אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
550 כ”ס מהארגז: גם אתם יכולים לרכוש את המנוע של דודג’ צ’ארגר החדשה
ראשי » חדשות » 550 כ”ס מהארגז: גם אתם יכולים לרכוש את המנוע של דודג’ צ’ארגר החדשה
מופאר

550 כ”ס מהארגז: גם אתם יכולים לרכוש את המנוע של דודג’ צ’ארגר החדשה

חטיבת מופאר של סטלנטיס מציעה כעת למכירה לכל דורש את מנוע ההוריקאן כפול המגדשים של דודג' צ'ארג'ר החדשה במחיר התחלתי של 8,000 דולר

אופיר דואק 11/08/2024 צלם: יצרן

בניה ושחזור של מכוניות בארה”ב היא תעשיה בפני עצמה עם מאות סדנאות פעילות ואלפי מכוניות קלאסיות שחוזרות מידי שנה לכבישים עם מכלולים מודרניים. בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות אין שום בעיה חוקית להתקין מנוע חדש ומודרני היישר מהקופסה במכונית אספנות, או בכל פרויקט מוטורי שתבחרו. שלושת הגדולות מדטרויט לא מפספסות את ההזדמנות, ומציעות כבר במשך שנים אפשרות לרכוש מגוון מנועים באופן פרטי עם אחריות מלאה, מוכנים להתקנה או כבסיס לשיפורים עבור מכוניות אספנות כמו גם עבור מכוניות דראג.

אל מגוון האפשרויות העומדות בפנים הסדנאות וחובבי הרכב נכנס כעת גם מנוע ההוריקאן החדש של קבוצת סטלנטיס. מנוע השישה צילינדרים הטורי כפול המגדשים כבר זמין מזה שנתיים במספר דגמי ג’יפ ומניע בגרסאות הביצועים שלו את דודג’ צ’ארג’ר החדשה, כשהוא עתיד להגיע למגוון דגמים נוספים. כעת מופאר, שהיא חטיבת החלפים של דגמי דודג’, ג’יפ וקרייזלר מציעה את המנוע החדש למכירה גם עבור שוק הסדנאות.

אם בדגמי דודג’ יש ל”הוריקאן” משימה לא פשוטה להיכנס לנעלים הגדולות של מנועי ה”המי” האייקונים בתצורת V8, אז בשוק הסדנאות ושיפורים שבמשך עשרות שנים נאמן למנועי ה-V8 המשימה מסובכת אפילו יותר. כרגע מופאר מכוונת את מנוע ההוריקאן בעיקר עבור חובבי המרוצים ועבור סדנאות הבונות מכוניות למרוצי דראג, כשהיא רוצה להדגיש את הורסטיליות ופוטנציאל השיפורים של המנוע ביחס למנועי ה-V8 המוחלפים, וגם את העובדה שהוא קל יותר משמעותית. בתערוכת SEMA לפני שנתיים הציגה מופאר אבטיפוס לגרסה משופרת של המנוע עם הספק של כ-1,000 כ”ס.

דודג' צ'ארג'ר


מופאר תציע את מנוע ההוריקאן ללקוחות בשני מפרטים התואמים את אלו שבצ’ארג’ר החדשה. במפרט הבסיסי ישנם למנוע 420 כ”ס ו-64 קג”מ ב-2,500 סל”ד ואילו במפרט המשודרג ההספק עומד על 550 כ”ס עם מומנט של 73.4 קג”מ ב-3,500 סל”ד. כל ורסיה של המנוע ניתן לקבל בשתי תצורות בהתאם להגדרות הפרויקט של הרוכש. תצורת “בלוק ארוך” כוללת את רכיבי ראש המנוע, גלי הזיזים ומערכת התזמון. תצורת ה”בלוק קצר” היא בסיסית יותר ומתאימה למי שמתכננים שיפורים גם לרכיבים הפנימיים והיא כוללת בעיקר את הסיס המנוע, הבוכנות וגל הארכובה.

באופן מפתיע, דווקא תצורות ה”בלוק הארוך” שהן למעשה מנוע שלם זולות יותר והמחיר מתחיל מ-8,000 דולר לגרסת ה-420 כ”ס וקצת פחות מ-12 אלף דולר עבור גרסת ה-550 כ”ס. עבור הגרסאות הפתוחות תאלצו לשלם כ-2,500 דולרים יותר. בכל מקרה, אם אתם מודאגים, עדין ניתן לרכוש דרך מופאר מנועי המי V8 במגוון תצורת עם או בלי מגדש על. אם זה היה רלוונטי עבורנו בישראל, ועם כל הכבוד למנוע החדש ועתיר הטכנולוגיה, ברור לנו מה היינו בוחרים להזמין.

דודג' דודג' צ'ארג'ר הוריקאן מופאר סטלנטיס
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד