אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אקזוטיקה אטמוספרית: סינגר חושפת את היצירה החדשה שלה על בסיס פורשה 964
ראשי » חדשות » אקזוטיקה אטמוספרית: סינגר חושפת את היצירה החדשה שלה על בסיס פורשה 964
סינגר

אקזוטיקה אטמוספרית: סינגר חושפת את היצירה החדשה שלה על בסיס פורשה 964

סדנת סינגר מציגה את היצירה החדשה שלה על בסיס פורשה 964 עם מרכב מסיבי פחמן, מנוע אטמוספרי שמסוגל לטפס ל-8,000 סל"ד וירידה מופלאה לפרטים כמיטב המסורת

אופיר דואק 04/05/2025 צלם: יצרן

אם אתם חובבי פורשה 911 קלאסיות וגם אם לא, בוודאי נחשפתם במהלך העשור האחרון לאחת היצירות של סדנת סינגר. סינגר היא אחת מני רבות של סדנאות המשפרות ומשביחות דגמי פורשה 911 קלאסיים, אבל היא מבין הסדנאות הבודדות שעוסקות רק בפורשה 911 – ובהתאם לכך שמה לעצמה מטרה להגיע בכל פעם מחדש לרמות וסטנדרטים של רסטורציה ושדרוג, תוך שמירה על הסממנים הקלאסיים של הדגמים.

עד כה במהלך שנותיה ביצעה סינגר ארבעה פרויקטים עיקריים של שדרוג לדגמי ה-911, בכמויות ייצור מצומצמות שרק הפכו אותן לעוד יותר אקסקלוסיביות ונחשקות. הפרויקט האחרון של הסדנה נחשף לפני שנתיים, עם שתי יחידות בלבד שנוצרו כמחווה לפורשה 934/5  – גרסת המרוצים של פורשה 911 טורבו המקורית. בימים אלו חושפת סינגר יצירה חדשה שצפויה להיות קצת יותר המונית, אבל לא פחות נחשקת.

את הפרויקט החדש מכנה הסדנה “911 קאררה קופה מחודשת על ידי סינגר”. הבסיס שנבחר לביצוע הפרויקט הוא סדרת ה-964 שהופיע בשנת 1989 (הדור השלישי של ה-911 מקוררת האוויר) בגרסת הקאררה האטמוספרית. בכך חוזרת סינגר לשחזר דגמי 911 אטמוספריים לאחר שבשנים האחרונות התמקדה בפיתוח ואבולוציה לדגמי הטורבו הקלאסיים, בהם התמקדה לאחר שהחלה את דרכה בשחזורים על בסיסי הדור המקורי של ה-911. ה-964 הנפוצה יחסית, ממנה יוצרו למעלה מ-60 אלף יחידות, מאפשרת זמינות גדולה יותר של רכבים שיכולים לשמש בסיס לשדרוג. זאת גם הסיבה שבסניגר מתכוונים לייצר 100 יחידות מהקאררה קופה שלהם – כמות גבוה יחסית ביחס להיקפים המצומצמים של המכוניות אותן היא בונה.


 

אבל זה לא אומר חלילה שה-911 הזו תהיה פחות ייחודית, אקזוטית או נחשקת. כמקובל בסינגר המכונית נבנתה כולה מאפס, כאשר השלדה עברה שיקום וחיזוקים להגברת הקשיחות. המרכב עצמו יוצר מחדש מסיבי פחמן עם שינויים עיצוביים המדגישים את המראה הקלאסי, עם נגיעות מתבקשות ומודרניות ליחידות התאורה, לפגושים ולכונסי האוויר. ההברקה העיצובית של סינגר הפעם באה לידי ביטוי עם צמד פנסי ערפל עגולים ונשלפים החוצה ממכסה החרטום, שמזכירים דווקא את הפנסים של פורשה 928.

סינגר תציע את ה-964 הזו ללקוחות בשני מפרטים בסיסיים שונים, שעל גביהם יוכלו כמובן לבצע התאמות אישיות לפי הטעם ועומק הכיס. התצורה הראשונה היא תצורת טורינג שלה ספויילר קטן מעל כונס האוויר האחורי, כשבתא הנוסעים מושבים המתאימים לנסיעה יום-יומית וצמד המושבים מאחור לנוסעים מזדמנים. התצורה השניה היא תצורת ספורט שבה מבחינים מבחוץ בכונסי אוויר גדולים יותר וסינר בפגוש הקדמי, כנף אחורית בסגנון זנה לוויתן של דגמי הטורבו, כשתא הנוסעים המינימליסטי יותר מוותר על המושבים האחוריים  ועל דיפונים שונים לטובת מושבים קרביים וקשת התהפכות.

 

את שתי התצורות מניע מנוע שישה צילינדרים בנפח שהוגדל ל-4.0 ליטרים, כשהוא זוכה מערכת קירור מים לראשי הצילינדרים ככשהבלוק ושרוולי הצילינדרים נותרים בקירור אוויר. המנוע קיבל גם ראש עם ארבעה שסתומים לצילינדר ומערכת תזמון שסתומים משתנה שפותח בשיתוף סדנת קוזוורת’ – לראשונה במכונית סינגר ללא טורבו. יחד עם מערכת יניקה וסעפות מסיבי פחמן ומערכת פליטה חדשה מטיטניום מפיק המנוע 420 כ”ס כשהוא מסוגל לטפס ליותר מ-8,000 סל”ד. תיבת ההילוכים היא ידנית בעלת שישה יחסי העברה קצרים עם מנגנון הלינקג’ החשוף והיפיפה המוכר של הסדנה.

עוד ניתן למצוא במכונית מתלים שנבנו ותכוננו מחדש בגאומטריה משופרת בשילוב בולמי זעזועים מתכווננים ונשלטים אלקטרונית. מערכת הבלימה כוללת בלמים קרמיים הנמצאים מאחורי חישוקי 18 אינץ’ קלים ורחבים במראה קלאסי עם הברגה מרכזית. ליתר ביטחון ישנן מערכות ABS ובקרת יציבות של בוש שישמרו על הלקוחות קרוב למגבלות. לטובת הנוחות, מערכת מיזוג אוויר, קישורית BT עם CarPlay ומערכת ניווט מובנית מותקנות בתא הנוסעים מבלי לפגוע במראה הקלאסי. לא שציפינו למשהו אחר מסינגר.

Image 42Image 42Preview
Image 43Image 43Preview
Image 45Image 45Preview
סינגרסינגרPreview
Image 41Image 41Preview
Image 40Image 40Preview
Image 39Image 39Preview
Image 38 (1)Image 38 (1)Preview
Image 37Image 37Preview
Image 36Image 36Preview
Image 35Image 35Preview
Image 32Image 32Preview
Image 31Image 31Preview
Image 29Image 29Preview
Image 25Image 25Preview
Image 46Image 46Preview
Image 24Image 24Preview
Image 21Image 21Preview
Image 20Image 20Preview
Image 18Image 18Preview
Image 17Image 17Preview
Image 14Image 14Preview
Image 13Image 13Preview
Image 12Image 12Preview
Image 09Image 09Preview
Image 07Image 07Preview
Image 01 (2)Image 01 (2)Preview
Image 02Image 02Preview

Singer סינגר פורשה פורשה 911 קאררה קופה פורשה 964
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד