אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ככה הופכים את ב.מ.וו R1300 GS מאדוונצ’ר לרייסר
ראשי » דו-גלגלי » ככה הופכים את ב.מ.וו R1300 GS מאדוונצ’ר לרייסר
ב.מ.וו R1300 GS

ככה הופכים את ב.מ.וו R1300 GS מאדוונצ’ר לרייסר

יצרנית החלפים וחלקי המרכב Puig לקחה את האדוונצ'ר הבכיר של ב.מ.וו ויצרה עבורו קיט שהופך אותו לאופנוע כביש חייזרי למראה

אופיר דואק 24/12/2024 צלם: Puig

אופנת האדוונצ’ר סחפה בעשור האחרון את תעשיית האופנועים העולמית, כשכמעט כל יצרן שמכבד את עצמו מציע בפרוטפוליו הדגמים שלו מספר דגמי אדוונצ’ר ברמת קרביות משתנה ובמספר נפחים. הצד השני במשוואת האדוונצ’רים הוא שלאור ביקוש הקהל נוצרים יותר אופנועי כביש שהם לא אופנועי אדוונצ’ר מובהקים, אך מאמצים אלמנטים עיקריים מהז’אר שבראשם תנוחת הרכיבה הזקופה והמושב הגבוה.

השילוב בין אדוונצ’ר לכביש יצר כמה דגמים אותם ניתן להגדיר כ”קרוסאובר” על שני גלגלים כמו הונדה קרוסטורר או ב.מ.וו S1000 XR. בשנים הקרובות אנחנו צפויים לראות עוד דוגמאות שמותחות ומטשטשות את ההבדלים בין אדוונצ’ר לכביש, כשדוגמה מעניינת לכך מביאה חברת Puig המתמחה בייצור חלקי גוף וחלפים לאופנועים, וידועה גם בייצור קיטים להסבה עבור אופנועים.

לאחרונה חשפה פואיג את הפרויקט החדש והלא שגרתי שלה המכונה Pista. במסגרת הפרויקט לקחו בחברה את ב.מ.וו R1300 GS החדש שהוא אופנוע אדוונצ’ר מובהק, והנצר החדש לשושלת שהמציאה את ז’אנר האדוונצ’רים הגדולים, והפכה אותו לאופנוע כביש רייסרי במראה, בגישה ובהגשה.


במבט מהצד ניתן להבחין בקווי הגוף המוכרים של ה-GS, לרבות מיכל הדלק הגבוה, הכנף הקדמית הגבוהה השלוחה לפנים וכמובן הצילינדרים הבולטים של מנוע הבוקסר. אלא שמעבר לכך בוצע שינוי מקיף הכולל לא מעט חלק מרכב המולבשים על הבסיס הקיים. בין החלקים ניתן למצוא כיסוי מסיכת חזית ומחודדת יותר עם משקף נמוך יותר וכנפונים קדמיים, כנפיים צידיות ניתנות לכיונון, חרב תחתונה אווירודינמית וחיפוי למיכל הדלק. יחידת הזנב קיבלה כיסוי ההופך אותה למושב יחיד, שכעדין נשמרת צורת המושב המקורי המרופד למדי בעל תנוחת הרכיבה הזקופה של ב.מ.וו R1300 GS.

ניתן גם להבחין בחיפוי חלקי עם כונס אוויר לקירור משופר לדיסקים הקדמיים, אלמנט המקובל כיום באופנועי מסלול ובטח לא באופנוע המיועד לטיולים. הדיסקים עצמם הם דיסקים דקים יותר מתוצאת Galfer המותאמים לרכיבה ספורטיבית. את המראה הרייסרי משלימים חישוקי 17 אינץ’ עשויים מסיבי פחמן עם צמיגי סמי סליקס דביקים. ה-R1300 GS קיבל גם מערכת פליטה ספורטיבית מתוצרת Arrow עם דוד אחורי קטן ונמוך הממוקם מעט מאחורי רגליות הרוכב, שגם חוסך לא מעט קילוגרמים ממשקל האופנוע.
אם אהבתם את המראה הרייסרי של הפיסטה, תוכלו לרכוש בקרוב את רוב חלקי הגוף בנפרד או כחלק מקיט קוסמטי שלם.

PUIG PUIG Pista אופנוע אדוונצ'ר ב.מ.וו ב.מ.וו R1300 GS
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד