אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אחרי 30 שנה, ללנצ’יה יש מכונית ראלי חדשה שלא תוכלו לרכוש
ראשי » חדשות » אחרי 30 שנה, ללנצ’יה יש מכונית ראלי חדשה שלא תוכלו לרכוש
לנצ'יה אפסילון HF

אחרי 30 שנה, ללנצ’יה יש מכונית ראלי חדשה שלא תוכלו לרכוש

לנצ'יה אפסילון HF יוצאת לדרך בגרסת המרוצים שאמורה להחזיר את לנצ'יה לימי הזוהר בראלי, אבל לא תוכלו לקבל אותה בגרסה חוקית לכביש

אופיר דואק 29/10/2024 צלם: יצרן

בתהליך החזרה לחיים של לנצ’יה לא מהססים קברניטי המותג שדעך בשלושת העשורים האחרונים לפשפש בעבר ולנגן על הנוסטלגיה. אמרתם לנצ’יה? אמרתם מרוצי ראלי וזו הסיבה שהחליטו בחברה להחזיר את המיתוג המיתולוגי HF ובעקבותיו גם לחזור למרוצי ראלי עם גרסת ראלי ייעודית של האפסילון החדשה.

אחרי ההכרזה הרשמית, השיקה לנצ’יה בסוף השבוע את אפסילון HF ראלי4, המכונית איתה תעשה לנצ’יה צעדים ראשונים בחזרה לתחרויות הראלי. אמנם לא בקטגוריה הבכירה, אבל גם זו התחלה. לנצ’יה בחרה להשיק את המכונית עם לא אחר מאשר מיקי ביאסיון (שתוכלו לראותו נוהג בה בסרטון המצורף), אשר זכה בשתי אליפויות WRC בשנים 1998 ו-1989 עם לנצ’יה דלתא HF, כחלק מהרצף המיתולוגי של 6 אליפויות עולם רצופות שהיו שירת הברבור של לנצ’יה בעולם מרוצי הראלי.

לנצ’יה אפסילון HF ראלי4 מיועדת להתחרות בקטגוריית ראלי4 העממית יחסית למכוניות ראלי בעלות הנעה קדמית עם שיפורים מתונים, בנוסף מקימה לנצ’יה ליגה ייעודית עבור האפסילון HF כדי לטפח דור נהגים חדש במטרה לחזור לבסס את עצמה בעולם מרוצי הראלי. מרוצי WRC? לפחות לא בשנים הקרובות.


 

מתחת לגוף בעל התוספות הספורטיביות ופסי המרטיני האייקוניים,אבל בלי ניפוחי מרכב וספויילר אימתני מאחור, לגרסת הראלי של האפסילון יש את השדרוגים המתאימים כדי לעמוד בתקנות התחרותיות. זה אומר כלוב בטיחות תקני, מושבים בעלי חגורות בטיחות מרובות עיגונים ומערכת כיבוי אש. את האפסילון הזו מזיז מנוע 1.2 ליטר טורבו תלת צילינדרי המספק 212 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה יחסי העברה. שילוב שהיה יכול להיות נהדר אם הייתה לנצ’יה טורחת להציע אותו גם באפסילון הסדרתית.

לנצ'יה אפסילון HF

במקום זה לנצ’יה אפסילון HF שתימכר לקהל הרחב תהיה למרבה הצער חשמלית מלאה, עם יחידת הנעה המספקת 280 כ”ס, המשמשת גם את אבארט 600e החדשה, אשר תזניק את המכונית ל-100 קמ”ש ב-5.8 שניות. היא תצויד במכלולים משודרגים, דיפרנציאל מוגבל החלקה ועוד שלל תוספות שלא יצליחו לטשטש את העובדה שזו המכונית הכי לא מתאימה כדי לעשות קאמבק לאותיות HF.

אם תרצו לשים את היד על לנצ’יה אפסילון HF ראלי4 הראויה יותר תצטרכו לקחת בחשבון שהיא מיועדת רק למתחרים במרוצי ראלי ולרשום צ’ק של סך 75 אלף יורו. לפחות כרגע נצטרך להמשיך ולחלום על לנצ’יה חדשה שראויה לצמד האותיות HF ופסי המרטיני.

pojo-gallery id=”41773″]

לנצ'יה לנצ'יה אפסילון HF לנצי'ה אפסילון מרוצי ראלי ראלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד