יש לא מעט דוגמאות של מכוניות שאפשר לבנות בחו”ל ושיכניסו אותך לכלא בארץ. ואני יודע שיש כאלו שזה לא עוצר אותם גם אצלנו. וגם ברור שהחלפת המנוע החלוש של ה-NA באופציות חזקות ומענינות יותר זה מעשה נפוץ למדי בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.
ואחרי שאמרנו את כל זה, המיאטה הזו זה אחד הדברים הכי, אה… מעוררים, שקפצו לי על הפיד השבוע.
הביצוע פשוט מדויק ועושה רושם מקצועי מאוד. אז הנה קצת פרטים. ה-V8 שנכנס לתוך המיאטה הזו הוא LS3 בנוי מאפס, המוציא 525 כ”ס סוס ומעביר את הכוח לגלגלים דרך תיבה עם שישה הילוכים ומצמד של קורבט ZR1.
קפיצה של כ-400 כ”ס סוס בהספק מחייבת כמובן התייחסות לעוד מכלולים ומעבר למיתלים שהותאמו ספציפית למיאטה הזו, יש כאן גם קליפרים קדמיים של ווילווד, עם 6 בוכנות על דיסקים בקוטר 280 מ”מ.
מעבר לזה יש כאן המון קרבון, בגוף, בתא הנוסעים ובכל מקום שאפשר לדחוף את החומר הזה. הצבע דרך אגב הגיע מהקטלוג של פורשה ועוטף את אחת המיאטות המלהיבות ביותר שמסתובבת על הכדור.
וכמובן שאפשר להיכנס כאן לדיון פילוסופי האם המיאטה הזו שומרת על הערכים של הרודסטר המקורית (היא לא) ואיך ישפיעו המשקל והכוח על התנהגות הניטראלית והמהנה (ת’כלס זו כבר לא מיאטה). מלא שאלות אבל עזוב את הפילוסופיה – מיאטה NA עם 525 כ”ס – לא יודע מה איתך, אני רוצה סיבוב.