אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ג’אקו על הכוונת: צ’רי טיגו 7 פלאג-אין בישראל ב-180 אלף שקלים
ראשי » חדשות מקומיות » ג’אקו על הכוונת: צ’רי טיגו 7 פלאג-אין בישראל ב-180 אלף שקלים
צ'רי טיגו 7

ג’אקו על הכוונת: צ’רי טיגו 7 פלאג-אין בישראל ב-180 אלף שקלים

קטגוריית רכבי הפלאג-אין מתחממת כאשר צ'רי מרחיבה את ההיצע של עם גרסת ה-PHEV של הטיגו 7 שמוצעת במחיר תחרותי של 180 אלף שקלים

ששי כהן 03/03/2025 צלם: יצרן

התחרות בשוק דגמי הפלאג-אין ההיברידיים המגיעים אלינו מסין עולה מדרגה. לאחר שכבש ג’אקו 7 פלאג-אין את טבלת המסירות בינואר והיה לרכב הנמכר ביותר בארץ, משיקה פריסבי יבואנית צ’רי בישראל את דגם הטיגו 7 פלאג-אין, האח החורג (אך לא זהה לחלוטין) של הג’אקו 7, כשהוא מצטרף לגרסת הפלאג-אין של הטיגו 8 שנחתה בישראל לפני שבועות ספורים.

צ’רי טיגו 7 פלאג-אין מגיע אלינו עם מפרט מרשים בשתי רמות גימור לבחירה, עם מחיר התחלתי הנמוך ב-10,000 שקל מהאח עם סמל ג’אקו, מה שללא ספק יגרום לכאב ראש אצל כלמוביל המתחרה וגם בקרב יבואנית BYD שמנסה לשווק במקביל את הסיל U Dmi פלאג-אין הגדול והיקר יותר אל אותו פלח שוק וקהל יעד.

גרסת הפלאג-אין של צ’רי טיגו 7 היא בעלת עיצוב מעט שונה ומודרני יותר מהטיגו 7 בעל מנוע הבנזין המוכר לנו בשנתיים האחרונות. הדגם מצויד במערכת הנעה היברידית המשלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 347 כ”ס ו- 52.5 קג”מ ותיבת הילוכים היברידית (DHT) בעלת 3 הילוכים. אלו מאפשרים תאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 8.4 שניות, לצד מהירות מרבית של 180 קמ”ש. טווח הנסיעה החשמלי הוא עד 90 ק”מ בזכות סוללה בעלת קיבולת של 18.3 קוט”ש. הטווח המשולב הכולל של הרכב עולה על 1,100 ק”מ לפי נתוני היצרן.


מפר הבטיחות כולל כסטנדרט 8 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, התרעה בפני התנגשות מאחור ובקרת שיוט אדפטיבית, אך המכונית טרם נבחנה במבחן הריסוק האירופאי. כאמור, הגרסה ההיברידית תשווק בשתי רמות גימור כשכבר מרמת הגימור הבסיסית “Luxury” ישנם מולטימדיה עם מסך מגע 12.3 אינץ’, מערכת שמע של Sony עם 8 רמקולים, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ’, משטח טעינה אלחוטי, מצלמת 540 מעלות, ריפוד דמוי עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, חישוקי  18 אינץ’ וגג שמש חשמלי ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר המכונה “Noble” מעיקה תמורת תוספת של 7,000 שקלים גם חימום ואוורור למושבים הקדמיים, ריפודים בצבע חום יין , דלת תא מטען חשמלית ותצוגה עילית.

טיגו 7 טיגו 7 PHEV צ'רי צ'רי טיגו 7 צ'רי טיגו 7 פלאג-אין צ'רי טיכו 7 היברידי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד