אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סיבולת משופרת: פרארי משדרגת את ה-296 GT3
ראשי » חדשות » סיבולת משופרת: פרארי משדרגת את ה-296 GT3
פרארי 296

סיבולת משופרת: פרארי משדרגת את ה-296 GT3

לקראת עונת 2026 פרארי מציגה את גרסת ה-GT3 המשופרת של ה-296 עבור מרוצי ה-GT והסיבולת, ותציע גם קיט שדרוג לבעלי הגרסה הקיימת

אופיר דואק 28/06/2025 צלם: יצרן

בסוף השבוע האחרון הגיעה אליפות העולם למרוצי סיבולת למרוץ 24 השעות במסלול SPA, וזו הייתה הזדמנות עבור פרארי לחשוף את גרסת ה-GT3 החדשה של ה-296 שהיא הנציגה של פרארי בקטגוריית ה-GT באליפות, כמו גם בסדרות GT עולמיות ויבשתיות נוספות. אגב, החשיפה הראשונה של פרארי 296 GT3 הייתה בדיוק לפני 3 שנים באותו מרוץ סיבולת ב-SPA.

מאז שהוצגה לפני 3 שנים זכתה פרארי 296 GT3 וגרסת מרוצי הסיבולת שלה LMGT3 רשמה הישגים מרשימים, עם 140 ניצחונות -405 פודיומים ב-343 מרוצים בהם השתתפה המכונית ברחבי העולם. המהדורה החדשה שמיועדת לקחת חלק בעונת המרוצים של 2026 תנסה לשחזר לפחות חלק מההישגים הללו מול המתחרות העיקשות מבית פורשה, אסטון מרטין ואפילו פורד.

חיצונית קיבלה מהדורת 2026 נראית דומה לדור היוצא, אבל כמעט כל חלקי הגוף הוחלפו ושופרו מבחינה אווירודינמית. בין השינויים הבולטים ניתן למנות משטחי צד חדשים בעלי אפשרות כיוונון קלה יותר ושני כונסי אוויר חדשים ומשופרים בחזית המכונית כדי לאפשר זרימת אוויר משופרת למערכת הקירור, לבלמים ולתא הנוסעים. בפרארי מתגאים בזרימת אוויר גבוהה ב-20% לבלמים. כל החלק האחורי של המכונית, לרבות הדיפיוזר הגדול יותר והכף האחורית החדשה מבוססים על אלו שבגרסת ה-LMGT3 המותאמת למרוצי הסיבולת.


יחידת ההנעה המבוססת על מנוע V6 כפול מגדשים נותרה ללא שינוי ומספקת 600 כ”ס ב-7,250 סל”ד המועברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים סינקוונסיאלית בעלת שישה יחסי העברה. עם זאת מיקום המנוע הוזז בשתי מעלות כדי לפנות מקום לדיפיוזר האחורי הגדול יותר, כאשר נעשה גם שינוי ביחסי ההעברה בתיבת ההילוכים שקיבל גם קירור משופר. רכיבי המתלים קיבלו שינויים לטובת הפחתת העומסים ושיפור העמידות, כשבפרארי טוענים גם לכיול משופר לאיזון טוב יותר בין פעולת המתלים הקדמיים והאחוריים. גם הקוקפיט עבר מספר שינויים קלים, כשהחשוב ביותר בהם הן מאוורר משופר למערכת המיזוג. פרט קטן שיכול להשפיע רבות על הסיבולת של הנהג בתנאי מרוץ.

מהדורת 2026 של פרארי 296 GT3 תשמש את קבוצות המפעל של פרארי ותימכר לקבוצות מרוצים ונהגים פרטיים שיחפצו בה, אבל גם מי שיש לו כיום 296 GT3 לא יהיה חייב לרוץ ולהזמין מכונית חדשה כדי להישאר מעודכן. פרארי תציע את קיט מלא עם השיפורים האווירודינמיים והמכלולים המשודרגים שיהיה ניתן לרכישה על ידי קבוצות מרוצים קיימות שכבר מתחרות שיש בבעלותן 296 GT3.

מרוצי סיבולת פרארי פרארי 296 GT3 פרארי 296 GTB
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד