אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הארד קור בהנעה כפולה: ב.מ.וו M4 CS נחשפת
ראשי » חדשות » הארד קור בהנעה כפולה: ב.מ.וו M4 CS נחשפת
ב.מ.וו M4 CS

הארד קור בהנעה כפולה: ב.מ.וו M4 CS נחשפת

עבור מי שלא הספיק לשים את היד על ה-M4 CSL שהוצגה בשנה שעברה, מציעה כעת ב.מ.וו את ה-M4 CS עם אותו מנוע מתוגבר והנעה כפולה

אופיר דואק 09/05/2024 צלם: יצרן

בשנה שעבר ההציגה ב.מ.וו גרסת CSL קיצונית וקלת משקל ל-M4 שיוצרה ב-1000 יחידות בלבד (שתים מהם זכו גם לקבל לוחית רישוי צהובה). די במקביל חשפה ב.מ.וו גם גרסת CS ל-M3 השימושית הבורגנית יותר (יחסית), מה שהבליט את ההיררכיה בין שני הדגמים בעלי הבסיס הזהה שהופרדו לפני למעלה מעשור.

לא תופתעו לגלות שה-CSL נחטפה מאולמות התצוגה והותירה לא מעט מחובבי מכוניות הביצועים של ב.מ.וו בציפיה ל-M4 יותר הארד קור מהגרסאות הסטנדרטיות. הציפיה זוכה למענה כעת עם הצגת של גרסת CS חדשה גם ל-M4. לא הארד קור כמו ה-CSL אבל עדין אחת ממכוניות הספורט קופה שלא נמצאות בספירה האקזוטית החזקות ביותר שבנמצא כיום, בטח ללא כל עזרה חשמלית.

ההבדל בין CS ל-CSL הוא קצת מעבר לאות אחת שמשמעותה משקל על. בעוד ב.מ.וו M4 CSL עברה דיאטה מאסיבית על חשבון איכות החיים והגיעה עם הנעה אחורית, ב.מ.וו M4 CS שומרת על ההנעה הכפולה ולא הולכת עד הסוף בהורדת המשקל. בנוסף, ה-M4 החדשה מתבססת על המהדורה מתוחת הפנים שזכתה לכמה שינויי עיצוב קלים ליחידות התאורה וסידור מחודש של הקוקפיט עם שילוב צמד המסכים האופקי.


יחידת ההנעה זהה למעשה לזו שהופיעה בשנה שעברה ב-M4 CSL וב-M3 CS. זה אומר שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר עם צמד מגדשי טווין סקול בלחץ גדישה מוגבר ועוד שלל עדכונים שאפשרו לחלץ 550 כ”ס ו-66.3 קג”מ, שהם 40 כ”ס יותר מאשר ב-M3/M4 בגרסאות הקומפטישן. תיבת ההילוכים נותרה אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה עם יחסי העברה משופרים, כאשר מערכת ה-XDrive מחלקת את הכוח לפי דרישה בין הסרנים, אך גם מאפשרת בחירת חלוקה עצמאית של הנהג כולל האפשרות למצב של הנעה אחורית מלאה.

משקלה של ה-CS עומד על 1760 ק”ג, שהם 135 ק”ג יותר מאשר גרסת ה-CSL, אך היא מאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.4 שניות שהו 0.3 שניה מהר יותר מאשר ה-CSL הודות לאחיזה העדיפה שמייצרת מערכת ההנעה הכפולה. למרות זאת, גם ב-M4 CS ניסו בב.מ.וו לחסוך במשקל היכן שאפשר, מה שבא לידי ביטוי בשימוש בסיבי פחמן מרוכבים (CFRP) מהם עשויים מכסה המנוע, הגג, כונסי האוויר בחזית, חיפויי מראות הצד, הדיפיוזר האחרוי והספויילר האחורי. בתא הנוסעים ישנם מסגרות מושבים ומנופי העברת הילוכים מסיבי פחמן, ובנוסף ישנם גם חישוקים חדשים וקלים יותר בקוטר 19 אינץ’ מלפנים ו-20 אינץ’ מאחור עם צמיגי 275/35 ו-285/30 ספורטיביים בהתאמה. בסך הכל מדובר בחיסכון של 20 ק”ג בהשוואה ל-M4 קומפיטישן.

BMW M4 CS 2024 11BMW M4 CS 2024 11Preview
BMW M4 CS 2024 29BMW M4 CS 2024 29Preview
BMW M4 CS 2024 12BMW M4 CS 2024 12Preview
BMW M4 CS 2024 28BMW M4 CS 2024 28Preview
BMW M4 CS 2024 27BMW M4 CS 2024 27Preview
BMW M4 CS 2024 26BMW M4 CS 2024 26Preview
BMW M4 CS 2024 30BMW M4 CS 2024 30Preview
BMW M4 CS 2024 01BMW M4 CS 2024 01Preview
BMW M4 CS 2024 02BMW M4 CS 2024 02Preview
BMW M4 CS 2024 03BMW M4 CS 2024 03Preview
BMW M4 CS 2024 04BMW M4 CS 2024 04Preview
BMW M4 CS 2024 05BMW M4 CS 2024 05Preview
BMW M4 CS 2024 06BMW M4 CS 2024 06Preview
BMW M4 CS 2024 07BMW M4 CS 2024 07Preview
BMW M4 CS 2024 08BMW M4 CS 2024 08Preview
BMW M4 CS 2024 09BMW M4 CS 2024 09Preview
ב.מ.וו M4 CSב.מ.וו M4 CSPreview
BMW M4 CS 2024 13BMW M4 CS 2024 13Preview
BMW M4 CS 2024 14BMW M4 CS 2024 14Preview
BMW M4 CS 2024 15BMW M4 CS 2024 15Preview
BMW M4 CS 2024 16BMW M4 CS 2024 16Preview
BMW M4 CS 2024 17BMW M4 CS 2024 17Preview
BMW M4 CS 2024 18BMW M4 CS 2024 18Preview
BMW M4 CS 2024 19BMW M4 CS 2024 19Preview
BMW M4 CS 2024 20BMW M4 CS 2024 20Preview
BMW M4 CS 2024 21BMW M4 CS 2024 21Preview
BMW M4 CS 2024 22BMW M4 CS 2024 22Preview
BMW M4 CS 2024 23BMW M4 CS 2024 23Preview
BMW M4 CS 2024 24BMW M4 CS 2024 24Preview
BMW M4 CS 2024 25BMW M4 CS 2024 25Preview

ב.מ.וו ב.מ.וו M4 ב.מ.וו M4 CS ספורט קופה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד