אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קטנוע האדוונצ’ר של ווג הגיע לישראל
ראשי » דו-גלגלי » קטנוע האדוונצ’ר של ווג הגיע לישראל
ווג SR1 ADV

קטנוע האדוונצ’ר של ווג הגיע לישראל

גם ווג מצטרפת לאופנת קטנועי האדוונצ'ר ומתחילה לשווק בישראל את SR1 ADV, הגרסה המוגבהת והקרבית לקטנוע ה-125 הספורטיבי של החברה. המחיר: 19 אלף ש"ח

אופיר דואק 17/03/2025 צלם: יצרן

חברת ווג ממשיכה להרחיב את היצע הדגמים שלה בשוק הישראל. שבועות ספורים לאחר שהחלה לשווק את ה-SR4 המאובזר והיוקרתי מצטרף למבחר הקטנועים שלה דגם נוסף, אשר הפעם מצטרף לאופנת קטנועי האדוונצ’ר הצוברת תאוצה בשנים האחרונות.

הדגם החדש נקרא SR1 ADV וכפי שמעיד שמו הוא מבוסס על קטוע המנהלים בנפח 125 של ווג שכבר משווק בישראל. למרות השם, ה-ADV מפגין לא מעט הבדלים ביחס ל-SR1. הוא בעל עיצוב שונה לחזית, משקף מתכוונן גבוה יותר ויחידת מושב שונה וגבוהה יותר ב-3.5 ס”מ (גובה מושב 810 מ”מ).

ווג SR1 ADV מתגלגל הדומה לגרסה הרגילה על שילוב של חישוקי 14 אינץ’ מלפנים ו-13 אינץ’ מאחור, כאשר לצמיגים פרופיל מעט קרבי וזה הקדמי הוא בחתך 89 לעומת 70 בדגם הכביש, מה  שתורמם למרווח גחון של 16 ס”מ. יחידת ההנעה זהה לזו שבדגם כביש. מדובר במנוע בנפח 124.9 סמ”ק עם שני שסתומים, הזרקת דלק וקירור נוזל המספק 11.7 כ”ס.


כמקובל אצל ווג, רשימת האבזור של SR1 ADV מכובדת וכלוות מערכת ABS, מערכת בקרת משיכה, מסך LCD ומצלמת דרך מובנית לצד משקף מתכוונן חשמלית, תאורת לד מלאה ומפתח חכם המאפשר הנעה “ללא מפתח”.
מחירו של ווג SR1 ADV עומד על 18,900 שקלים כולל אגרות רישוי, מחיר הזהה למחירו של ה-SR1 בגרסת הכביש המוכרת שלו.

SR1 ADV Voge ווג ווג SR1 קטנודוונצ'ר קטנוע 125 קטנוע A2 קטנוע אדוונצ'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד