אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר S נחשף והוא האופנוע האוטומטי הראשון של ק.ט.מ
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר S נחשף והוא האופנוע האוטומטי הראשון של ק.ט.מ
ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ'ר

ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר S נחשף והוא האופנוע האוטומטי הראשון של ק.ט.מ

ק.ט.מ חושפת דור חדש לאדונצ'ר הבכיר שלה שמקבל את מנוע ה-1390 מהסופר דיוק והוא גם הדגם הראשון המצויד בתיבת ההילוכים האוטומטית החדשה של האוסטרים

אופיר דואק 28/10/2024 צלם: יצרן

השבועות הקרובים עד לתערוכת מילאנו יהיו עמוסים בחשיפות של דגמי ק.ט.מ חדשים, שרשרת שהחלה עם ההכרזה הרשמית על תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה של החברה. אחד הדגמים המעניינים ביותר שמשיקה  ק.ט.מ לקראת 2025 הוא ה-1390 סופר אדוונצ’ר S החדש, שהוא גם האופנוע הראשון שיציע את תיבת ההילוכים החדשה של החברה.

ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר S החדש הוא דגם האדוונצ’ר הבכיר של ק.ט.מ והוא המחליף של ה-1290 סופר אדוונצ’ר המתגלגל איתנו במספר ואריאציות כבר מאמצע העשור הקודם. באופן מסורתי גרסת ה-S במשפחת הסופר אדוונצ’ר מתמקדת ברכיבת כביש (שילוב של חישוקים יצוקים בקוטר 19 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור עם צמיגים בעלי נטיית כביש). גרסת R בעלת מכלולים המותאמים יותר לרכיבת שטח אמורה להצטרף להיצע בעתיד הקרוב.

העיצוב של ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר S מאמץ את הקווים הזוויתים והאגרסיביים אותם פגשנו במשפחת הדיוקים החדשה (בראשם ה-990 דיוק שהוצג בשנה שעברה), וזה כולל את מכלול יחידות התאורה הקדמית המשלבת כמה פסי לד היוצרים מצורת מחומש שבתוכו פנס הלד הראשי. קל לזיהוי, אבל לא קל לעיכול. חידוש חשוב יותר הוא מסך 8.8 אינץ’ אנכי המשמש כלוח מחוונים עם תצוגת מידע משתנה וקישוריות מלאה לטלפון הסלולרי ולמערכת הניווט. ישנו גם משקף קדמי חדש, גדול יותר ובעל טווח כוונון רחב מבעבר ומושב חדש המציע מגוון אפשרויות התאמת גובה.


 

בדומה ל-1390 סופר דיוק, המנוע של ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר הוא פיתוח של מנוע ה-V טווין המוכר בזווית של 75 מעלות, אשר בזכות הגדלת קדח הבוכנה מ-108 ל-110 מ”מ עלה נפחו ל-1,350 סמ”ק. יחס הדחיסה ירד מ-13.1:1 ל-13:1, אך ישנם  גלי זיזים חדשים בעלי מערכת תזמון משתנה לשסתומי הפליטה, הגדלת גופי המצערת וניהול מנוע חדש עלה ההספק המרבי מ-160 ל-173 כ”ס המתקבלים ב-9,500 סל”ד. המומנט המרבי עלה ב-0.8 קג”מ ל-14.8 קג”מ בסך הכל המתקבלים ב-8,000 סל”ד.

השלדה של ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר חזקה וקשיחה יותר מזה של הדור היוצא ב-73% והיא מחוברת למתלי WP SAT חצי אקטיביים עם מהלך של 200 מ”מ מלפנים ומאחור כסטנדרט. מערכת הבלימה מגיעה מברמבו וכולל קאליפרים קדמיים רדיאליים בעלי 4 בוכנות. חבילת האלקטרוניקה כוללת ארבעה מצבי רכיבה קובעים ועוד מצב רכיבה להגדרה אישית, כאשר כאופציה בתשלום מוצע מצב רכיבת ראלי ייעודי. לעזרת הרוכב ישנן מערכות בקרת משיכה עם מספר מציב התערבות, בקרת בלימת מנוע ומערכת ABS עם מצבי כביש ושטח.

ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר S יוצע גם בגרסת Evo החדשה שתכלול כמה שדרוגים טכנולוגים משמעותיים, ובראש ובראשונה כאמור תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה של היצרן האוסטרי. גרסת ה-EVO מגיע גם עם רפידות בלימה משופרות ועם מערכת רדאר מבוססת חומרה של בוש המשרתת מערכות התרעת מרחק והתנגשות, כמו גם מערכת סיוע בבלימת חירום ובקרת שיוט אדפטיבית שמותאמת לעבודה יעילה יותר בשילוב תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה.

שיווקו של ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר החדש באירופה יחל בתחילת 2025, כאשר לישראל הוא צפוי להגיע ככל הנראה בתחילת הרבעון השני של השנה הקלנדרית הבאה.

1390 סופר אדוונצ'ר S 1390 סופר אדוונצ'ר S EVO אופנוע אדוונצ'ר סופר אדוונצ'ר סופר אדוונצ'ר S ק.ט.מ ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד