אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אחרי שלושה עשורים: פורד מוסטאנג בדרך לישראל ביבוא רשמי
ראשי » חדשות » אחרי שלושה עשורים: פורד מוסטאנג בדרך לישראל ביבוא רשמי
פורד מוסטאנג

אחרי שלושה עשורים: פורד מוסטאנג בדרך לישראל ביבוא רשמי

אחרי הצלחה של שנים באפיקי היבוא האישי, מכונית השרירים של פורד צפויה לנחות ב-2024 ביבוא רשמי על ידי דלק מוטורס

אופיר דואק 03/12/2023 צלם: יצרן

לצד תחילת השיווק של שלושת הדגמים המסחריים החדשים של פורד בישראל ל-2024, יצאה גם בשורה משמחת עבור חובבי הרכב כאשר בדלק מוטורס מתכננים להתחיל לשווק בתחילת השנה הבאה באופן רשמי את פורד מוסטאנג. מכונית השרירים של פורד זוכה להצלחה נאה במשך שנים באפיקי היבוא האישי והמקביל, כאשר מידי שנה מגיעות ארצה עשרות יחידות בשלל הגרסאות והתצורות בהן מוצעת המוסטאנג.

בדומה לשברולט קאמרו ושברולט קורבט שגם הן זכו להצלחה באפיקי היבוא האישי שגרמו ליבואן הרשמי להתחיל יבוא שלהן ארצה, ההצלחה של המוסטאנג לא נעלמה מעיני אנשי דלק מוטורס שכבר הצהירו מספר פעמים עבר על כוונתם להביא את המוסטאנג לישראל, מה שלא הבשיל עד כה. בעבר אחד החסמים ליבוא המוסטאנג לישראל הייתה עובדה שהיא בעלת תקינה אמריקאית, אך חסם זה הוסר לאחד שכבר שנים ניתן לייבא לישראל דגמים בעלי תקינה שכזו, מה גם שכבר בדור הקודם זכתה פורד מוסטאנג לתקינה אירופאית מלאה כדי שתוכל להיות משווקת באירופה.

בפעם האחרונה שפורד מוסטאנג הגיעה ארצה ביבוא רשמי היה זה אי שם באמצע שנות ה-90 כאשר זיכיון היבוא היה בידי “החברה לאוטומובילים” (בבעלות “מכשירי תנועה”). היה זה הדור הרביעי של המוסטאנג שהוצג בשנת 1994 והגיע כחלק מקאמבק של הדגמים האמריקאים של פורד ארצה. אלא שהמוסטאנג שהגיעה ארצה הייתה בעלת מנוע 3.8 ליטר ו-150 כ”ס בלבד ותיבת הילוכים אוטומטית. הביצועים שהיו רחוקים מאלו של מכונית שרירים (למעשה כל הוט האץ’ נפוצה באותה תקופה השאירה אותה מאחור) ותג מחיר גבוה גרמו לכישלון. במכירות.


בדלק מוטורס הפיקו לקחים והמוסטאנג, שזכתה לדור חדש לחלוטין לקראת 2023, צפויה להגיע ארצה קודם כל בגרסת ה-GT עם מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר המספק 480 כ”ס ו-58 קג”מ העוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת עשה יחסי העברה. ישנה גם תיבת הילוכים ידנית כאופציה שכנראה תישאר עבור לקוחות היבוא האישי. מדובר בגרסה החזקה ביותר של המוסטאנג כיום למעט ה-Dark Horse שלא צפויה להגיע בשלב זה וה-GTD המופרעת שביצור מוגבל. יתכן מאד, בטח לאור הפופולאריות שלה, שגם גרסת האקובוסט עם מנוע 2.3 ליטר מוגדש ו-315 כ”ס תצטרף בעתיד.

על פי התמחור בחו”ל, ואם בדלק מוטורס לא יטילו פצצה, המחיר של המוסטאנג GT בארץ אמור להיות מעל 400 אלף שקלים. לא מעט, אבל שזו ככל הנראה ההזדמנות האחרונה לרכוש מכונית שרירים אמיתית עם מנוע V8 לאחר שהקאמרו תרד מפס הייצור בשנה הבאה ודודג’ צ’אלנג’ר הבאה תעבור למנוע שישה צילינדרים מוגדש.

דלק מוטורס מוסטאנג קונברטיבל פורד פורד מוסטאנג פורד מוסטאנג GT
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד