אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: קאוואסאקי מציגה צמד דגמי 500 חדשים
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: קאוואסאקי מציגה צמד דגמי 500 חדשים
קאוואסאקי נינג'ה 500

תערוכת מילאנו: קאוואסאקי מציגה צמד דגמי 500 חדשים

קאוואסאקי משפרת עמדות בקטגוריית הביניים וחוזרת לקטגוריית הנפח הקלאסית עם דגמי Z ונינג'ה ספורטיביים חדשים המתאימים לקטגוריית רישיון הביניים

אופיר דואק 07/11/2023 צלם: יצרן

אחרי שכבר חשפה את האופנוע ההיברידי הייחודי ועמוס הטכנולוגיה שלה, הבשורה המשמעותית של קאוואסאקי לאירופה בתערוכת מילאנו הוא לקטגוריית רישוי הביניים עם צמד דגמי 500 חדשים. לקאוואסאקי ישנה מסורת ארוכה של דגמי 500 סמ”ק מאז המאך 3 של 1969, וברמה המקומית החדירה המוצלחת שלה לשוק הישראלי בשנות ה-90 הייתה בזכות ארבעה דגמי 500 סמ”ק עממיים בקטגוריות שונות.

קאווסאקי נינג’ה 500 וקאוואסאקי Z500 הם לא אופנועים חדשים לחלוטין, אלא מתבססים על קודמיהם בנפח 400 סמ”ק אך עם עיצוב חדש לגמרי ושורת עדכונים ארוכה. כמו בעבר, שני הדגמים חולקים שלדה דומה, מיכל דלק, מפלט, חישוקים ויחידת זנב ומושב זהים ונבדלים בזכות הפרינג המלא והקליפאונים בנינג’ה, בעוד ל-Z ישנו כידון גבוה והוא מסתפק בחרב תחתונה בלבד.

העיצוב ב-Z הפך להיות מחודד יותר הודות ליחידות תאורת LED קטנות מבעבר, מסכת חזית מינימליסטית ופלטסטיקת צד זוויתית. נינג’ה 500 לעומת זאת מאמץ את מראה הפרינג של דגמי הנינגה הבכירים כולל מסכת החזית האופיינית עם הפנסים המפוצלים ואופציה לגרסת SE בעלת צביעת רפליקה של קבוצת הסופרבייק של קאוואסאקי.


מנוע הטווין המקבילי צמח מנפח של 399 ל-451 סמ”ק בזכות הגדלת מהלך הבוכנה מ-51.8 ל-58.6 מ”מ. שינויים נוספים נעשו במערכת היניקה הכוללת שני פתחים בגובה שונה, תיבת אוויר גודלה יותר בנפח של 5.8 ליטר, תכנון חדש לבוכנה, לטלטלים ולגל הארכובה יחד עם גלגל תנופה קל יותר. הבוכנה עשויה אלומיניום ושרוולי הבוכנה לטענת קאווסאקי זהים בתכנונם וצורתם לאלו לדגמי ה-ZX10R וה-ZX6R. יחס הדחיסה ירד במעט מ-11.5:1 ל-11.3:1. ההספק המרבי נשמר על 45 כ”ס המתקבלים ב-9,000 סל”ד כדי לעמוד בקטגוריית הרישוי האמצעית, אך נתון המומנט צמח מ-3.9 ל-4.3 קג”מ המתקבלים ב-6,000 סל”ד ידידותיים למדי.

Kawasaki ninja 500 03Kawasaki ninja 500 03Preview
Kawasaki ninja 500 02Kawasaki ninja 500 02Preview
Kawasaki ninja 500 12Kawasaki ninja 500 12Preview
Kawasaki ninja 500 13Kawasaki ninja 500 13Preview
קאוואסאקי נינג'ה 500קאוואסאקי נינג'ה 500Preview
Kawasaki ninja 500 11Kawasaki ninja 500 11Preview
Kawasaki ninja 500 04Kawasaki ninja 500 04Preview
Kawasaki ninja 500 05Kawasaki ninja 500 05Preview
Kawasaki ninja 500 06Kawasaki ninja 500 06Preview
Kawasaki ninja 500 07Kawasaki ninja 500 07Preview
Kawasaki ninja 500 08Kawasaki ninja 500 08Preview
קאוואסאקי נינג'ה 500קאוואסאקי נינג'ה 500Preview

השלדה נותרה דומה לזו של הדור היוצא אך עברה מספר התאמות וחיזוקים, כמו גם שינוי במבנה הזרוע האחורית העשויה מעתה אלומיניום ובעלת נקודת עיגון נמוכה יותר. מערך המתלים כולל מזלג קדמי רגיל בקוטר 41 מ”מ כשהבולם האחורי מאפשר כיוון של 5 מצבי עומס קפיץ. מערכת הבלימה כולל דיסק קדמי בודד עם קאליפר בעל שתי בוכנות ו-ABS, אך לא תמצוא הצמד דגמי ה-500 החדשים שפע מערכות עזר אלקטרוניות, מציב רכיבה שונים  או בקרת משיכה. עם זאת, מצמד מחליק הוא ציוד סטנדרטי וישנו מסך דיגיטלי צבעוני בגודל 5 אינץ’ כלוח מחוונים עם קישורית לטלפון הסלולרי.

Kawasaki Z500 12Kawasaki Z500 12Preview
Kawasaki Z500 10Kawasaki Z500 10Preview
Kawasaki Z500 11Kawasaki Z500 11Preview
Kawasaki Z500 02Kawasaki Z500 02Preview
Kawasaki Z500 03Kawasaki Z500 03Preview
Kawasaki Z500 04Kawasaki Z500 04Preview
Kawasaki Z500 05Kawasaki Z500 05Preview
Kawasaki Z500 06Kawasaki Z500 06Preview
Kawasaki Z500 07Kawasaki Z500 07Preview
Kawasaki Z500 01Kawasaki Z500 01Preview
Kawasaki Z500 08Kawasaki Z500 08Preview
Kawasaki Z500 09Kawasaki Z500 09Preview

 

קאוואסאקי קאוואסאקי Z500 קאוואסאקי נינג'ה 500 תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד