אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: הונדה הורנט 1000 חוזר
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: הונדה הורנט 1000 חוזר
הונדה הורנט 1000

תערוכת מילאנו: הונדה הורנט 1000 חוזר

שנה לאחר שהציגה את הורנט 750, מרחיבה הונדה את משפחת הנייקדים הספורטיביים שלה ומציגה במילאנו אח גדול בעל מנוע ארבע צילינדרים

אופיר דואק 07/11/2023 צלם: יצרן

לפני שנה חזרה הונדה להשתמש בשם המיתולוגי “הורנט” כאשר הציגה במילאנו את הורנט 750 החדש. מעבר לנוסטלגיה של השם, הורנט 750 החזיר את הונדה לקטגוריית הספורט נייקד בנפח בינוני, אלא שברוח ימים אלו הוא עושה שימוש במנוע טווין מקבילי – המנוע החדש של הונדה המשמש בין היתר גם את הטראנסאלפ החדש (עוד שם שעשה קאמבק).

בתערוכת מילאנו השנה מרחיבה הונדה את משפחת דגמי ההורנט. בעוד בפלח העממי הוצמד השם הורנט ל-CB500F שזכה לעיצוב מחודש, בפלח השוק הגבוה יותר מציגה הונדה CB1000 הורנט חדש, שגם חוזר למקורות ובניגוד לאחיו הקטן עושה שימוש במנוע בתצורת סופרבייק קלאסית עם ארבעה צילינדרים בשורה. להונדה כבר יש בהיצע את CB1000R כאופנוע עירום עם מנוע ארבע צילינדרים, אך הוא נוטה בעיצוב לכיוון הרטרו שרירים.

הונדה הורנט 1000 החדש מציג עיצוב מינימליסטי למדי בלי התחכמויות, תוספות מצועצעות או עזרים אווירודינמיים. מלפנים יחידות תאורה כפולות המשולבות במסיכת חזית קטנה ללא משקף כלשהו, ללא פנאלי צד או פרינג תחתון כאשר המנוע והשלדה חשופים לגמרי. יחידת זנב מחודדת עם מושבים צרים ומדורגים כשאת החגיגה מקלקל רק מפלט שמנמן הנדרש בגלל תקנות זיהום האוויר והרעש המכבידות.


סגנון הספורט נייקד בסגנון האהוב משנות מ-90 ממשיך עם כידון גבוה שהולבש על שלדה ומנוע של אופנוע סופרבייק. במקרה של הורנט 1000 המנוע נלקח מה-CBR1000RR פירבלייד של 2017 ועבר התאמות קלות לעיבוי המומנט, כאשר בהונדה לא נוקבים במספרים מדויקיים, אך מצהירים על יותר מ-147 כ”ס ו-10.2 קג”מ. השלדה היא בתצורת כפולה מפלדה ולא מאלומיניום כדי לאפשר מחיר נגיש יחסית, כאשר מלפנים ישנו מזלג הפוך SFF-BP בקוטר 41 מ”מ עם כיוון חלקי ומאחור בולם עם מנגנון Pro Link, שניהם מתוצרת Showa.

מערכת הבלימה כוללת מלפנים קאליפרים רדיאלים בעלי 4 בוכנות מלפנים ודיסקים בקוטר 310 מ”מ. ישנה מערכת ABS כמובן יחד עם מערכת בקרת משיכה, כאשר מצערת אלחוטית מאפשרת להציע שלושה מצבי רכיבה שונים. רשימת האבזור כוללת גם מצמד מחליק, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך 5 אינץ’ ותאורת LED מלאה מלפנים ומאחור.

CB1000 הורנט הונדה הונדה הורנט 1000 הורנט 1000 תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד