אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: הונדה הורנט 1000 חוזר
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: הונדה הורנט 1000 חוזר
הונדה הורנט 1000

תערוכת מילאנו: הונדה הורנט 1000 חוזר

שנה לאחר שהציגה את הורנט 750, מרחיבה הונדה את משפחת הנייקדים הספורטיביים שלה ומציגה במילאנו אח גדול בעל מנוע ארבע צילינדרים

אופיר דואק 07/11/2023 צלם: יצרן

לפני שנה חזרה הונדה להשתמש בשם המיתולוגי “הורנט” כאשר הציגה במילאנו את הורנט 750 החדש. מעבר לנוסטלגיה של השם, הורנט 750 החזיר את הונדה לקטגוריית הספורט נייקד בנפח בינוני, אלא שברוח ימים אלו הוא עושה שימוש במנוע טווין מקבילי – המנוע החדש של הונדה המשמש בין היתר גם את הטראנסאלפ החדש (עוד שם שעשה קאמבק).

בתערוכת מילאנו השנה מרחיבה הונדה את משפחת דגמי ההורנט. בעוד בפלח העממי הוצמד השם הורנט ל-CB500F שזכה לעיצוב מחודש, בפלח השוק הגבוה יותר מציגה הונדה CB1000 הורנט חדש, שגם חוזר למקורות ובניגוד לאחיו הקטן עושה שימוש במנוע בתצורת סופרבייק קלאסית עם ארבעה צילינדרים בשורה. להונדה כבר יש בהיצע את CB1000R כאופנוע עירום עם מנוע ארבע צילינדרים, אך הוא נוטה בעיצוב לכיוון הרטרו שרירים.

הונדה הורנט 1000 החדש מציג עיצוב מינימליסטי למדי בלי התחכמויות, תוספות מצועצעות או עזרים אווירודינמיים. מלפנים יחידות תאורה כפולות המשולבות במסיכת חזית קטנה ללא משקף כלשהו, ללא פנאלי צד או פרינג תחתון כאשר המנוע והשלדה חשופים לגמרי. יחידת זנב מחודדת עם מושבים צרים ומדורגים כשאת החגיגה מקלקל רק מפלט שמנמן הנדרש בגלל תקנות זיהום האוויר והרעש המכבידות.


סגנון הספורט נייקד בסגנון האהוב משנות מ-90 ממשיך עם כידון גבוה שהולבש על שלדה ומנוע של אופנוע סופרבייק. במקרה של הורנט 1000 המנוע נלקח מה-CBR1000RR פירבלייד של 2017 ועבר התאמות קלות לעיבוי המומנט, כאשר בהונדה לא נוקבים במספרים מדויקיים, אך מצהירים על יותר מ-147 כ”ס ו-10.2 קג”מ. השלדה היא בתצורת כפולה מפלדה ולא מאלומיניום כדי לאפשר מחיר נגיש יחסית, כאשר מלפנים ישנו מזלג הפוך SFF-BP בקוטר 41 מ”מ עם כיוון חלקי ומאחור בולם עם מנגנון Pro Link, שניהם מתוצרת Showa.

מערכת הבלימה כוללת מלפנים קאליפרים רדיאלים בעלי 4 בוכנות מלפנים ודיסקים בקוטר 310 מ”מ. ישנה מערכת ABS כמובן יחד עם מערכת בקרת משיכה, כאשר מצערת אלחוטית מאפשרת להציע שלושה מצבי רכיבה שונים. רשימת האבזור כוללת גם מצמד מחליק, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך 5 אינץ’ ותאורת LED מלאה מלפנים ומאחור.

CB1000 הורנט הונדה הונדה הורנט 1000 הורנט 1000 תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד