אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טיל מדוייק: קאדילאק CT5 V בלאקווינג מקבלת חבילת מסלול
ראשי » חדשות » טיל מדוייק: קאדילאק CT5 V בלאקווינג מקבלת חבילת מסלול
קאדילאק CT5 V

טיל מדוייק: קאדילאק CT5 V בלאקווינג מקבלת חבילת מסלול

קאדילאק ממשיכה להשביח את מכונית הסאלון השרירית שלה, ואחרי מתיחת פנים קלה מעניקה לה חבילת מכלולי שלדה משופרים לשיפור היכולת וההנאה

אופיר דואק 01/08/2024 צלם: יצרן

קאדילאק מציינת השנה 20 שנה לסדרת דגמי הביצועים שלה ממותגת תחת האות V. השנה שעברה הייתה שנה מוצלחת במיוחד עבור החטיבה שבה שמכרה שיא של מכוניות סדאן ספורטיביות מאז שנת 2018, וגם מספר שיא של מכוניות ידניות. בקיצור, מה שצריך עבור קאדילאק כדי להתנער מתדמית המבוגרת שצברה במהלך השנים. וכפי שהתרשמנו ממנה כבר, מדובר בחתיכת מכונה.

בימים אלו עם חשיפת דגמי 2025 המעודכנים ( הכוללת בין היתר את האסקלייד המחודש) מציגה קאדילאק גם חבילת ביצועים חדשה עבור ה-CT5 V בלאקווינג, גרסת העל של החטיבה למכונית הספורט סאלון של קאדילאק. קאדילאק CT5 עצמה עברה מתיחת פנים קלה בתחילת השנה, עם עדכון לעיצוב החזית ויחידות התאורה הקדמיות האנכיות, כאשר תא הנוסעים עוצב מחדש ומשלב פריסת מסכים בגודל 33 אינץ’.

שינויים הללו שהגיעו מן הסתם גם לגרסאות ה-V החמות, שקיבלו באותה הזדמנות גם שדרוגים אווירודינמיים, פונקציות טלמטריה, נתוני מנוע וזמני הקפה חדשות במערכת המידע. החבילה החדשה המכונה Precision Package מתמקדת בשדרוג היכולת הדינמית של הבלאקווינג כדי להתאימה לנהיגת מסלול ולאפשר לה לשפר זמני הקפה.


החבילה כוללת קפיצים קשיחים יותר, מוט מייצב קדמי עבה יותר ותותבי מתלה חדשים וקשיחים יותר. מאחור המתלה האחורי זכה לגיאומטריה חדשה עם זרועות מתלה חדשות וכדי לשפר את הזריזות ויכולת ההיגוי הותקנו מפרקי היגוי גמישים ועמידים יותר בפני עומסים. המתלים האדפטיביים בעלי השיכוך המגנטי זכו לכיול חדש וכך גם הדיפרנציאל האחורי המוגבל החלקה אלקטרונית. מערכת בלימה הכוללת דיסקים קרמיים שהיא אופציה בתוספת של 9,000 דולר ביתר דגמי ה-V היא ציוד תקני בחבילה החדשה. מי שמעוניין יוכל להשלים את הורדת המשקל של הדיסקים הקרמיים עם חבילה חיצונית אופציונלית של רכיבי סיבי פחמן הכולל חרס כדמית, ספויילר אחורי ועוד מספר תוספות קרביות למראה.

השנויים בשלדה ובמפרט הטכני לא מלווים באופן מעניין בתגבור המנוע. קאדילאק CT5 V תמשיך לעשות שימוש במנוע ה-V8 בנפח 6.2 שמקורו בקורבט ומתוגבר על ידי מגדש על המעמיד את הספקו על 668 כ”ס ו-91.1 קג”מ המועברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 10 יחסי העברה, כאשר באופן נדיר בימנו מוצעת אופציה לתיבת הילוכים ידנית בעלת 6 מהירויות.
היצור של קאדילאק CT5 V בלאקווינג עם חבילת הדיוק יחל רק ב-2025, ונכון לעתה לא ידוע מחירה והיא כרגע לא צפויה להיות מוצעת בישראל.

CT5 V CT5 V בלאקווינג ספורט סאלון קאדילאק קאדילאק CT5 V בלאקווינג קאדילאק CT5-V
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד