אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מקלארן חושפת את ה-570GT: לא רק הארד-קור
ראשי » חדשות » מקלארן חושפת את ה-570GT: לא רק הארד-קור

מקלארן חושפת את ה-570GT: לא רק הארד-קור

מקלארן חושפת את המכונית הכי שימושית ומוכוונת כביש שלהם מאז ומעולם

אריאל אלסיבוני 25/02/2016

 

הודעה לעיתונות של מקלארן שנפתחת במילים כמו נוחות, שימושיות ונפח אחסון – זה דבר חדש. ה-GT אמורה להיות הדבר הכי שפוי ושימושי שמקלארן מייצרים. אבל צריך להישאר בפרופורציות, זו עדיין מקלארן.

אין שום ספק שהחברה הבריטית שואפת להגדיל את מספר המכירות שלה ולפנות לאנשים שרוצים את הסמל הנערץ הזה אבל במכונית קצת יותר נעימה ליום יום. וככה בדיוק מקלארן מתארים אותה, מכונית שמתאימה לשימוש יום יומי או לטיול סופ”ש ארוך. הכי טורינג שמקלארן יכולה להיות.

קהלי יעד חדשים
קהלי יעד חדשים

 


אז מה הופך אותה לשימושית וידידותית?

תא הנוסעים אמור להיות מרווח וארגונומי יותר והכניסה קלה יותר בזכות דלתות שנפתחות בזווית גבוהה. הגג הפנורמי אמור להוסיף לתחושה היוקרתית והוא מסנן קרינה ורעשים. מי שטרוד בענייני טמפרטורה יוכל לקרר את התא דרך בקרת אקלים דו-אזורית. מקלארן מבטיחים חומרים וגימור מהמדרגה הראשונה אבל עיקר גאוותם (וזה מוזר מאוד) היא על תוספת יכולת האחסון.

תחושה אוורירית ויוקרתית יותר
תחושה אוורירית ויוקרתית יותר

 

מעבר לתא המטען הקדמי (150 ל’) ה-GT מציעה “טורינג-דק” – מקום מאחורי המושבים שיכול לאחסן עוד 220 ליטרים והגישה אליו מתבצעת דרך החלון האחורי הנפתח. החלון האמור מחוזק במסגרת סיבי-פחם, בכדי להוסיף לו חוזק מבני והוא נפתח אל מול כיוון המדרכה בין אם מדובר ב-GT עם הגה ימני או שמאלי.

מקלארן אחת שלוש דלתות
מקלארן אחת שלוש דלתות

 

גם פירלי התגייסו למשימת השימושיות והנוחות של המקלארן הזו ופתחו צמיגי P-ZERO ייעודים, שמפחיתים את רעשי הכביש ב-3 דציבלים ומשדרים פחות ויברציות אל התא.

220 ליטרים מדופני עור לאחסון
220 ליטרים מדופני עור לאחסון

 

מקלארן מפליגים בתיאורים על האבזור המפנק (מושבים מאווררים, כיוונונים חשמליים, מערכת עם 12 רמקולים ועוד) ותשומת הלב שנתנה לרעשים (רעשי אגזוז מופחתים ותוספות בידוד), באופן שעלול קצת להדאיג את המעריצים המושבעים של המותג. זו מקלארן זו?

זו עדיין מקלארן כן?

גם המכאניקה עצמה עברה שינוי בכדי לעמוד ביעדים החדשים. עומס הקפיץ רוכך ב-15 אחוז מלפנים וב-10 אחוזים מאחור. ההגה ישיר פחות כעת (ב-2 אחוזים) ומקלארן מדגישים שבעבודת הכיול הושם הדגש על נוחות גם בכבישים משובשים מאוד. כאן פחות או יותר נגמרים התיאורים שמתאימים יותר למכונית פאר ופחות למכונית שמקלארן מייצרת. אבל צחוק בצד, ועם כל הכבוד לרצונות של מקלארן לשדר נינוחות – עדיין יש כאן 562 כ”ס שסוחבים רק 1350 ק”ג, בין השאר בזכות שלדת קרבון-פייבר ששוקלת רק 75 ק”ג. ועדיין יש כאן נתוני ביצועים מעולים: אפס ל-100 ב-3.4 שניות, מהירות מירבית 328 קמ”ש. מחירה של ה-GT עומד בבריטניה על 154,000 ליש”ט – מה שאומר שגם המקלארן הזו, שמיועדת לשימוש יום-יומי, לא ממש מיועדת לשימוש המוני.

מקלארן 570GT-18מקלארן 570GT-18Preview
מקלארן 570GT-17מקלארן 570GT-17Preview
מקלארן 570GT-16מקלארן 570GT-16Preview
מקלארן 570GT-15מקלארן 570GT-15
תחושה אוורירית ויוקרתית יותר
Preview
מקלארן 570GT-14מקלארן 570GT-14Preview
מקלארן 570GT-13מקלארן 570GT-13Preview
מקלארן 570GT-12מקלארן 570GT-12Preview
מקלארן 570GT-11מקלארן 570GT-11Preview
מקלארן 570GT-10מקלארן 570GT-10Preview
מקלארן 570GT-9מקלארן 570GT-9
מרווח וארגונומי
Preview
מקלארן 570GT-8מקלארן 570GT-8Preview
מקלארן 570GT-7מקלארן 570GT-7
220 ליטרים מדופני עור לאחסון
Preview
מקלארן 570GT-6מקלארן 570GT-6Preview
מקלארן 570GT-5מקלארן 570GT-5
קהלי יעד חדשים
Preview
מקלארן 570GT-4מקלארן 570GT-4
מקלארן אחת שלוש דלתות
Preview
מקלארן 570GT-3מקלארן 570GT-3Preview
מקלארן 570GT-19מקלארן 570GT-19Preview
מקלארן 570GT-2מקלארן 570GT-2Preview
מקלארן 570GTמקלארן 570GTPreview

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד