אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בלי חשמל, עם V8: פורשה מציגה גרסאות GTS לקאיין
ראשי » חדשות » בלי חשמל, עם V8: פורשה מציגה גרסאות GTS לקאיין
פורשה קאיין GTS

בלי חשמל, עם V8: פורשה מציגה גרסאות GTS לקאיין

רכב הפנאי הגדול של פורשה זוכה לגרסאות GTS חדשות בעלות אופי וכיול ספורטיבי המונעות על ידי מנוע V8 נטול עזרה חשמלית המספק 500 כ"ס. המחיר בישראל: כ-1.2 מיליון שקלים

אופיר דואק 01/05/2024 צלם: יצרן

משפחת הקאיין של פורשה ממשיכה להתרחב, כאשר בימים אלו מציגה החברה את גרסאות ה-GTS החדשות המגיעות שנה לאחר שהוצג הדור החדש, או יותר נכון מתיחת הפנים המקיפה של הקאיין. גרסאות ה-GTS החדשות של הקאיין, שיוצאו במרכב רגיל או במרכב ה”קופה” המסוגנן יותר,  מתמקמות מתחת לגרסאות הטורבו E-Hybrid שהוצגו בסוף השנה שעברה ומעל גרסאות הקאיין S והקאיין S E-Hybrid שהיוו עד כה את דגמי הביניים במשפחה.

למעשה, גרסאות  ה-GTS הם הדגמים החזקים ביותר של הקאיין שעושים שימוש במנוע בנזין ללא סיוע חשמלי. פורשה קאיין GTS מצויד במנוע ה-V8 כפול המגדשים המוכר בנפח 4.0 ליטר, שלאחר שורת שיפורים מספק כעת 500 כ”ס ו-67.3 קג”מ, תוספת של 40 כ”ס ו-4.1  קג”מ לעומת מנוע ה-V8 של הקאיין לפני מתיחת הפנים. תיבת ההילוכים היא אוטומטית פלנטרית בעלת שמונה יחסי העברה שזכתה לכיול מחדש לטובת העברות הילוכים מהירות יותר במצבי ספורט וספורט פלוס. התוצאה היא שקאיין GTS החדש מאית ל-100 קמ”ש ב-4.4 שניות בדרך למהירות מרבית של 275 קמ”ש.

השלדה בגרסאות ה-GTS מונמכת בס”מ לעומת הגרסאות הסטנדרטיות של רכב הפנאי ומתלי אוויר אדפטיביים הינם ציוד סטנדרטי. מדובר במתלי אוויר בעלי שני שסתומים בכל בולם המאפשרים מנעד רחב יותר של פעולה כדי לספק קשיחות בעת הצורך בלי לפגום יותר מידי ברמת השיכוך. שינויים נוספים שנעשו בשלדת ה-GTS הם במתלה הקדמי שזהה לזה של קאיין טורבו GT שלא משווקת באירופה ובעל קאמבר (זווית שפיעה) שלילית של 0.58 מעלה לשיפור מגע הצמיגים עם הכביש גם בפניות בעלות עומס גבוה.


כל מכלולי השלדה כולל מערכת חלוקת הכוח הוקטורית מכוילים לדברי פורשה לביצועי כביש מיטביים. במילים אחרות בפורשה רומזים שה-GTS לא מיועד להתלכלך בשבילים ואם זה לא מספיק מודגש, אז צמיגים ספורטיביים בחתך נמוך יחסית על חישוקי 21 אינץ’ שעוצבו בסגנון דגמי ה-RS ספיידר ישלימו את מלאכת השכנוע.

חיצונית כוללים דגמי ה-GTS פגוש קדמי שונה עם כונסי אוויר גדולים, מסגרות סביב יחידות התאורה הקדמיות וחצאיות צד שכולם מושחרים, הקאליפרים צבועים באדום ומאחור ישנו ספויילר אחורי ספורטיבי. גרסאות הקופה מוותרות על מסילות הגג לטובת גג זכוכית פנורמי קבוע ומקבלות ספויילר אחורי המתארך חשמלית. בנוסף ניתן יהיה לקבל את פורשה קאיין GTS קופה עם חבילת ביצועים הכוללת מערכת פליטה משופרת בעלת יציאת מפלט במרכז הפגוש האחורי, גג מסיבי פחמן ואופציה לחבילת הפחתת משקל בה מוותרים על חלק מחומרי הבידוד, מה שמאפשר להפחית 25 ק”ג ממשקל המכונית.

לישראל צפוי להגיע פורשה קאיין GTS החדש ברבעון השלישי של השנה, אך ניתן להזמינו כבר כעת במחיר של 1.195 מיליון שקלים במרכב הרגיל ו-1.235 מיליון שקלים במרכב הקופה.

Cayenne GTS 2024 10Cayenne GTS 2024 10Preview
Cayenne GTS 2024 01Cayenne GTS 2024 01Preview
Cayenne GTS 2024 06Cayenne GTS 2024 06Preview
Cayenne GTS 2024 07Cayenne GTS 2024 07Preview
Cayenne GTS 2024 11Cayenne GTS 2024 11Preview
Cayenne GTS 2024 02Cayenne GTS 2024 02Preview
Cayenne GTS 2024 09Cayenne GTS 2024 09Preview
Cayenne GTS 2024 03Cayenne GTS 2024 03Preview
Cayenne GTS 2024 04Cayenne GTS 2024 04Preview
Cayenne GTS 2024 05Cayenne GTS 2024 05Preview
Cayenne GTS 2024 08Cayenne GTS 2024 08Preview
Cayenne GTS 2024 12Cayenne GTS 2024 12Preview
Cayenne GTS 2024 13Cayenne GTS 2024 13Preview
פורשה קאיין GTSפורשה קאיין GTSPreview
Cayenne GTS 2024 15Cayenne GTS 2024 15Preview
Cayenne GTS 2024 16Cayenne GTS 2024 16Preview
Cayenne GTS 2024 17Cayenne GTS 2024 17Preview
Cayenne GTS 2024 18Cayenne GTS 2024 18Preview
Cayenne GTS 2024 19Cayenne GTS 2024 19Preview
Cayenne GTS 2024 20Cayenne GTS 2024 20Preview
Cayenne GTS 2024 21Cayenne GTS 2024 21Preview

פורשה פורשה קאיין פורשה קאיין GTS פורשה קאיין קופה קאיין GTS
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד