אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל
ראשי » חדשות » עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל
יונדאי טוסון

עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל

יונדאי מצטרפת לגל ההיברידי בשוק המקומי ומתחילה לשווק בישראל את הטוסון הייבריד שמגיע למרבה ההפתעה בתצורה הארוכה שטרם שווקה בארץ

אופיר דואק 19/05/2025 צלם: יצרן

שנת 2025 בשוק הרכב הישראלי מסתמנת לאל ספק כשנת הקאמבק של המכוניות ההיברידיות. בעוד יצרניות הרכב הסיניות מובילות את המגמה עם דגמי פלאג-אין היברידיים חדשים בתמחור תחרותי, היצרניות הקוראניות לא מתכוונות לוותר על מעמדן ומנחיתות כאן את תוצרתן ההיברידית (אך כרגע ללא היברידיות נטענות).

זמן קצר לאחר הגעתו ארצה של קיה ספורטאז’ ההיברידי, מצטרף לשוק המקומי גם יונדאי טוסון ההיברידי כחיזוק לקונה ההיברידי שהפך להיות אחד הדגמים הנמכרים ביותר של יונדאי השנה, ולטוסון המוכר בעל מנוע הבנזין אשר עבר מתיחת פנים קלה לפני שנה. כמו דגם הבנזין, גם הטוסון ההיברידי מגיע עם עיצוב החזית העדכני של הדגם ותא הנוסעים המשודרג, הכולל בין היתר שילוב של צמד מסכים רוחביים עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, משטחי מגע עבור תפעול בקרת האקלים ובורר הילוכים מאחורי גלגל ההגה בדומה לדגמי האיוניק החשמליים.

בניגוד לטוסון המוכר, הטוסון ההיברידי מגיע ארצה בתקינה קנדית ובתצורה הארוכה שלא שאינה משווקת באירופה. המשמעות היא שמאחורי העיצוב המוכר, לטוסון ההיברידי בסיס גלגלים ארוך ב-7 ס”מ לעומת הדגם הרגיל כשהוא עומד על 275 ס”מ, כשהאורך הכללי צמח ב-13 ס”מ בסך הכל ל-464 ס”מ. זה אומר שהוא קופץ מעלה בסגמנט הגודל, ואף גדול במעט במי שאמור להיות המתחרה העיקרי שלו טויוטה ראב 4. באופן מעניין הטוסון ההיברידי במרכב הארוך גבוה יותר בס”מ בודד ומציע מרווח גחון של 21 ס”מ (4 ס”מ יותר מאשר בטוסון הרגיל) לטובת עבירות משופר שתסתייע במערכת הנעה כפולה שהיא ציוד סטנדרטי. גם תא המטען יצא נשכר מהגידול במידות ונפחו עומד על 610 ליטרים.


יחידת ההנעה ההיברידית של הטוסון מבוססת על מנוע ה-1.6 ליטר טורבו המוכר המספק 178 כ”ס בשילוב מנוע חשמלי בהספק של 64 כ”ס היוצרים יחד הספק משולב של 230 כ”ס – 20 כ”ס יותר מאשר יחידת ההנעה ההיברידית הדומה, אך לא זהה, של קיה ספורטאז’. לטוסון ההיברידי תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שישה יחסי העברה, והוא מסוגל להאיץ ל-100 קמ”ש ב-8.4 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 185 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן עומדת על 14.9 ק”מ לליטר.

יונדאי טוסון ההיברידי ישווק בישראל בארבע רמות גימור, כאשר בכולן מערך מלא של מערכות בטיחות ועזר אקטיביות כולל שמירה אקטיבית על נתיב, מניעת מעבר לנתיב לא פנוי ובקרת שיוט אדפטיבית. מחירו ההתחלתי של יונדאי טוסון ההיברידי מתחיל ב-200 אלף שקלים עבור רמת גימור Pure ומגיע עד ל-249 אלף שקלים לרמת הגימור הבכירה.

טוסון היבריד יונדאי יונדאי טוסון יונדאי טוסון L יונדאי טוסון ארוך יונדאי טוסון היברידי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד