אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר S נחשף והוא האופנוע האוטומטי הראשון של ק.ט.מ
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר S נחשף והוא האופנוע האוטומטי הראשון של ק.ט.מ
ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ'ר

ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר S נחשף והוא האופנוע האוטומטי הראשון של ק.ט.מ

ק.ט.מ חושפת דור חדש לאדונצ'ר הבכיר שלה שמקבל את מנוע ה-1390 מהסופר דיוק והוא גם הדגם הראשון המצויד בתיבת ההילוכים האוטומטית החדשה של האוסטרים

אופיר דואק 28/10/2024 צלם: יצרן

השבועות הקרובים עד לתערוכת מילאנו יהיו עמוסים בחשיפות של דגמי ק.ט.מ חדשים, שרשרת שהחלה עם ההכרזה הרשמית על תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה של החברה. אחד הדגמים המעניינים ביותר שמשיקה  ק.ט.מ לקראת 2025 הוא ה-1390 סופר אדוונצ’ר S החדש, שהוא גם האופנוע הראשון שיציע את תיבת ההילוכים החדשה של החברה.

ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר S החדש הוא דגם האדוונצ’ר הבכיר של ק.ט.מ והוא המחליף של ה-1290 סופר אדוונצ’ר המתגלגל איתנו במספר ואריאציות כבר מאמצע העשור הקודם. באופן מסורתי גרסת ה-S במשפחת הסופר אדוונצ’ר מתמקדת ברכיבת כביש (שילוב של חישוקים יצוקים בקוטר 19 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור עם צמיגים בעלי נטיית כביש). גרסת R בעלת מכלולים המותאמים יותר לרכיבת שטח אמורה להצטרף להיצע בעתיד הקרוב.

העיצוב של ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר S מאמץ את הקווים הזוויתים והאגרסיביים אותם פגשנו במשפחת הדיוקים החדשה (בראשם ה-990 דיוק שהוצג בשנה שעברה), וזה כולל את מכלול יחידות התאורה הקדמית המשלבת כמה פסי לד היוצרים מצורת מחומש שבתוכו פנס הלד הראשי. קל לזיהוי, אבל לא קל לעיכול. חידוש חשוב יותר הוא מסך 8.8 אינץ’ אנכי המשמש כלוח מחוונים עם תצוגת מידע משתנה וקישוריות מלאה לטלפון הסלולרי ולמערכת הניווט. ישנו גם משקף קדמי חדש, גדול יותר ובעל טווח כוונון רחב מבעבר ומושב חדש המציע מגוון אפשרויות התאמת גובה.


 

בדומה ל-1390 סופר דיוק, המנוע של ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר הוא פיתוח של מנוע ה-V טווין המוכר בזווית של 75 מעלות, אשר בזכות הגדלת קדח הבוכנה מ-108 ל-110 מ”מ עלה נפחו ל-1,350 סמ”ק. יחס הדחיסה ירד מ-13.1:1 ל-13:1, אך ישנם  גלי זיזים חדשים בעלי מערכת תזמון משתנה לשסתומי הפליטה, הגדלת גופי המצערת וניהול מנוע חדש עלה ההספק המרבי מ-160 ל-173 כ”ס המתקבלים ב-9,500 סל”ד. המומנט המרבי עלה ב-0.8 קג”מ ל-14.8 קג”מ בסך הכל המתקבלים ב-8,000 סל”ד.

השלדה של ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר חזקה וקשיחה יותר מזה של הדור היוצא ב-73% והיא מחוברת למתלי WP SAT חצי אקטיביים עם מהלך של 200 מ”מ מלפנים ומאחור כסטנדרט. מערכת הבלימה מגיעה מברמבו וכולל קאליפרים קדמיים רדיאליים בעלי 4 בוכנות. חבילת האלקטרוניקה כוללת ארבעה מצבי רכיבה קובעים ועוד מצב רכיבה להגדרה אישית, כאשר כאופציה בתשלום מוצע מצב רכיבת ראלי ייעודי. לעזרת הרוכב ישנן מערכות בקרת משיכה עם מספר מציב התערבות, בקרת בלימת מנוע ומערכת ABS עם מצבי כביש ושטח.

ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר S יוצע גם בגרסת Evo החדשה שתכלול כמה שדרוגים טכנולוגים משמעותיים, ובראש ובראשונה כאמור תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה של היצרן האוסטרי. גרסת ה-EVO מגיע גם עם רפידות בלימה משופרות ועם מערכת רדאר מבוססת חומרה של בוש המשרתת מערכות התרעת מרחק והתנגשות, כמו גם מערכת סיוע בבלימת חירום ובקרת שיוט אדפטיבית שמותאמת לעבודה יעילה יותר בשילוב תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה.

שיווקו של ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ’ר החדש באירופה יחל בתחילת 2025, כאשר לישראל הוא צפוי להגיע ככל הנראה בתחילת הרבעון השני של השנה הקלנדרית הבאה.

1390 סופר אדוונצ'ר S 1390 סופר אדוונצ'ר S EVO אופנוע אדוונצ'ר סופר אדוונצ'ר סופר אדוונצ'ר S ק.ט.מ ק.ט.מ 1390 סופר אדוונצ'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד