אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בוגאטי מה? קוניגסאג שוברת את השיא ל-400 קמ”ש ולעמידה
ראשי » חדשות » בוגאטי מה? קוניגסאג שוברת את השיא ל-400 קמ”ש ולעמידה
קוניגסאג ג'סקו

בוגאטי מה? קוניגסאג שוברת את השיא ל-400 קמ”ש ולעמידה

קוניגסאג ממשיכה בעסקי המהירות כרגיל וממשיכה לשבור שיאי מהירות עם הג'סקו, כולל את השיא של עצמה בתאוצה ל-400 קמ"ש

אופיר דואק 02/07/2024 צלם: יצרן

בזמן שרבים עוד מנסים לעכל את בוגאטי טורביו החדשה, על עיצובה המרשים, יחידת ההנעה האדירה שלה ונתוני הביצועים המסחררים יש מי שפחות מתרגש. בשבדיה שומרים על קור רוח ואנשי קוניגסאג ממשיכים בעסקים כרגיל, כאשר הם לקחו למסלול בשדה התעופה אורברו את הג’סקו, מכונית העל הבכירה שלהם, ויצאו לשבור שיאי מהירות.

כעת מגיע האישור הרשמי, כאשר קוניגסאג ג’סקו קבעה ארבעה שיאי עולם, כשהיא שברה את השיאים שקבעה בעצמה בשנה שעברה באותו מקום עם הרגרה. השיא החשוב והמשמעותי ביותר הוא שיא התאוצה מ-0 ל-400 קמ”ש, מהירות שרק מכוניות ספורות בעולם מסוגלות לאתגר אותו. בעוד לבוגאטי טורביו נדרשות פחות מ-25 שניות כדי להגיע ל-400 קמ”ש, קוניגסאג ג’סקו קבעה שיא יוצא דופן כשהשלימה את המיאוץ הזה ב-18.82 שניות בלבד.

קוניגסאג גם שברה את השיא בתאוצה ל-400 קמ”ש ובחזרה לעמידה וקבעה אותו על 27.83 שניות, שיפור של כשניה מהשיא שקבעה בשנה שעברה עם הרגרה. שני שיאי עולם נוספים נרשמו במבחני תאוצה דומים בזינוק מ-0 ל-250 מייל לשעה (402.5 קמ”ש) ובזינוק מ-0 ל-250 מייל לשעה ובלימה לעמידה. התוצאות שהושגו הן 19.2 שניות ו-28.27 שניות בהתאמה.


קוניגסאג ג’סקו הוצגה בשנת 2021 כמחליפתה של האגרה וממשיכה בשושלת מכוניות העל הקיצוניות של החברה. היא מצוידת במנוע V8 כפול מגדשים בנפח 5.0 ליטר המספק 1,280 כ”ס בשימוש בדלק רגיל, אך עם דלק E85, החוקי והזמין בלא מעט מדינות, כפי שנעשה שימוש במבחני התאוצה הספק המנוע מזנק ל-1,600 כ”ס ללא עזרה חשמלית כלשהי. עדין 200 כ”ס פחות מהבוגאטי ההיברידית, אבל כפי ששמתם לב זה לא ממש עניין עבורה.

המכונית ששברה את שיאי המהירות היא מכונית סדרתית לחלוטין (עד כמה שאפשר לקרוא לג’סקו מכונית סדרתית) שצוידה בחבילת “אבסלוט” האופציונלית של החברה שנועד לביצועים בקו ישר, ובה מקדם הגרר של המכונית מופחת ל-0.278CD הודות להסרת הספויילר האחורי, חישוקים שונים ועוד מספר שינויים אווירודינמיים. הצמיגים, עניין חשוב במחנים שכלו, הם צמיגים סדרתיים וחוקיים לכביש: מישליין פיילוט ספורט קאפ 2 R.

ג'סקו קוניגסאג קוניגסאג ג'סקו שיא מהירות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד