אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש
ראשי » דו-גלגלי » יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש
ימאהה טרייסר 7

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

ימאהה משלימה את רענון משפחת אופנועי תיור הכביש שלה כשהיא חושפת את טרייסר 7 החדש המציג עיצוב עדכני, מתלים משופרים ואופציה לתיבת הילוכים אוטומטית

אופיר דואק 13/05/2025 צלם: יצרן

לקראת שנת 2025 החלה ימאהה בתהליך רענון מקיף לדגמי הטווין והטריפל שלה בנפחי הביניים. כך תוך זמן קצר קיבלנו ימאהה MT07 חדש, טנרה 700 רענן וגם טרייסר 9 מעודכן (ששלושתם כבר נחתו בישראל בשבועות האחרונים). כעת מצרפת אליהם ימאהה גם דור חדש של טרייסר 7, אופנוע תיור-כביש הזקוף המונע על ידי מנוע ה-CP2 המוכר מיתר דגמי ה-700 של ימאהה.

ימאהה טרייסר 7 החדש זכה קודם כל לעיצוב עדכני, עם החזית החייזרית שבה יחידות לד צרות לתאורת יום ופנסים ראשיים מוסבים בין חיפויי הפרינג העליון. גם מיכל הדלק עוצב מחדש והוא כעת בעל נפח מוגדל של 18 ליטרים. תנוחת הרכיבה שופרה הודות לשילוב של כידון גבוה ב-3 ס”מ ורחב ב-2.5 ס”מ, אליו מצטרף גם מושב מדורג חדש עם אפשרות כיוונון לגובה של 2 ס”מ ללא צורך בכלי עבודה.

מנוע הטווין המקבילי בנפח 690 סמ”ק נותר ללא שינוי מהותי, למעט התאמתו לתקינת יורו 5 פלוס העדכנית. כמו בעבר הוא מספק 72.5 כ”ס ב-8,750 סל”ד ומומנט של 6.9 קג”מ ב-6,500 סל”ד. בימאהה התקינו בטרייסר 7 החדש מצערות אלקטרוניות “על-חוט”, מה שמאפשר להציע לרוכב שלוש מצבי רכיבה עם אופי אספקת כוח ותגובת מצערת שונים. אל אלו מצטרפת גם בקרת משיכה עם שני מצבי התערבות לבחירה.


 

ימאהה העניקה לטרייסר 7 גם מצמד מחליק חדש עם פעולה קלה יותר לתפעול, אך מי שירצה יוכל לקבל את האופנוע, בדומה לטרייסר 9, עם תיבת ההילוכים Y-AMT החדשה המאפשרת העברת הילוכים באופן אוטומטי מלא, או בהעברה ידנית ללא שימוש במצמד. את היכולות התיוריות משלימה גם מערכת בקרת שיוט שהיא כעת ציוד סטנדרטי.

השלדה של ימאהה טרייסר 7 עבר חיזוקים ומחוברת אליה כעת זרוע אחורית חדשה ואורכה יותר ב-4 ס”מ. מערכת המתלים כולל מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ”מ עם כיוון לשיכוך הכיווץ וההחזרה. הבולם האחורי שופר גם הוא וזכה למנגנון לינקים יעיל יותר עשוי מאלומיניום. מערכת הבלימה זכתה לקאליפרים רדיאלים מלפנים ולקינוח ישנו גם מסך TFT 5 אינץ’ חדש עם תצוגות משתנות עבור לוח המחוונים.

כמו בעבר, ימאהה תציע את טרייסר 7 גם בגרסת GT מאובזרת עם יכולות תיור משופרות. גרסת ה-GT מגיעה עם מושב שונה ומרופד יותר, משקף קדמי גבוה יותר עם טווח כיוונון רחב, רגליות מצופות גומי וסט מזוודות קשיח מקורי עם תושבות אלומיניום מחוזקות לנשאית משקלים גבוהים יותר. בנוסף כוללת רשימתה אבזור בטרייסר 7 GT גם ידיות מחוממות, ג’ק אמצע ואפשרות לשליטה מרחוק דרך האפליקציה בכיוון עומס הקפיץ של הבולם האחורי.

YAMAHA Tracer 7 2025 19YAMAHA Tracer 7 2025 19Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 08YAMAHA Tracer 7 2025 08Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 09YAMAHA Tracer 7 2025 09Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 10YAMAHA Tracer 7 2025 10Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 11YAMAHA Tracer 7 2025 11Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 14YAMAHA Tracer 7 2025 14Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 12YAMAHA Tracer 7 2025 12Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 13YAMAHA Tracer 7 2025 13Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 15YAMAHA Tracer 7 2025 15Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 16YAMAHA Tracer 7 2025 16Preview
ימאהה טרייסר 7ימאהה טרייסר 7Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 02YAMAHA Tracer 7 2025 02Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 03YAMAHA Tracer 7 2025 03Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 04YAMAHA Tracer 7 2025 04Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 05YAMAHA Tracer 7 2025 05Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 06YAMAHA Tracer 7 2025 06Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 07YAMAHA Tracer 7 2025 07Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 17YAMAHA Tracer 7 2025 17Preview
YAMAHA Tracer 7 2025 18YAMAHA Tracer 7 2025 18Preview

אופנוע תיור טרייסר 7 טרייסר 7 GT ימאהה ימאהה טרייסר 7 ימאהה טרייסר 7 GT ספורט תיור
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד