אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
חגיגה כתומה: ק.ט.מ השיקה בישראל שלושה דגמים חדשים במשפחת הדיוק
ראשי » דו-גלגלי » חגיגה כתומה: ק.ט.מ השיקה בישראל שלושה דגמים חדשים במשפחת הדיוק
ק.ט.מ דיוק

חגיגה כתומה: ק.ט.מ השיקה בישראל שלושה דגמים חדשים במשפחת הדיוק

ק.ט.מ מרעננת את היצע משפחת הדיוק שלה בישראל ומשיקה בו זמנית שלושה דגמים חדשים: 390 דיוק ו-790 דיוק לרוכבים הצעירים ו-1390 סופר דיוק R למשחיזנים בכירים

אופיר דואק 08/08/2024 צלם: יצרן

לצד חגיגות ה-30 לק.ט.מ דיוק המקורי, עברה משפחת הדיוק של ק.ט.מ בשנה האחרונה ריענון מקצה אל הקצה. החל מ-390 דיוק חדש לרוכבים הצעירים, דרך חזרתו של דגם ה-790 כאופציה בקטגוריית הביניים, ק.ט.מ 990 דיוק קרבי ובפסגה עדכון ל-1390 סופר דיוק השרירי והחזק. כעת שלושה מדגמי המשפחה החדשים מושקים בארץ זה לצד זה ומחזקים משמעותית את הנוכחות הכתומה בשוק אופנועי העירום הספורטיביים. הדגם היחיד שעדין נעדר מההיצע הוא ה-990 דיוק המסקרן שכרגע לא יוכל להיות מוצע בתמחור תחרותי.

ק.ט.מ 390 דיוק החדש הוא הבכיר בין דגמי הסינגל הקטנים במשפחת הדיוק הכוללת גם את גרסאות ה-125 וה-250 שהוצגו יחד עימו בעולם בדיוק לפני שנה. הדור החדש מתאפיין בעיצוב ראדיקלי ומחודד יותר והוא בעל שלדה דומה לזו של דגמי ה-RC החדשים. המנוע שהותאם לתקינה העדכנית, מספק 43 כ”ס ומציע שני מצבי רכיבה לבחירה.

המתלים מתוצרת WP כוללים מזלג קדמי ובולם אחורי בעל כיוון חלקי, ורשימת העזרים האלקטרונים מרשימה ביחס לקטגוריה וכוללת בקרת זינוק, בקרת משיכה ומערכת ABS עם מצב סופרמוטו המאפשר לנתק את פעולתה על הגלגל האחורי. מחירו של ק.ט.מ 390 דיוק עומד על 40 אלף שקלים כולל אגרות רישוי עם אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק”מ.

ק.ט.מ 390 דיוק החדש

ק.ט.מ 790 דיוק המקורי הוצג בשנת 2017, הוחלף על ידי ה-890 דיוק וחזר השנה לייצור כאופציה מוזלת ונגישה יותר בקטגוריית הנפח הבינונית. מנוע הטווין המקבילי מספק 95 כ”ס כאשר ישנה אופציה גם לגרסה מוגבלת הספק לבעלי רישיון A1. המפרט הטכני צנוע יותר מאשר באח הגדול אך עדין נאה כשהוא כולל מתלי WP APEX, ארבעה מצבי רכיבה, בקרת משיכה עם 9 מצבי התערבות, קוויקשיפטר ומערכת ABS העובדת גם בהטיה. מחירו של ק.ט.מ 790 דיוק עומד על 60 אלף שקלים כולל אגרות רישוי, שהם כ-4,000 שקלים יותר מאשר כוכב הקטגוריה ימאהה MT07, והוא מגיע עם אחריות ל-4 שנים.


בפסגת ההיצע מתמקם ק.ט.מ 1390 סופר דיוק R החדש שהוצג קצת אחרי תערוכת מילאנו האחרונה. הסופר דיוק זכה לעיצוב עדכני ואגרסיבי, מיכל דלק מוגדל ולא מעט שינויים טכניים. החשוב שבהם הוא הארכת מהלך הבוכנה והגדלת נפח המנוע ל-1,350 סמ”ק כשאיתו צמח ההספק המרבי מ-180 ל-190 כ”ס. ישנה זרוע אחורית חד צידית משופרת ומתלי WP עם אפשריות כיוונון מלאות. מחירו של ק.ט.מ 1390 סופר דיוק R עומד על 165 אלף שקלים לגרסה הרגילה, כאשר בתוספת של 15,000 שקלים ניתן לקבל את גרסת ה-Evo  שלה מתלים חצי אקטיביים בעלי שיכוך משתנה, מתוצרת WP כמובן.

390 דיוק 790 דיוק סופר דיוק R ק.ט.מ ק.ט.מ 1390 סופר דיוק ק.ט.מ 390 דיוק ק.ט.מ 790 דיוק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד