אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סקודה סופרב החדשה נחשפת
ראשי » חדשות » סקודה סופרב החדשה נחשפת
סקודה סופרב

סקודה סופרב החדשה נחשפת

סקודה חושפת רשמית את הדור החדש של מכונית הדגל שלה במרכבי סדאן וסטיישן עם תא נוסעים עדכני, תא מטען עוד יותר גדול ולראשונה גם בגרסה היברידית נטענת

אופיר דואק 04/11/2023 צלם: יצרן

למרות ההצטמצמות העקבית בקטגוריית משפחתיות הסדאן הגדולות, בסקודה לא מוותרים על מכונית הדגל שלה וחשפו בסוף השבוע את הדור החדש של הסופרב. זהו הדור הרביעי של הסופרב בגלגולה המודרני שהחל בתחילת שנות ה-2000 כניסיון של סקודה לעלות כיתה וחזור לקטגוריית הסאלון בה הייתה נוכחת עם הסופרב של שנות ה-30 וה-40.

אחרי שני עשורים ו-1.6 מיליון יחידות שנמכרו בהן אפשר להכתיר את הניסיון כהצלחה. סקודה סופרב החדשה לא מחליפה רק את הדור הקודם, אלא גם תתפוס באירופה במידת מה את מקומה של פולקסווגן פאסאט שהדור החדש שלה שנחשף לפני כחודשיים ייוצר רק בתצורת סטיישן. כמו בעבר היא תוצע בתצורת סדאן עם דלת חמישית שימושית שהפכה לסימן ההיכר של הסופרב, לצד גרסת סטיישן.

העיצוב הוא אבולוציה של הדור היוצא עם חזית מודרנית כפי שכבר נצפתה בדור החדש של הקודיאק וקווי גוף דינאמיים וזורמים יותר. הדור החדש מתבסס על הגרסה העדכנית של פלטפורמת EQB EVO המודולארית, כשהשינויים במידות מינוריים למדי. בסיס הגלגלים נותר באורך של 284 ס”מ כמעט סאלונים, כאשר האורך הכולל גדל ב-4 ס”מ ל-431 ס”מ כשהרוב דווקא הצטמצם בס”מ וחצי ל-185 ס”מ. עם זאת תא המטען שהוא מקור הגאוהו של הסופרב צמח ב-20 ליטרים בגרסת הסדאן ו-30 ליטרים בגרסת הסטישן לנפח של 645 ו-690 ליטרים בהתאמה.


תא הנוסעים שומר על עיצוב תכליתי עם נגידות מודרניות בדמות פתחי מיזוג מוסלקים ומסך מולטימדיה של 13 אינטש עם ממשק עדכני. החידוש העיקרי הוא חזרה לשליטה באמצעות חוגות על מערכת בקרת האקלים, בשילוב משטחי מגע בתוכן לתפעול פונקציות כמו חימום וקירור המושבים. כמו בעבר, לצד שלל רמות הגימור מוצעת בפסגה גרסת לורין קלמנט מאובזרת ומהודרת במיוחד.

היצע יחידות ההנעה של סקודה סופרב החדשה כולל מנועי טורבו בנזין בנפחי 1.5 ו-2.0 ליטר עם תגבור היברידי קל בהספקים של 150 כ”ס (במנוע ה-1.5 ליטר), 190 ו-265 כ”ס, כשלצידם יוצע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר בהספקים של 150 ו-193 כ”ס. מנועי הבנזין והדיזל החזקים יצוידו כסטנדרט בהנעה כפולה. לצד גרסאות ההנעה הקונבנציונליות אלו תוצע גרסה היברידית נטענת, נכון לעתה רק במרכב סטיישן, עם מנוע 1.5 ליטר טורבו ומנוע חשמלי בהספק משולב של 204 כ”ס. לגרסה ההיברידית נטענת סוללת 25.7 קוט”ש שאמור לאפשר טווח נסיעה חשמלי מוצהר של יותר מ-100 ק”מ, עם יכולת טעינת DV מהירה בקצב של 50 קילוואט. גרסה חשמלית מלאה? לא בעתיד הנראה לעין.

Skoda Superb 2024 07Skoda Superb 2024 07Preview
Skoda Superb 2024 01Skoda Superb 2024 01Preview
Skoda Superb 2024 02Skoda Superb 2024 02Preview
סקודה סופרבסקודה סופרבPreview
Skoda Superb 2024 04Skoda Superb 2024 04Preview
Skoda Superb 2024 05Skoda Superb 2024 05Preview
Skoda Superb 2024 06Skoda Superb 2024 06Preview
Skoda Superb 2024 08Skoda Superb 2024 08Preview
Skoda Superb 2024 09Skoda Superb 2024 09Preview
Skoda Superb 2024 10Skoda Superb 2024 10Preview
Skoda Superb 2024 11Skoda Superb 2024 11Preview
Skoda Superb 2024 12Skoda Superb 2024 12Preview
Skoda Superb 2024 13Skoda Superb 2024 13Preview
Skoda Superb 2024 14Skoda Superb 2024 14Preview
Skoda Superb 2024 15Skoda Superb 2024 15Preview
Skoda Superb 2024 16Skoda Superb 2024 16Preview
Skoda Superb 2024 17Skoda Superb 2024 17Preview

 

סקודה סקודה סופרב סקודה סופרב החדשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד