אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סובארו פורסטר מקבל גרסה היברידית וגם חבילת שטח חדשה וקרבית
ראשי » חדשות » סובארו פורסטר מקבל גרסה היברידית וגם חבילת שטח חדשה וקרבית
סובארו פורסטר

סובארו פורסטר מקבל גרסה היברידית וגם חבילת שטח חדשה וקרבית

סובארו מרחיבה את היצע הגרסאות של הפורסטר החדש עם גרסה היברידית חסכונית וגרסת ווילדרנס קרבית עם יכולת שטח משופרת. ההיברידית צפויה להגיע ארצה בשנה הבאה

אופיר דואק 09/02/2025 צלם: יצרן

סובארו חושפת בימים אלו שתי גרסאות חדשות בהיצע של הפורסטר החדש. שלא במפתיע, סובארו בוחרת לחשוף את שתי הגרסאות החדשות קודם כל בשוק האמריקאי, שם זוכה סובארו בכלל והפורסטר בפרט להצלחה גדולה בשנים האחרונים. כמה גדולה? בשנה החולפת זינקו המכירות של הפורסטר בארה”ב ב-15% והסתכמו ביותר מ-175 אלף יחידות, כאשר מכירות הקרוסטראק עלו ב-24% ליותר מ-181 אלף יחידות.

שתי הגרסאות אמורות לעזור לסובארו להמשיך את המומנטום החיובי. הגרסה החשובה היא הגרסה ההיברידית, שנועדה לספק מענה הצלחה של דגמי קרוסאובר היברידים בשוק האמריקאי בשנים האחרונות, ובעיקר לטויוטה ראב 4. הגרסה ההיברידית. יחידת ההנעה ההיברידית של הפורסטר מבוססת על מנוע הבוקסר המוכר בנפח 2.5 ליטר בשילוב טכנולוגיה היברידית שהגיעה מטויוטה.

מנוע ה-2.5 ליטר הותאם כדי לפעול בשיטת מחזור אטקינסון לשיפור יעילות הבעירה בדומה למנועים ביחידות ההנעה היברידיות של טויוטה. ההספק ירד במעט ל-160 כ”ס כאשר מתגברים אותו 118 כ”ס המתקבלים מהמנוע החשמלי הניזון מסוללת ליתיום-יון בקיבולת 1.1 קוט”ש. התוצאה היא הספק מרבי משולב של 194 כ”ס המועבר לארבעת הגלגלים דרך מערכת ההנעה הכפולה הא-סימטרית המוכרת של סובארו ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה.

בדרך שלו: סובארו פורסטר החדש במבחן דרכים


סובארו לא מפרסמת את נתוני הביצועים הרשמיים, אך מצהירה על צריכת דלק נמוכה ב-40% בהשוואה לפורסטר 2.5 ליטר הרגיל. השיווק בארה”ב אמור להתחיל באביב הקרוב, כאשר הבשורה היותר משמעותית עבורנו היא שהגרסה ההיברידית צפויה להגיע לישראל במהלך השנה הבאה.

לצד הגרסה היברידית של הפורסטר חושפת סובארו גם את גרסת ה-Wilderness  החדשה – שלמרבה הצער דווקא לא מתוכננת להגיע ארצה בשלב זה, וחבל. בדומה לגרסאות ווילדרנס נוספות במשפחה, גם במקרה הזה מקבל הפורסטר טיפול מקיף שנועד לשפר את יכולת השטח שלו ולהפוך אותו ולהעניק לו מראה מסוקס יותר.

סובארו פורסטר וילדרנס זכה למתלים משודרגים ומרכב מוגבה, מה שהעלה את מרווח הגחון שלו ל-23.6 ס”מ. בהתאם לכך שופרו גם זוויות המרכב כאשר זווית הגישה עומדת על 23.5 מעלות במקום 19 מעלות בגרסה הסטנדרטית. זווית הבטן שופרה מ-19.6 ל-21 מעלות ואילו זווית הנטישה מ-24.6 ל-25.5 מעלות. לצד שיפורים אלו מקבלת גרסת הוילדרנס צמיגי A/T קרביים של יוקוהאמה על חישוקי 17 אינץ’ מחוזקים. מנוע הבוקסר בנפח 2.5 ליטר נותר ללא שינוי אך תיבת ההילוכים הרציפה זכתה ליחס העברה סופי מקוצר לשיפור יכולת הזחילה ומצנן שמן גדול יותר לקירור משופר תחת עומס בשטח או בגרירה. מערכת ה-X Mode קיבלה עדכון תוכנה ושני מצבי פעולה נוספים.

חיצונית, מלבד תגים ייעודים, נבדלת גרסת הוילדרנס של הפורסטר בפגוש קדמי שונה, שבכה שחורה ופלסטיקה היקפית שחורה ומאסיבית יותר בתחתית הרכב ובפגוש האחורי. ישנם גם פנסי ערפל קדמיים חדשים וגימורים מוזהבים במקומות בהם אמורים להיות נקודות העיגון לגרירה ופינות הגגון. את הגימורים המוזהבים ניתן למצוא בנקודות אסטרטגיות בתא הנובעים כמו גלגל ההגה וסביב בורר ההילוכים. לאולמות התצוגה בצפון אמריקה יגיע סובארו פורסטר וילדרנס רק בסתיו הקרוב.

סובארו פורסטר וילדרנס 2025

סובארו סובארו פורסטר סובארו פורסטר החדש סובארו פורסטר היבירדי סובארו פורסטר ווילדרנס פורסטר 4X4 פורסטר וילדרנס קרוסאובר 4X4
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד