אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קרוסאובר בזול: צ’רי מתחילה לשווק את טיגו 4 במחיר של 121 אלף שקלים
ראשי » חדשות מקומיות » קרוסאובר בזול: צ’רי מתחילה לשווק את טיגו 4 במחיר של 121 אלף שקלים
צ'רי טיגו 4

קרוסאובר בזול: צ’רי מתחילה לשווק את טיגו 4 במחיר של 121 אלף שקלים

צ'רי טיגו 4 מגיע לישראל וינסה להציע אלטרנטיבה לעליית מחירי המכוניות בדמות קרוסאובר קומפקטי במחיר של מכונית סופרמיני, אבל יש גם קאץ'

אופיר דואק 24/12/2024 צלם: יצרן

מחירי המכוניות החדשות בישראל מטפסים באופן עקבי בשנתיים האחרונות, כאשר כיום מחירה של מכונית סופר מיני בסיסית מתחיל בכ-120 אלף שקלים ואילו מחירי הקרוסאוברים הקטנים כבר מתחילים באזור ה-140 אלף שקלים וצפונה. עליית המע”מ ושינויי המיסוי בירוק ב-1 בינואר לא ישפרו את המצב, אבל בדיוק עבור מי שמחפשים רכב חדש במחיר נמוך פונות היצרניות הסיניות עם אלטרנטיבות יקרות פחות.

צ’רי מציעה כעת אלטרנטיבה כזו בשוק הקרוסאוברים הקומפקטיים כאשר היא מתחילה לשווק את טיגו 4 פרו, אח קטן לדגמי הטיגו וה-FX שמשווקים בישראל מזה כשנתיים מאז תחילת פעילותה של צ’רי לישראל. צ’רי טיגו 4 פרו מוצע במחיר התחלתי של 121 אלף שקלים, הדומה למחירן של מכוניות סופרמיני ממוצעות ונמוך בכ-10,000 שקלים לפחות מקרוסאוברים קטנים פופולאריים דוגמת קיה סטוניק, יונדאי וניו וסיאט ארונה.

צ’רי טיגו 4 לעומתם גדול משמעותית במידותיו, כשעם אורך של 432 ס”מ ובסיס גלגלים של 261 ס”מ הוא קרוב יותר בממדיו לקרוסאוברים דוגמת קיה סלטוס ומיצובישי ASX. העיצוב של טיגו 4 מנסה להקנות לו מראה גדול יותר הודות לקווים רבועים, חישוקי 18 אינץ’ והשבכה הגדולה מלפנים המזוהה עם דגמי הטיגו הגדולים יותר. עם זאת, נפח תא המטען צנוע יחסית ועומד על 340 ליטר.

תא הנוסעים מודרני ומשלב לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה 12.3 אינץ’ ביחידה אחת נחרדת מעל לוח המכשירים, כאשר פאנל הפיקוד כולל מתגים פיזיים לפונקציות העיקריות בשילוב שטחי מגע לתפעול מערכת בקרת האקלים. בתחום הבטיחות מצויד צ’רי טיגו 4 כסטנדרט 6 כריות אוויר לצד המערכות המקובלות כיום בהן בלימת חירום אוטונומית גם בנסיעה לאחור, מערכת לשמירה אקטיבית על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על תנועה בשטחים מתים.


בניגוד למפרט העדכני, צ’רי טיגו 4 מסתפק ביחידת הנעה מיושנת יחסית המשלבת מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי, ללא סיוע היברידי כלשהו, בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. למנוע הספק לא מרשים, בלשון המעטה, של 95 כ”ס ו-13 קג”מ ב-3,000 סל”ד הצריכים להזיז רכב שמשקלו העצמי הוא קצת יותר מ-1.4 טון. בצ’רי לא מפרסמים נתוני תאוצה רשמיים ונוקבים רק בנתון מהירות מרבית העומד על 153 קמ”ש, כך שלאור זאת לא יהיה הימור גדול להניח שטיגו 4 הוא אחד מהרכבים היותר איטיים הנמכרים כיום בישראל. בעולם משווקה הטיגו 4 בגרסה עם מנוע 1.5 ליטר מוגדש וחזק משמעותית, אך לגרסה זו אין כרגע תקינה אירופאית. צריכת הדלק הממוצעת אגב עומדת על 12.8 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת על פי נתוני היצרן.
הביצועים לא מרשימים ביחס למחיר ובכלל, אבל יש מי שיכול להתנחם ברמת אבזור נאותה הכוללת בקרת אקלים, הנעה מרחוק, ריפודי עור סינטטי, מושב נהג מתכוונן חשמלית, חימום למושבים הקדמיים, תאורת אווירה, גג שמש חשמלי ומצלמות 360.

טיגו 4 צ'רי צ'רי טיגו 4 צ'רי טיגו 4 פרו קרוסאובר קומפקטי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד