אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה מתכננת מהדורת דקאר נוספת ל-911, והיא תהיה היברידית
ראשי » חדשות » פורשה מתכננת מהדורת דקאר נוספת ל-911, והיא תהיה היברידית
פורשה 911 דקאר

פורשה מתכננת מהדורת דקאר נוספת ל-911, והיא תהיה היברידית

אחרי שכל העותקים נמכרו, פורשה 911 דקאר צפויה לעשות קאמבק במראה הקרבי הקלאסי ועם יחידת ההנעה ההיברידית של ה-GTS

אופיר דואק 12/02/2025 צלם: יצרן

פורשה מציע מגוון עצום של גרסאות ל-911 ובשלהי 2022 הפתיעו עם גרסה חדשה ולא שגרתית. מדובר בגרסת הדקאר שעוצבה ותוכננה בהשראת דגמי ה-911 (953 ליתר דיוק) שכיכבו בשנות ה-80′ בראשית ימיו של הראלי המדברי המפרך. מעבר לשדרוגיים הקוסמטיים והגבהת המרכב הציע פורשה 911 דקאר גם יכולת שטח מסויימת ולא אופיינית למכונית שבעיקרה היא מכונית ספורט.

רק 2,500 יחידות של פורשה 911 דקאר יוצרו (שתים מהן אף הגיעו לישראל) – לא הגרסה הנדירה ביותר של ה-911, אבל מספיק נדירה ונחשקת כדי להצדיק את מחירה הגבוה בקרב חובבי המותג. ייצורה של גרסת הדקאר הסתיים בנובמבר 2024 קצת אחרי מתיחת הפנים לה זכתה ה-911. מאז מתיחת הפנים מרעננת פורשה בהדרגה את היצע הגרסאות של ה-911, מה-GTS שהפכה היברידית, דרך הקאררה T הידנית, קאררה S המחוזקת ועד ל-GT3 הקרבית.

לפחות עד עתה הסברה הייתה שגרסת הדקאר תישאר חד פעמית, אלא שהביקושים הגבוהים ומועדוני בעלי של ה-911 דקאר כנראה הביאו את פורשה לשנות כיוון. על פי דיווח של המגזין הבריטי “אוטוקאר” אישר בפניהם בכיר בפורשה כי הם מפתחים גרסת דקאר חדשה על בסיס המהדורה העדכנית של ה-911 לאחר מתיחת הפנים (שם קוד 992.2).


על פי אותו מקור, גרסת הדקאר הבאה של ה-911 תעשה שימוש ביחידת ההנעה ההיברידית החדשה של פורשה אשר מוצעת ב-911 GTS. מדובר ביחידת הנעה המשלבת מנוע בוקסר מוגדל בנפח 3.6 ליטר בעל מגדש טורבו חשמלי ומנוע חשמלי בהספק 53 כ”ס המותקן בצמוד לתיבת ההילוכים כפולת המצמדים. ל-GTS ההיברידית הספק משולב של 541 כ”ס  – שיפור משמעותי ביחס ל-475 כוחות הסוס של המנוע בגרסת הדקאר האחרונה שאמור לפצות על עליה של כמה עשרות ק”ג במשקל.

התאוצה ל-100 קמ”ש אמורה להיות באזור 3 שניות וכמו בעבר, גרסת הדקאר החדשה תציג מצבי נהיגה ייעודיים לנסיעה בשטח, הגבהת מרכב, מיגון גחון וצמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי לשיפור האחיזה מעבר לכביש.
פורשה 911 דקאר החדשה אמורה להיות מוצגת לקראת סוף השנה וגם היא תיוצר בכמות המוגבלת. תג המחיר צפוי להיות גבוה אף יותר מגרסת הדקאר המקורית שנמכרה במחיר שבין 220 ל-250 אלף דולר בהתאם לאפיון האישי וסכמת הצביעה הנבחרת. וממש לא נראה לנו שתהיה להם בעיה למכור את כולן.

911 דקאר פורשה פורשה 911 פורשה 911 דאקאר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד