אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לידיעת המטיילים: דאצ’יה ביגסטר החדש נחשף עם הנעה כפולה וגיר ידני
ראשי » חדשות » לידיעת המטיילים: דאצ’יה ביגסטר החדש נחשף עם הנעה כפולה וגיר ידני
דאצ'יה ביגסטר

לידיעת המטיילים: דאצ’יה ביגסטר החדש נחשף עם הנעה כפולה וגיר ידני

דאצ'יה מציגה סוף סוף רכב פנאי גדול יותר מהדאסטר שמנסה לשמור על נוסחה דומה אך עם יותר גודל, אבזור וגרסת הנעה היברידית. אבל יש גם גרסת הנעה כפולה עם תיבת הילוכים ידנית בלבד

אופיר דואק 10/10/2024 צלם: יצרן

אחד הדגמים שאחראי יותר מכל להצלחה של דאצ’יה בעשור וחצי האחרונות הוא הדאסטר. בשוק עמוס ברכבי קרוסאובר משוכפלים הצליח הדאסטר למצוא לעצמו נישה מוצלחת משלו עבור מי שמחפשים רכב פנאי שימושי, יעיל עם יכולות שטח נאות ביחס לז’אנר ואפשרות להנעה כפולה יעילה. את כל אלו הציע הדאסטר במחיר אטרקטיבי ביחס לקרוסאוברים מקבילים בסגמנט גודל B, עבור מי שהסכימו להתפשר על רמת ההידור והאבזור.

ההצלחה של דאצ’יה דאסטר הובילה לתהות מדוע לא לשכפל את אותה נוסחה רק בקטגוריית גודל גבוהה יותר. לבסוף זה קרה ומספר שנים לאחר הצגת הקונספט, חושפת דאצ’יה את הגרסה הסדרתית של ביגסטר (Bigster). לא כזה גדול באופן אבסולוטי כיוון שהוא מיועד להתמודד בסגמנט הגודל המשפחתי, אבל הדגם הגדול ביותר שהציעה דאצ’יה מעודה ובהתאם לכך גם המאובזר והיקר ביותר.

דאצ’יה לא הימרה מבחינה עיצובית וביגסטר דומה מאד לדאסטר החדש רק פשוט גדול יותר. הוא מתבסס על פלטפורמת CMF-B עליה בנויים גם הג’וגר והדאסטר, בחירה שנועדה כדי להוזיל עלויות ייצור וגם ליצרו הפרדה מניסאן קשקאי ורנו אוסטרל הבנויים על בסיס הנגזרת הגדולה יותר של הפלטפורמה המודולארית של קבוצת רנו-ניסאן. המידות ממוצעות לקטגוריה, עם אורך של 457 ס”מ ובסיס גלגלים של 270 ס”מ כאשר לתא המטען נפח נאה של 667 ליטרים.


דאצ’יה ביגסטר יוצע עם מספר יחידות הנעה לבחירה בראשן יחידת הנעה היברידית המוכרת גם מדגמי רנו ומשלבת מנוע בנזין בהספק של 107 כ”ס ומנוע חשמלי היוצרים הספק כולל של 155 כ”ס המועברים דרך תיבת הילוכים משולבת בעלת ארבעה יחסי העברה למנוע הבנזין ושני הילוכים למנוע החשמלי. יחד איתה יוצעו מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר בעלת תגבור היברידי קל המספק 140 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית. הביגסטר יוצע גם עם הנעה כפולה בגרסת 130 כ”ס של אותו מנוע עם תיבת הילוכים ידנית בלבד נכון לעתה, כשלטובת יכולת השטח תסיע מערכת מצבי נהיגת שטח שתאפשר בחירה בין מצב שטח ייעודי ומצב בוץ/חול בבורר מצבי הנהיגה. אליהם מצטרפת גם מערכת בקרת ירידה במדרון.

רשימת האבזור בביגסטר כוללת כמה אופציות אלמנטריות בהתאם לרמת הגימור שטרם נראו עד כמו בדגמים של דאצ’יה כמו גג שמש פנורמי חשמלי, לוח מחוונים דיגיטלי מלא, דלת תא מטען חשמלית ואבזור בטיחות אקטיבי מודרני ונדרש כמו מערכת שמירה על נתיב הנסיעה ובקרת שיוט אדפטיבית. בהתאם לגישה השימושית של דאצ’יה, הביגסטר יוצע עם מגוון אביזרים ותוספות שנועדו לשדרג את חווית הטיול כמו ערכת שינה, מתלה גג מחוזק ואוהל ייעודי.
מחברת פריזבי יבואנית דאצ’יה לישראל נמסר כי הביגסטר צפוי להגיע לישראל לקראת קיץ 2025.

Dacia Bigster 09Dacia Bigster 09Preview
Dacia Bigster 08Dacia Bigster 08Preview
Dacia Bigster 10Dacia Bigster 10Preview
Dacia Bigster 01Dacia Bigster 01Preview
Dacia Bigster 02Dacia Bigster 02Preview
דאצ'יה ביגסטרדאצ'יה ביגסטרPreview
Dacia Bigster 04Dacia Bigster 04Preview
Dacia Bigster 05Dacia Bigster 05Preview
Dacia Bigster 06Dacia Bigster 06Preview
Dacia Bigster 07Dacia Bigster 07Preview
Dacia Bigster 11Dacia Bigster 11Preview
Dacia Bigster 12Dacia Bigster 12Preview
Dacia Bigster 14Dacia Bigster 14Preview

ביגסטר ביגסטר 4X4 דאצ'יה דאצ'יה ביגסטר קרוסאובר קרוסאובר 4X4 רכב פנאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד