהלך השעות שבהן הופיע.

והוא מקצוען לא רק במה שקשור לרכיבה. אחרי ההופעה השלישית. המשיך לחלק חתימות ופוסטרים במשך שעה נוספת. בן אדם רגיל היה מקפל את עצמו והולך לאכול משהו במקום ממוזג. אבל בגורוס מבין את העבודה שלו, את המקצוע שלו וזה בדיוק הראש שהפך אותו לאחר מרוכבי הסטאנטס המובילים בעולם.