אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אלפא רומיאו ג’וליה מגיעה סוף סוף לאולמות התצוגה
ראשי » חדשות » אלפא רומיאו ג’וליה מגיעה סוף סוף לאולמות התצוגה

אלפא רומיאו ג’וליה מגיעה סוף סוף לאולמות התצוגה

לאחר התמהמהות של שנתיים, מציגה אלפא את הג'וליה באופן רישמי ומודיעה על תחילת שיווק באירופה

אריאל אלסיבוני 03/03/2016

כבר הרבה שנים שאלפא רומיאו מדברת על מחליפה ל-159, וכבר לפני שנתיים הוצגה מי שאמורה לייצג את אלפא בסגמנט המשפחתיות היוקרתיות. אלפא רומיאו ג’וליה.

לקח לאלפא לא מעט זמן ורק עכשיו, בג’נבה היא מציגה את גרסאות אלפא רומיאו ג’וליה באופן רישמי ומודיעה על תחילת השיווק באירופה ב-15 לאפריל.

אלפא רומיאו ג'וליה
השיווק באירופה יחל באמצע אפריל

 

אלפא רומיאו ג’וליה היא מכונית סדאן מרשימה מאוד על הנייר. היא מוצעת כרגע עם שני מנועים שמעניינים אותנו (השאר דיזלים): ארבעה צילנדרים בנפח שני ליטרים (200 כ”ס) ו-V6 כפול-טורבו בנפח 2.9 ליטרים, עם 510 כ”ס. ככל הנראה, ההודעה הרישמית של אלפא לא מפרטת בעניין הזה, הגרסה הבכירה תגיע אך ורק עם הנעה כפולה ושאר הגרסאות ישווקו עם הנעה אחורית. הגרסה הבכירה היא גם מונעת הבנזין היחידה שמוצעת כרגע עם גיר ידני. לקראת סוף השנה עתידה להציג אלפא גם גרסת 280 כ”ס למנוע ה-2.0 ליטרים וגם אפשרות לתיבה ידנית גרסאות הבנזין הבסיסיות (שכרגע משווקות רק עם גיר אוטומטי בן 8 מהירויות).


אלפא רומיאו ג'וליה
אלפא חוזרת לסגמנט ממנו נעדרה שנים ארוכות

 

דגש גדול הושם בג’וליה על המשקל- כבר מגרסאות הבסיס אפשר למצוא קרבון, אלומיניום ופלסטיק שפזורים בג’וליה במטרה להוריד את המשקל. והתוצאה ניכרת, גרסאות הבסיס של אלפא רומיאו ג’וליה שוקלות 1374 ק”ג ואילו הגרסא הבכירה, החזקה וכפולת ההנעה זוכה לשימוש נרחב עוד יותר בקרבון ושוקלת 1524 ק”ג.

עוד דגשים בתחום המשקל הושמו על הורדת מרכז הכובד ומרכוז המאסה וגם על חלוקת המשקל. אלפא מצהירה שחלוקת המשקל של הג’וליה ‘מושלמת’. הם לא מספקים נתונים מספריים אך ניתן לשער שהם מתכוונים לחלוקת משקל של 50:50 בין הסרן הקדמי והאחורי. האם זה אמור לגבי גרסאות ההנעה הכפולה או ההנעה האחורית? לא ברור.

 

עוד בג’וליה – מערך אבזור בטיחותי מרשים מאוד שאמור להגיע כציוד תקני בכל הגרסאות אבל אותנו מעניינים המספרים שצמודים לגרסת התלתן. אם למישהו היה ספק, זו מכונית רצינית מאוד שנראית ונשמעת על הנייר כמו מתחרה ישירה ל-M3 ול-C AMG. המנוע של הגרסה הבכירה מביא אותה ל-100 קמ”ש ב-3.9 שניות ולמהירות מירבית מרשימה, 307 קמ”ש. המכונית הזו הקיפה את הנורבורגרינג ב-7:39 דקות, בדיוק כמו הפרארי 430 סקודריה ( ומהר יותר מבוגאטי ויירון למבורגיני מורצ’יאלגו ועוד רבות וטובות…) לצורך ההשוואה והעניין. עכשיו צריך רק לקוות שניתן יהיה לקבל את 510 כוחות הסוס האלו עם הנעה אחורית בלבד – ואנחנו מבטיחים להיות מרוצים.

 

alfa romeo julia-2alfa romeo julia-2Preview
alfa romeo julia-4alfa romeo julia-4Preview
alfa romeo julia-6alfa romeo julia-6Preview
alfa romeo julia-7alfa romeo julia-7
השיווק באירופה יחל באמצע אפריל
Preview
alfa romeo julia-8alfa romeo julia-8Preview
alfa romeo julia-9alfa romeo julia-9Preview
alfa romeo julia-10alfa romeo julia-10Preview
alfa romeo julia-11alfa romeo julia-11Preview
alfa romeo julia-12alfa romeo julia-12Preview
alfa romeo julia-13alfa romeo julia-13Preview
alfa romeo julia-14alfa romeo julia-14Preview
alfa romeo julia-15alfa romeo julia-15Preview
alfa romeo julia-16alfa romeo julia-16Preview
alfa romeo julia-17alfa romeo julia-17Preview
alfa romeo julia-18alfa romeo julia-18Preview
אלפא רומיאו ג'וליהאלפא רומיאו ג'וליה
החל מ-250,000 שקלים
Preview
alfa romeo julia-20alfa romeo julia-20
אלפא חוזרת לסגמנט ממנו נעדרה שנים ארוכות
Preview

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד