אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מקלארן חושפת את ה-570GT: לא רק הארד-קור
ראשי » חדשות » מקלארן חושפת את ה-570GT: לא רק הארד-קור

מקלארן חושפת את ה-570GT: לא רק הארד-קור

מקלארן חושפת את המכונית הכי שימושית ומוכוונת כביש שלהם מאז ומעולם

אריאל אלסיבוני 25/02/2016

 

הודעה לעיתונות של מקלארן שנפתחת במילים כמו נוחות, שימושיות ונפח אחסון – זה דבר חדש. ה-GT אמורה להיות הדבר הכי שפוי ושימושי שמקלארן מייצרים. אבל צריך להישאר בפרופורציות, זו עדיין מקלארן.

אין שום ספק שהחברה הבריטית שואפת להגדיל את מספר המכירות שלה ולפנות לאנשים שרוצים את הסמל הנערץ הזה אבל במכונית קצת יותר נעימה ליום יום. וככה בדיוק מקלארן מתארים אותה, מכונית שמתאימה לשימוש יום יומי או לטיול סופ”ש ארוך. הכי טורינג שמקלארן יכולה להיות.

קהלי יעד חדשים
קהלי יעד חדשים

 


אז מה הופך אותה לשימושית וידידותית?

תא הנוסעים אמור להיות מרווח וארגונומי יותר והכניסה קלה יותר בזכות דלתות שנפתחות בזווית גבוהה. הגג הפנורמי אמור להוסיף לתחושה היוקרתית והוא מסנן קרינה ורעשים. מי שטרוד בענייני טמפרטורה יוכל לקרר את התא דרך בקרת אקלים דו-אזורית. מקלארן מבטיחים חומרים וגימור מהמדרגה הראשונה אבל עיקר גאוותם (וזה מוזר מאוד) היא על תוספת יכולת האחסון.

תחושה אוורירית ויוקרתית יותר
תחושה אוורירית ויוקרתית יותר

 

מעבר לתא המטען הקדמי (150 ל’) ה-GT מציעה “טורינג-דק” – מקום מאחורי המושבים שיכול לאחסן עוד 220 ליטרים והגישה אליו מתבצעת דרך החלון האחורי הנפתח. החלון האמור מחוזק במסגרת סיבי-פחם, בכדי להוסיף לו חוזק מבני והוא נפתח אל מול כיוון המדרכה בין אם מדובר ב-GT עם הגה ימני או שמאלי.

מקלארן אחת שלוש דלתות
מקלארן אחת שלוש דלתות

 

גם פירלי התגייסו למשימת השימושיות והנוחות של המקלארן הזו ופתחו צמיגי P-ZERO ייעודים, שמפחיתים את רעשי הכביש ב-3 דציבלים ומשדרים פחות ויברציות אל התא.

220 ליטרים מדופני עור לאחסון
220 ליטרים מדופני עור לאחסון

 

מקלארן מפליגים בתיאורים על האבזור המפנק (מושבים מאווררים, כיוונונים חשמליים, מערכת עם 12 רמקולים ועוד) ותשומת הלב שנתנה לרעשים (רעשי אגזוז מופחתים ותוספות בידוד), באופן שעלול קצת להדאיג את המעריצים המושבעים של המותג. זו מקלארן זו?

זו עדיין מקלארן כן?

גם המכאניקה עצמה עברה שינוי בכדי לעמוד ביעדים החדשים. עומס הקפיץ רוכך ב-15 אחוז מלפנים וב-10 אחוזים מאחור. ההגה ישיר פחות כעת (ב-2 אחוזים) ומקלארן מדגישים שבעבודת הכיול הושם הדגש על נוחות גם בכבישים משובשים מאוד. כאן פחות או יותר נגמרים התיאורים שמתאימים יותר למכונית פאר ופחות למכונית שמקלארן מייצרת. אבל צחוק בצד, ועם כל הכבוד לרצונות של מקלארן לשדר נינוחות – עדיין יש כאן 562 כ”ס שסוחבים רק 1350 ק”ג, בין השאר בזכות שלדת קרבון-פייבר ששוקלת רק 75 ק”ג. ועדיין יש כאן נתוני ביצועים מעולים: אפס ל-100 ב-3.4 שניות, מהירות מירבית 328 קמ”ש. מחירה של ה-GT עומד בבריטניה על 154,000 ליש”ט – מה שאומר שגם המקלארן הזו, שמיועדת לשימוש יום-יומי, לא ממש מיועדת לשימוש המוני.

מקלארן 570GT-18מקלארן 570GT-18Preview
מקלארן 570GT-17מקלארן 570GT-17Preview
מקלארן 570GT-16מקלארן 570GT-16Preview
מקלארן 570GT-15מקלארן 570GT-15
תחושה אוורירית ויוקרתית יותר
Preview
מקלארן 570GT-14מקלארן 570GT-14Preview
מקלארן 570GT-13מקלארן 570GT-13Preview
מקלארן 570GT-12מקלארן 570GT-12Preview
מקלארן 570GT-11מקלארן 570GT-11Preview
מקלארן 570GT-10מקלארן 570GT-10Preview
מקלארן 570GT-9מקלארן 570GT-9
מרווח וארגונומי
Preview
מקלארן 570GT-8מקלארן 570GT-8Preview
מקלארן 570GT-7מקלארן 570GT-7
220 ליטרים מדופני עור לאחסון
Preview
מקלארן 570GT-6מקלארן 570GT-6Preview
מקלארן 570GT-5מקלארן 570GT-5
קהלי יעד חדשים
Preview
מקלארן 570GT-4מקלארן 570GT-4
מקלארן אחת שלוש דלתות
Preview
מקלארן 570GT-3מקלארן 570GT-3Preview
מקלארן 570GT-19מקלארן 570GT-19Preview
מקלארן 570GT-2מקלארן 570GT-2Preview
מקלארן 570GTמקלארן 570GTPreview

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד